Nyt kyllä kismittää niin paljon, että on pakko johonkin avautua. Olen siis 19-vuotias nuorinainen ja asun vanhempienkanssa. Muuttokuume ja itsenäistymisen halu on suunnaton ja asunnon löytämisen vaikeus alkaa käydä hermoille..
Ei siinä mitään, mutta kun vastaan tulee vihdoin asunto omalta paikkakunnalta, mukavan kokoinen ja hintainen niin ongelmaksi muodostuu se, ettei kyseisen asunnon vuokraaja vastaa yhteydenottoihin!?
Tämän lisäksi asuntoa mainostetaan Tori.fi sivustolla, eikä millään tavallisella vuokra-asuntosivulla. Ilmoituksessa näkyy ainoastaan vuokraajan sähköpostiosoite,johon ei viestejä saa perille menemään tai toinen vaihtoehto laittaa suoraan sivuston kautta viestiä. Kolmannen vastaamattoman viestin jälkeen luovutin..
Mielestäni on siis todella törkeää mainostaa vuokra kämppää tuollaisella sivustolla, eikä sitten viitsitä edes sen vertaa vastata kiinnostuneiden viesteihin, jos vaikka kohde ei olekaan enää vapaana. Ja tällaisessa tapauksessa POISTA se mainos siitä asunnosta, ettei tällaiset hätää kärsivät ja kuumeiset omankodin etsijät turhaan odottele vastauksia ja tämän takia menetä asuntoa mahdollisesti muualta. Olin niin innoissani, kun ilmoituksen löysin että kämppä oli melkein pakko saada, mutta eipä tietenkään ja sen takia kärvistellään vielä kotona -.-
Todella törkeetä!
toivoton5
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446