kuntoutustuki loppuu

aika loppuu

Mitä minä teen?? kuntoutustuki vai oliko se osatyökyv.eläke loppuu toukokuussa.Olen saanut aikaisemmat lausuntoni työterveyslääkäriltä ja nyt menin sitten terveysasemalle ja ei ne mitään tienneet mistään, sanoivat vaan että ota yhteyttä maaliskuussa, mutta eikö ns. työkykytesteissä mene kauan ja sellaisen haluan, mutta ei ne niistäkään sanoneet mitään. menen kunnalliselle mielenterveyspuolelle juttelemaan koska olen masentunut.Miten ihmeessä saan asiat hoitumaan ennen toukokuuta kun muutenkin kaikki on niin vaikeaa,suihkussa käynnit,ulkona oleminen ja kaikki ..en jaksa.

9

4709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulokivi

Monet nuoret ei tarvitsisi kuin ison potkun persuuksiin kun mikään ei kiinosta ja kun koulussa joku nipistää,niin heti ollaan psykiatrilla.

Isän mallia ei löydy koska miehiä ei enää ole ja ollaan yksihuoltajien kasvattamia tässä feministisessä maailmassa.

• alkuperäinen

Missä kohtan sanoin olevani nuori?

• Autan

Ota ajoissa yhteysttä ja pyydä työkykyarviota.He voivat työterveydestä lähettää sinut kuntasi kuntoutustutkimuksiin ja työkykyarvioon. Ei pidä jäädä odottamaan -koska päätökset kestävät ja tutkimuksetkin ja jäisit tulottomaksi. Voithan kysyä työntajaltasi tukea asiassa tai palkkatoimistosta jos eläkehakemuksia pitää tehdä.

• lähimmäinen

Miksi et mene työterveyslääkärille. Perustiedot siellä jo valmiina, jatkatte siitä mihin jäitte. Tsemppiä, älä jää odottamaan, toimi.

• aloittaja1

En ole enää töissä. Eli työterveyslääkäriä ei ole ja koska hän toimi yksityiselä ei sinne ole vara palata.Olen nyt ollut työttömänä siitä lähtien kun jäin osatyökyv.eläkkelle(kuntoutustuki) ja en siis ole enää työkykyinen mutta sitä en jaksa tässä ruotia. Kävin siis kerran jo papereiden kanssa terveysasemalla ja siellä oleva lääkäri sanoi että katsotaan keväällä ja nyt hän onkin jo lähtenyt pois koko asemalta.Tipahdin taas tyhjän päälle. Olen nyt masennuksen takia sairauslomalla ja on niin helvetin vaikea saada asioita hoidettua. Eli pitää ilm. soittaa taas sinne terveysasemalle ja sanoa ett voisko joku tehdä jotain.

• monisamassaasemassa

Kela:lta pyydät päästä jollekkin kuntokeskuksen työkyvynarviointi jaksolle 5pv.Siellä tutkivat sinut ja siellä on lääkäritkin jotka kirjoittavat niitä b-lausuntoja vakuutusyhtiöille ja Kelalle et saat sitte sen eläkkeen tai jatkoa kuntoutukseen.

• tsemppiä-

on vielä hyvin aikaa. soita terveyskeskukseen ja pyydä lähete psykiatrille. saat ajan ja hoidat asian psykiatrin kanssa. älä turhaan murehdi, kyllä se selviää.

• Eiköniin

Ei tuki ole mitään ihmisyyteen rvastakkainaseteltuna. Tai muissa tapauksissa maailma on lirissä enemmän, kuin koskaan aiemmin.

• vaikeaaon

Ei se haittaa vaikka hakemus viivästyisi tai lausunnot, voit mennä työtkkäriin työnhakijaksi ja saada työttömyyskorvausta kunnes asia selkiää. Et joudu ilman tukia olemaan ja viime kädessä sossuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1526
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1166
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      223
      1146
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      257
      997
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      959
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      940
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      923
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      869
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      777
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      32
      758
    Aihe