Soitan skebaa keikalla ja koitan rauhoittua
Niin kuin siat etsii
26
424
Vastaukset
- ??????
Millä keikalla? Syökö siat tryffeleitä?
- sopisit.
Ilta-Sanomat etsii yöpäivystäjää.
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1422251840357.html- minä
Aletaan me ikävät ihmiset vuorotellen päisvystää iltasanomia? Kuka ilmottautuu? Minä
- ...........
Yöpäivystäjältä edellytetään kokemusta online-uutisoinnista, hyvää uutisnenää, oma-aloitteisuutta, ahkeruutta ja kykyä työskennellä itsenäisesti vastuullisessa tehtävässä. Yöpäivystäjä osaa käyttää sosiaalista mediaa luontevasti apuna työssään ja hänellä on hyvä kielitaito.
- Anonyymi
Onko kopsattu rekrysivulta oikein peräti?
- Thanx
Vaikka yritän kyllä kääntää vuorokausiryt miä taas normaaliin suuntaan
- Anonyymi
Kuin myös
- tyyristä
Tiesiksä et nykyisin ne käyttää koiria niihin tryffeleiden etsintään? kultaakin arvokkaampi tavara.
- huolestununaine
Omitune alotus
- royorpison
Jee
aloitus ei ole nimimerkkini tai minun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööbbb
😟
- Anonyymi
Minä haen sua
- Anonyymi
Sienivuodesta tulee tänä vuonna hyvä.
- Anonyymi
2015
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2015
Jep palstasetä ennustellut tulevaa ajoissa?🤔
- Anonyymi
Tapasin kerran ihanan kitaristin. Lupasi tulla soittamaan kitaraa ikkunani alle ruusu hampaissa. Ei oo näkynyt 🥺
- Anonyymi
Jotain tuttuja mielikuvia mutta ei kuitenkaan riittävästi ollakseni varma.
- Anonyymi
Aloitus on näköjään v.2015
- Anonyymi
Toivon todella että rauhoitut!
- Anonyymi
Koetko että tämä palstasedän aloitus vuodelta 2015 on vieläkin jostain syystä ajankohtainen?
- Anonyymi
Ei siat soita skebaa
- Anonyymi
Mitä ne sitten soittelee- netissä poskea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne sitten soittelee- netissä poskea?
Öööbb
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169