Pitääkö paikkaansa?

Tääääh?

Eikö krekon mattopainissa ei enää saa sulkea lainkaan? Eli siis koko mattopuolustus on lihasvoimasta/nivelten kestävyydestä kiinni?

Jos näin on, tämähän on typerin muutos sitten clinchin. Pistetään vaan samantien kreko kokonaan kehonrakentajalajiksi, mitäpä tässä turhaan mitään painia opettelemaan. Lihasvoimaa vaan prrrkeleesti. Ja iso pakki.

8

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee pystyliikkeitä

No hätä

• Penkki penkki

Penkki penkki

• Hohhoijjaa

Aika p*rseestä. Ajatuksissa on vissiin poistaa krekon mattopaini kokonaan.

Muissa lajeissa sääntöjä avataan ja uusia tekniikoita sallitaan. Judossa ja Krekossa lajeja tehdään entistä tylsemmiksi.

• jumanjii

saas nähä mitä tapahtuu!!!!!!!!

• Kohta20

Ainakin passaukset matossa tulevat käytännössä mahdottomiksi. Sulkemisen kieltäminen estää myös matosta tehtävää liikettä.

Olen itse olkapäävammainen, ja tämä sääntö v*tuttaa minua.

• Niih

Krekokin muuttuu pikkuhiljaa pienten painijoiden lajiksi. Sellaisten, joiden massalla ei vielä rikota kaverin paikkoja. Sääli.

Ei se lihakönötys kyllä mitään painia ole. Tylsää kyllä.

Aina välillä mietityttää, onko näiden sääntömuutosten tekijöillä minkäänlaista kokemusta painista vai onko kyse porukasta, joka tekee päätökset pelkästään mutun perusteella. Clinch ja pussipalloleikki ovat molemmat loistavia esimerkkejä päättömistä sääntömuutoksista. Nyt samaan sarjaan voidaan laittaa tämä.

Toivon mukaan sääntö ehditään vielä poistaa, kun muokkauksia tehdään olympialaisiin asti.

• HyvinSuljettuPuoliksiTeh

No kertokaa nyt mitä se sulkeminen oikein tarkoittaa? Sille lienee joku ameriikantermi, minkä varmaan tunnistankin?

• Typerintävähäänaikaan

Sulkeminen on ihan suomalainen termi, aina ollut käytössä. Se on sitä, kun sulle huudetaan "blue/red open!". Sääntö on ollut käytössä vasta vähän aikaa, eli siihen ei välttämättä ole vielä herätty. Syytä todellakin olisi.

Matossa kaikki liikkeiden estäminen on kiellettyä, ellei hyökkäävä kaveri yritä nostoliikettä. Myös liikkuminen matossa on kielletty, puolustaminen pitäisi suorittaa paikallaan. Ranteista ei saa ottaa kiinni, kylkiä ei saa sulkea, karkuun ei saa raahautua.

Ainoastaan voimalla puolustaminen on sallittua.

On muuten sitten niiiiiin perseestä, ettei mitään tolkkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5408
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5148
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4174
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3258
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe