Ongelmani on sopivien laskettelumonojen löytäminen, koska omaan aktiivisen salitreenin tuloksena lihaksikkaat sääret/pohkeet. Olen siis nainen ja nuo naisten monot tuntuvat olevan varsista aika kapeat, ts. sopivat melko siroille säärille, eikä maksimisäädöistä huolimatta sovi jalkaani, vaan painavat ikävästi ja aiheuttavat mustelmia.
Valmistaako joku monoja jotka kävisivät paksummallekin pohkeelle? Voiko "tavallisia" laskettelumonoja modifioida jotenkin?
Laskettelumonot ja paksut sääret
keltanokka15
1
3003
Vastaukset
- Monul
Hei, Voit porata lisäreiiät, jos 3 alkuperäistä asetusta ei riitä. Kokeile silti ensin ruuvimeiseliä. Normalisti saat vähintään 1-2cm säärille alkuperäisestä asetuksesta. Jos kokeilit sen saat max 1cm. Jos mono muuten sopii, aseta kunnolla velcroa se auttaa. Ehkä naisille suunnatut monomallit antavat lisäasetuksia sääressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099