Uusi suomi24.

manaattos

Mun mielestä tähän on aika vaikee tottua entä teistä?

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJ11243

      Aika vaikeaa juu on kun ei anna kirjautua vanhalla nimimerkillä

    • Lienee tottumiskysymys, mutta näin lähtökohtaisesti en tykkää. Omituisen näköinen. Ovat varmaan modernia tavoitelleet, mutta lopputuloksena on lähinnä tyhjä.

      • Ps. Haluan profiilikuvani takaisin nyt heti! En onnistunut mistään löytmään hanikkaa, jolla ton voisi vaihtaa. Ottaa päähän, tää ukkeli näyttää lähinnä Frankensteinin hirviöltä.


      • kurpizza_

        Voi ei. :( Minua häiritsee tämä värimaailma jotenkin, jotenkin niin.... outo. Profiilikuvat toisivat väriä ainakin jotakin (ja mainokset, jos laittaisin Addblockin pois)

        -En jaksa kirjautua, lagailee koko ajan.


      • Jep, kovin on valju. Täälläkin adblock. Toisessa ininäkeskustelussa joku sanoi, että nyt on mainoksille aiempaa enemmän tilaa. Mene ja tiedä, adblock tulee pysymään käytössä täälläkin.

        Ja nyt joudun vieläpä kehittämään uuden profiilikuvan. Siis sillä oletuksella, että profiilikuvat saadaan vielä joskus takaisin. Epäilen tosin, että monien ominaisuuksien kanssa kestää ja kestää kunnes edessä on B. Virtasesta tuttu "eihän sitä jo saavutetuista eduista voida luopua" -tilanne, eikä mitään entistä kivaa tule. Tosin näiden nykyistä hyyppien olemassaolo viittaa vahvasti profiilikuvien paluuseen.


    • Liian yksinkertainen! Vanha oli ehdottomasti parempi, mutta kyllä tähänkin tottuu.

    • Aluksi oudostaa, mutta kyllä tähän tottuu.

    • Kivi_

      Don kivi.

    • UudistusTuleeJaSaapuu

      Oikeastaan minä taidan joko lopettaa täällä käymisen tai sitten keksin täällä jotain uutta kivaa... >:)

    • ASDIKÅDP

      Tähän ei totu ikinä! Itken itseni uneen...

    • omenatyttö

      Omasta mielestäni tämä on äärimmäisen hankala käyttää verrattuna vahaan. Kaikki on jotenkin niin... sekavaa. Lisäksi tää näyttää sellaselta tyhjältä...

    • Empty

      Kyllä kai.... ja kurpizza ne tyhjät aukot josta puhuit tai ketä olikaan niin sisältävät todellisuudessa mainoksia.

    • herra--x_ei_kirj

      Vanha oli parempi. Tämä on liian pelkistetty. Kai tähänkin joskus vielä tottunee.

    • Meidän marinamme on näköjään pientä:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13400837

      Jeah, nyt on ylläpito liemessä.
      Onneksi käytän luotettavampia palveluita. Ja vakuuttavampia. Ihan oikeasti, kuka käyttää työssään suomi24 -meiliä?!

    • pikkuponi

      En tykkää kyl mäkään yhtään tästä uudistuksesta. Käyttäjien profiilien kuvat on ilmeisesti kadonnu ja samoin myös ainaki multa, rekisteröitymättömältä, on hävinny mahollisuus nähä, onko kommentit saanu plussaa tai miinusta. En tie, johtuuko mainostenestosta vai mistä, mut hirveesti on myös sellasia ihan valkosia tyhjää täynnä olevia alueita.

    • Pilallemeni

      Ei tällä pysty mitää aihepiirejä hakemaan. Jos mä haluan tutkia "Äkäisen eukon" yleisyyttä ja ilmenemistä, niin mihin minä tuon hakusanan kirjoitan?
      Tämä keskustelupalsta on suunnattu esikouluikäisille. Mikä ihme siinä entisessä oli vikana. Pitikö jonkun maksaa tästä uudistuksesta?

    • NimiMerkkiEiSalliValiLyo

      S24 on ilmainen. Siihen nähden sietää olla iloinen.

    • Nykyinen sivusto ei tietokoneella ole kovin selkeä. Tämä näyttää jotenkin tyhjältä.

    • http://www.suomi24.fi/opastus

      Tuon mukaan viestiketjuista aiotaan tehdä tiiviimpiä ja fonttikoon valintamahdollisuuttakin on harkittu. Hyvä. Pienempi fonttikoko ja pienemmät viestivälit tekisivät tästä paljon selkeämmän näköisen.

      • Mikäli noita ominaisuuksia on oikeasti tulossa, ainakin joitakin, niin voi lopettaa kitinän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe