Missä ovat vanhat Tiedotteet ja Palautteet-palstat

Mihin kadonneet vanhat Tiedotteet ja Palautteet-palstat, ja Kehitysideat????

Noilla palstoilla muihinkin palveluihin kuin Suomi24-keskustelufoorumiin littyviä asioita.

10

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän niitä varmaan voi nyt pitää auki, sillä ne olisivat täynnä valitusviestejä.

    • maton.alle.vaan_________

      @suomi24 lakaisee tutulla konstillaan kaiken maton alle. Ei ole ensimmäinen, saati viimeinen kerta. valitettavasti.

    • nimieki

      Tällekin palstalle olen tähän mennessä löytänyt vain etusivun "suoli24 uudistui" -linkin kautta. Ilmeisesti tavoitteena on, että mahdollisimman harva löytäisi tänne?

      Voisko joku kertoa miksi - kaiken tyhjyyden lisäksi - tämän keskustelulaatikon yläpuolella "Vastaa alkuperäiseen viestiin" otsikon alla on vielä kopio ap. viestin puolikkaasta? Ja tietysti vielä tyhjää...

    • Hei,

      Vanhoilla palstoilla oli vanhaan palveluun liittyvää keskustelua, jota ei koettu enää oleelliseksi uudessa. Palstoilta on kerätty oleellinen talteen.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • Aijaa. Onpa tehty kusipäätöksiä.

        Palstoilla oli palautetta Postista ja Treffeistä, moderoinnista, luotseista ja spämmäyksestä. Ajankohtaisia ja etenkin moderointiasioista... Ei mitään oikeastaan nyt uudistetusta keskustelufoorumista sinällään, ehkäpä peukutusta lukuunottamatta

        Eikö silloin ole sama kaikki palstat siivota vanhoista viesteistä, vaikkapa kahden viikon välein???????


        Kyllä nyt siivottiin roskat maton alle!!!!!


      • rgregr
        tranquila kirjoitti:

        Aijaa. Onpa tehty kusipäätöksiä.

        Palstoilla oli palautetta Postista ja Treffeistä, moderoinnista, luotseista ja spämmäyksestä. Ajankohtaisia ja etenkin moderointiasioista... Ei mitään oikeastaan nyt uudistetusta keskustelufoorumista sinällään, ehkäpä peukutusta lukuunottamatta

        Eikö silloin ole sama kaikki palstat siivota vanhoista viesteistä, vaikkapa kahden viikon välein???????


        Kyllä nyt siivottiin roskat maton alle!!!!!

        vittu tossa se on http://keskustelu.suomi24.fi/t/13401107#comment-77762517


    • 45465654
      • Näin se vaan on, hienoa että ovat tallessa. Liekö erehdys tai unohdus????
        Tokihan noihin ei @suomi24 mitään kantaa ota, puoli vuotta olleet unohduksissa


    • Seuraavaksi sallitte kai vain yhden viestin lähettämisen minutissa?
      Seuraavaksi sallitte kai vain yhden viestin lähettämisen minutissa?
      Seuraavaksi sallitte kai vain yhden viestin lähettämisen minutissa?

    • kdkfjdj

      Jaahas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe