Kun on maailman rumin

katkera

Kun syntyy todella rumaksi niin ei saa elämää lainkaan joten ei tarvi ihmetellä jos olen katkera. Kaunis ja normaalin näköinen saa kumminkin normaalin elämän. En tiedä ketä vihata ulkonäköni takia, äitiäni, isääni vai Jumalaa? Olisiko mahdollista, että minulle on annettu jokin kirous ylle tai olisiko se karmaa eli edellisessä elämässä olen tehnyt jotain todella pahaa?

En ole koskaan nähnyt lähellekään yhtä rumaa kuin minä joten aika järkyttävää todeta olevansa varmasti maailman rumin. En tiedä miksi juuri minä sain kantaakseni tällaisen osan, en ymmärrä enkä tiedä syytä mitä olen tehnyt tai miksi jouduin tähän osaan koska mielestäni ja monenki muunki ihmisen mielestä (ovat siis sanoneet) että olen kiltti, hyvätnahtoinen ja lempeä ihminen.

12

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaistataSäälillePitkät

      Ihan yhtä perseestä se elämä voi olla kauniillakin ja komeillakin. Kysymys on siitä miten käyttää sen annetun elämän. Älä nyt turhaan siis vaivaa päätäsi sillä mitä alkaisit vihata, vaan siihen, mitä alkaisit rakastaa. Sieltä se kauneus alkaa löytyä maailmaan. Löydä se oma juttusi ja viihdy sen parissa. Jonain päivänä saatat huomata sitten olevasikin kaunis, sitä se teettää kun jättää vihan taakseen ja oppii nauttimaan. Ja mikä tärkeintä, älä ole kateellinen kauniille ihmisille, aivan yhtä vaikeaa heilläkin on tämä elämä. Ja mikä tärkeintä, sinulla on kavereita!

      • katkera

        Ei mulla kavereita ole. Eikä mulla mitään omaa juttua enkä sellaista edes löydä. Mistään ei voi elämässä nauttia kun on rumuus esteenä kaikelle ihan kaikelle. Enkä muutu tästä yhtään kauniimmaksi, vaikka kuinka yrittäis.

        Ainoa ilo ja toivo on itsemurha, olen lopultakin vapautunut ja onnellinen koska pääsen pois pian täältä.


      • kjhgvhjkjhghjkjh
        katkera kirjoitti:

        Ei mulla kavereita ole. Eikä mulla mitään omaa juttua enkä sellaista edes löydä. Mistään ei voi elämässä nauttia kun on rumuus esteenä kaikelle ihan kaikelle. Enkä muutu tästä yhtään kauniimmaksi, vaikka kuinka yrittäis.

        Ainoa ilo ja toivo on itsemurha, olen lopultakin vapautunut ja onnellinen koska pääsen pois pian täältä.

        Olet langennut siihen kaikkein typerimpään ansaan, arvotat itseäsi muiden kautta, sellainen ihminen ei ole koskaan tyytyväinen, kauneimmatkin teettävät kosmeettisia leikkauksia, eikä mikään silti riitä.

        Sinun ongelmasi on henkinen tyhjyys, luulisi sinullakin olevan jotakin mielenkiinnon kohteita, työ, järjestöt, harrastukset, eläinten ja ihmisten auttaminen, jne. Sieltä niitä kavereitakin voi löytyä ja elämälle tarkoitus, jos vaan pohdit miltä näytät muiden silmissä, on syytäkin tehdä itsemurha luuserina, toinen vaihtoehto on elää ja toimia, se vaatii rohkeutta, taistelua, mutta on palkitsevaa.


    • oppeliini1

      Mikä on rumaa? Millainen ihminen on ruma? Onko se jotain mitä sinä näet peilistä?
      Jos tuo pinnallisuus on vain mitä sinä näet, olet KAAMEAN väärillä jäljillä!

      Luoja on luonut meidät jokaisen omaksi itsenäiseksi yksiloksi. Sinäkin olet saanut lahjaksi toimivan kehon, näkevät silmät, kuuleva korvat, tuntevan ihon, ajattelevat aivot!
      Eiko tuo riitä sinua kunnioittamaan itseäsi ja olemaan kiitollinen saamistasi lahjoista.

      Olisitko sinä onnellisempi muovisena Barbina tai muovisena Ken.ninä? Ovatko ne sinun mielsetäsi kauniita????

      Mitähän jos alkaisit arvostamaan kaikkea sitä hyvää mitä sinulle on annettu ja mitä sinulla jo on. Kehitä aivokapasiteettiasi kauniiseen ja hyvään, opi uutta - oli se sitten vieraita kieliä, ydinfysikkaa, globaalisuutta....mikä tahaansa mikä on tarpeeksi kiinnostavaa ja joka saa sinut huomaamaan miten hyvin sinun asiat loppujen lopuksi ovat!

      On todella typerää (sanoisin sitä rikollisuudeksi!) antaa kalliiden aivojesi tuhoutua ja oikein tarkoituksella tehdä itsestäsi henkinen raunio ajattelemalla ilkeästi ja loukkaavasti itsestäsi!

      • katkera

        "vieraita kieliä, ydinfysikkaa, globaalisuutta"

        Yleensä myös äärimmäisen rumat kuten mä ei ole saanut aivojakaan sieltä parhaimmasta päästä eli aivotkin on mulla "vialliset" joten en kykynen oppimaan paljoaa eikä opiskelu huvitakaan. Ensinnäkään näin ruma ei voi mennä ulos ovesta eli en mä voi olla ihmisten parissa ymmärrettävistä syistä.

