niin paljon tollane phalene pentu yleensä maksaa?ei hankinta viä varmaa mut tota hintaa pitää kattella
phalene hinta?
3
298
Vastaukset
- epäselvää
Varmuuden saat kysymällä kasvattajilta. Ei halvimpia silti. Ei kai se ole pääasia? Rahaa kuluu lääkärikäynteihin ja rokotuksiinkin.
- paplar
suunnilleen 1300-1500, ole tarkkana että pentu on rekisteröity suomen kennelliittoon. Suomessa on myös kasvattajia jotka "rekisteröi" pentuja höpöhöpöliittoon (koiraliitto tai jotain) ja niillä papereilla ei oikeesti tee yhtään mitään.
- taustattutkittava
Kannattaa tutkia pennun sukutaulusta sairaudet yms.ennen kun päättää mistä pennun ottaa.Se terveys on kuitenkin rahaa tärkeämpi.Perhoset elävät pitkään, jos vain terveenä pysyvät.
Kaipa kennelliitostakin voivat suositella vastuullista kasvattajaa, jos epäilyttää keneltä ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984