Niin antaa tulla niitä todisteita siitä "isojalasta" kaikki kuvat(jotka mä oon nähny) on ollu feikkejä ja sen on huomannu ku on kattonu tarkasti.
En usko tähän mörökölliin ennen ku tulee kunnon todisteita
todisteita isojalasta
3
884
Vastaukset 3
- feikki footti
selvä feikki
http://tinypic.com/fyid0
ku katot kuvan ulkopuolelle niin hoksaat siel lukee vinewood ja kuva on otettu metsässä!!!
Selvä feikki(suurin osa ois kattonu heti et kah tuossahan on se lumimies)- kikikiki
kaikissa pelin omalla kameralla otetuissa valokuvissa kun katsot niitä niin näkyy tuo vinewood teksi taustalla, koitappa vaikka ottaa pelin kameralla kuva jostain ja sitten talletat sen muistikortille avaat kuvagallerian ja katot sitä kuvaa
kikikiki kirjoitti:
kaikissa pelin omalla kameralla otetuissa valokuvissa kun katsot niitä niin näkyy tuo vinewood teksi taustalla, koitappa vaikka ottaa pelin kameralla kuva jostain ja sitten talletat sen muistikortille avaat kuvagallerian ja katot sitä kuvaa
Ja huomaahan sen kun suurentaa kuvaa. Telkan ruudussa näkyy niitä raitoja joita ei näy sen olion kohdalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761892
- 861357
- 114983
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 59627
- 29572
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544