        Ja mitä mä sillä oppimallani asialla edes tekisin koska mä en voi elää normaalia elämää eli esim. nyt mennä ulos ovesta ja olla ihmisten parissa joten hukkaan menis kaikki maailman tietokin. Yksin ei ole kiva olla kaiken tiedon kanssa kun kummiski ihmiset arvottaa ihmiset ulkonäön perusteella. Mileuummin olen tyhmä barbikin koska sellainen saa edes normaalin elämän ja kumppanin. Tosin mä en vaadi edes barbin ulkomuotoa vaan mulle olis riittänyt ihan tavallisen normaalin suomalaisen naisen ulkomuoto.


      • oppeliini1

        Mikä vika sinun aivoissa on? Ainakin kirjoittamaan ja ajatuksen kulkusi näyttää sujuvan moitteettomasti!
        Mitä ihmiset yleensä tekevät oppimillaan asioilla? He rikastuttavat omaa itseään. EI oppi ole aina muita varten! Kaikesta, mitä tietää tapahtuvan ja olevan omien seinien ulkopuolella, on rikastuttavaa!
        Siellä "ulkopuolella" on paljon pahaa, mutta paljon enemmän hyvää. On aivan itsestä kiinni kumpaa haluaa etsiä, hyvää vai pahaa.

        Olet niin väärässä kuin vain kukaan voi olla , luullessasi että muut arvostavat kaikkia ihmisiä ulkonäon perusteella. Sinä itse teet sitä, mutta älä yleistä sitä muihin!

        Kuule kyllä se niin on että se kauneus tulee ihmisen sisältä. Mitä enemmän siellä on arvokasta ( ja sitä voi hankkia jokaikinen, se vain vaatii pikkiriikkisen vaivaa. On niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon HELPOMPAA valittaa ja valittaa ja huolellisesti harkiten myrkyttää oma Luojalta lahjaksi saatu mieli, sen sijaan että viitsisi oppia ja kohentaa omaa sisäistä olemusta), se näkyy ulospäin.
        Miten?
        Oman itsensä arvosruksena ja suhtautumisena muita kohtaan!


    • Aina on joku rumempi, muista se. Ihminen pitää lähes aina itseään rumempana kuin oikeasti on. Eikä rumuus määritä elämää, vaan teot. Jos tunnet itsesi rumaksi, niin mieti mitä voit tehdä sen eteen, että tuntisit itsesi kauniimmaksi. Jos olet vaikka ylipainoinen, niin aina voit laihduttaa. Jos et pidä hiuksistasi, niin mene parturiin. Jopa pelkästään uusien vaatteiden ostaminen voi kohentaa mielialaa. Pyydä vaikka myyjää suosittelemaan sinulle jotain uutta.

    • fjällrävenkökkö

      On kyllä lässyttäjiä taas liikkeellä. Menkää jollekin positiivisuuspalstalle.

    • mentalisti.opissa

      Rumuusinhot itsestä voi selättää mielikuvituksen avulla. Ihmisen tajunta on ihan mielikuvituksellinen ilmiö.
      Ihmiset peilaavat kuin jollain ihmetutkalla mitä ihmisellä on mielessä. Mieltähän voi muokata. Hitaasti, vähän päivässä, paljon jo vuodessa.

      Sama uudestaan. Jos pystyt manipuloimaan itsesi näkymättömäksi, monet ihmiset eivät näe sinua. Kaikkiin tämä ei päde.
      Heistä kuitenkaan ei ole sinulle haittaa.

    • KlisesitäJuttua

      Kuulostaa, että itsetuntosi on melko alhaalla. Hirveää sanoa, mutta kaikki lähtee itsestä. Ymmärrän ajatuksesi ja huolesi, mutta sinun täytyy hyväksyä itse itsesi vikoinesi päivineen. Se ei varmasti tule olemaan helppoa ja vaatii kovaa ajatustyötä. Minusta jokainen ihminen on täydellinen omana itsenään. kukaan ei voi olla joku toinen vaan on ainutlaatuinen omana itsenään. Tuo tekee jokaisesta ihmisestä silmissäni kauniin. Ulkonäön haukkujat eivät tiedä, kuinka syviä arpia saattavat jättää ja kuinka pahaa siementä kylvävät. Oikeastaan heillä on itsellään ongelmia, jos eivät pysty hyväksymään muunlaisia ihmisiä kuin mikä sattuu olemaan heidän oma ihanne kuvansa kauniista ihmisestä. Ulkonäköään ei voi valita itse. sanoisin aloittajalle, että yritä olla tosiaan vertaamatta itseäsi muihin. Ole vain ja elä. kanna itsesi kunnialla, sillä sinulla on jotain mitä muilla ei ole. itsesi. Pidä huoli siitä.

    • rumaälykäs

      ihminen ei ole ruma
      sielu voi olla ruma

      • vielä.matkalla

        Syntymässä saatu rumuus on asennekysymys jos ihmisellä on sisäistä voimaa vapautua rumuudestaan.
        Jossain vaiheessa se muuttuu vahvaksi charmiksi ja vahvuudeksi. Olen kuullut että sellaisia, komplekseistaan vapautuneita on olemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe