Tuurijuopon kanssa seurustelu

miten sattukin

Olen tavannut ihmisen, joka kertoi olevansa tuurijuoppo. Tuli aikas ikävä olo asiasta. Hän tuntuu olevan upea ihminen, kiltti, empaattinen, jne. En kuitenkaan uskalla mitään vakavampaa hänen kanssaan ajatellakkaan, kuin pelkkää seurustelua.

Pystyykö tämmöisen ihmisen kanssa elämään? Haluaisin vastauksia sekä omaisilta, läheisiltä ja teiltä tuurijuopoilta.

11

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+20

On hienoa että hän kertoi sinulle asiasta ja ihan itse. Voisin jopa sanoa että todella hienoa. En tunne miestä eikä muiden asiat, minulle tietysti kuulukkaan. Yritän vain auttaa parhaani mukaan. Tuurijuoppo voi olla myös synonyymi alkoholistille. Jos ymmärrät mitä tarkoitan ? Alkoholistin suusta lausuttuna.

" Pystyykö tämmöisen ihmisen kanssa elämään? "

Hyvä kysymys.

Minäpä vastaan sinulle:

Rakkaus on niin vahva voima, että se kestää mitä vain. Kahden ihmisen välinen- molemmin puolinen rakkaus on suurinta maailmassa.

Tämän kaltaisissa asioissa en edes haluakkaan antaa, minkäänlaisia suoria vastauksia tai ohjeita.

• 18+15

Pieni korjaus: tietysti sukupuoleen katsomatta, tuurijuoppo tai alkoholisti.

• Lasinen lapsuus

Tuurijuoppous on alkoholismin alalaji. Kun tuuri alkaa, rakkaus kohdistuu vain ja ainoastaan viinaan. Minä tiedän. Minä olen lapsuuteni ajan seurannut tuurijuoppoa; juominen on pakonomaista ja patologista.

"Pystyykö tämmöisen ihmisen kanssa elämään?"
        - Jos luulet kestäväsi sen, että kumppanisi on viikon-pari kateissa, etkä tiedä onko hän hengissäkään, ja kun hän palaa kuvioihin, joudut hoivaamaan romahtanutta ihmisrauniota joka on likainen, rahaton, epätoivoinen, sairas, kenties satuttanut itsensä ja kaikin puolin toistaidoton, elämänhallintansa menettänyt, niin pystyy.

Siitä hänen elämänsä pikku hiljaa palautuu ennen juomatuuria vallinneeseen olotilaan. Ja säädetyn ajan kuluttua uusi tuuri alkaa kutsumaan. Opit kyllä tuntemaan ajan merkit.

Harkitse tarkoin.

• osta kossupullo

Ilmoittaa olevansa tuurijuoppo ?
      Kuin hyväksyisi asian ?
      Miksi ei lopeta kokonaan ja syö antabusta joka päivä vai onko muita vaihtoehtoja ?
      Menisi ryhmiin tai terapiaan, mutta miksi ei tee asialle mitään ?
      Mieshän on antautunut henkisesti alkoholin vietäväksi.
      Ei hän ihmissuhdetta tarvitse vaan korillisen kossua.

• Kokemuksesta kerron!

Ei kannata oikeasti edes seurustella, tulisit sitä vain katumaan. Tämä on totta. Koska on raastavaa katsoa voimattomana vierestä kun läheinen juo itsensä hautaan, etkä voi tehdä asialle yhtään mitään! Siksi: elä sinun elämäsi.

• 11111111111

Ja hautaanhan ei päädy muulla tavalla kuin juomalla.

• AAnuksenlemu

työnnä löylykauha perceeseesi

• mamikka

11 20 antoi hyvän vastauksen. Sellaisen jonka minäkin olisin antanut.
      Rakkaus kestää mitä vain; pikku hiljaa kuihtumisen, persoonallisuuden muutoksen, muistihäiriöt, liikkumisen huononemisen, maksan ja munuaisten toiminnan loppumisen ja kuoleman. Mutta päivääkään ei vaihtaisi pois. Ihana ihminen oli eläessään.

Valinta on sinun.

• Pankinasiakas

Käy kysymässä naisilta, jotka ovat kokeneet sellasien avio- tai avoliiton. Mene Al Anoniin kuuntelemaan.

• Pankinasiakas

tyännä löylykauha perceeseesi

• Alkotonnykyään

Myös sekin on rakkautta, kun päästää toisen menemään ja tekemään asioita vapaana. Eikä yhteistä tulevaisuutta tule.
      Näin toimien, tulee vähiten sydänsurua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1448
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      193
      1431
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1135
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1000
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      995
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      962
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      915
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      857
    Aihe