Finns månne det här forumet kvar

3113w

efter Suomi 24s "förnyelse "?

8

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • staffan inte homosexual

Det som jag är. Ligger inte på golvet. Det hoppar och grabbar, tycker jag.

• social business

Vi ska ta nya tag och försöka vara seriösa. Hoppas någon antar min utmaning! Det är så att jag behöver hjälp att översätta en mening. Kan någon tänka sig kunna hjälpa mig? Meningen är: "social business är inte förmer än business business, men den omvända räknas inte heller"
      Tack på förhand!

• dumhuvud

Till vad vill du ha översatt ?

• avunantaja2
        dumhuvud kirjoitti:

Till vad vill du ha översatt ?

Kan det tänkas översätta till finska språket? Voisiko "kääntää suomeksi" olla oikea vastaus, kysymykseesi? Täytyy olla avuksi silloin kun pystyy.

• lamf
        avunantaja2 kirjoitti:

Kan det tänkas översätta till finska språket? Voisiko "kääntää suomeksi" olla oikea vastaus, kysymykseesi? Täytyy olla avuksi silloin kun pystyy.

Aha,hoppas nu någon klarar av att hjälpa.

• besökare

Finlanssvenskarna besöker inte SUOMI 24,särskilt flitigt.Alla känner inte ens till att det finns ett särskilt forum för svenskspråkiga(inte gör ju SUOMI 24 någon reklam heller )

• Perkel

Sitter här i Skåne och försöker följa med vad som händer i Borgåtrakten :)

• blidväder

Barnbarnet kommer till Borgå i morgon på sportlov,något skidande blir det knappast.Här är stora vattenpölar på gården istället för snö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1170
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      444
      1139
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      131
      822
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe