Minulla ois ultra aika to ja se tehdään vatsanpäältä. Minulla on vain semmoinen ongelma että en voi pidättää virtsaa pitkään. Eli osaisiko joku sanoa kuinka hyvin erottaa vähäisellä virtsan määrällä rv 16?
hei
10
65
Vastaukset
- whattaf
Mitä virta tähän liittyy
- .,.,.,.,.,.,
MInukke sanottiin ainakin rv19 kun käytiin lapsivesipunktiossa että oli hyvää että rakko oli tyhjä.
- erottaako
No minä olin lukevinani että kun ultra tehdään vatsanpäältä, niin silloin pitäisi olla rakko täynnä. Olenko ymmärtänyt jotain väärin?
- bbb3
Jotkut lääkärit sanoo noin. Olen ollut seitsemän kertaa raskaana, ja on ultrattu kohtalaisen monta kertaa, eikä näiden vuosien aikana ole tällaisia puhunut kuin yksi lääkäri, eikä hänkään enää viime vuosina.
Kyllä se ilmeisesti on niin, että rakko täynnä näkee paremmin, mutta ei sillä ilmeisesti kovinkaan suurta merkitystä ole. - keiai
Minulla ultra ajanvarauksissa luki että rakon tulee olla TYHJÄ.
- .-.-.-.-.
Mut on ainakin aina ennen ultraa lähetetty antamaan virtsanäyte ja ihan hyvin on näkynyt siitä huolimatta.
- erottaako
Selvä homma. Kiitos vastauksista!
- Hihhee
Mie menin kans täydellä rakolla ku ultrattiin päältä niin kätilö melkein nauroi ku näki et pissarakko on ihan täynnä...ei ois siis tarvinnu olla
- xoxoxoM
Mulla ainakin ultraava lääkäri kysyi ennen huoneeseen ottoa että olenko muistanut käydä pissalla ja kesken ultraakin menin uudestaan kun virtsaa oli jäänyt rakkoon! :)
- Terkkari
Rakossa on hyvä olla virtsaa silloin kun raskausviikkoja on alle 10 eli yleensä ensimmäisellä ultralla. Myöhemmin rakossa ei tarvitse enää olla virtsaa ja niin kuin edellinen kirjoittaja sanoikin virtsanäyte annetaan yleensä ennen tutkimuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370