Mihin kadonneet vanhat Tiedotteet ja Palautteet-palstat, ja Kehitysideat????
Noilla palstoilla muihinkin palveluihin kuin Suomi24-keskustelufoorumiin littyviä asioita.
Missä ovat vanhat Tiedotteet ja Palautteet-palstat
10
201
Vastaukset
Eihän niitä varmaan voi nyt pitää auki, sillä ne olisivat täynnä valitusviestejä.
- maton.alle.vaan_________
@suomi24 lakaisee tutulla konstillaan kaiken maton alle. Ei ole ensimmäinen, saati viimeinen kerta. valitettavasti.
- nimieki
Tällekin palstalle olen tähän mennessä löytänyt vain etusivun "suoli24 uudistui" -linkin kautta. Ilmeisesti tavoitteena on, että mahdollisimman harva löytäisi tänne?
Voisko joku kertoa miksi - kaiken tyhjyyden lisäksi - tämän keskustelulaatikon yläpuolella "Vastaa alkuperäiseen viestiin" otsikon alla on vielä kopio ap. viestin puolikkaasta? Ja tietysti vielä tyhjää... Hei,
Vanhoilla palstoilla oli vanhaan palveluun liittyvää keskustelua, jota ei koettu enää oleelliseksi uudessa. Palstoilta on kerätty oleellinen talteen.
Terveisin,
Elina
Suomi24Aijaa. Onpa tehty kusipäätöksiä.
Palstoilla oli palautetta Postista ja Treffeistä, moderoinnista, luotseista ja spämmäyksestä. Ajankohtaisia ja etenkin moderointiasioista... Ei mitään oikeastaan nyt uudistetusta keskustelufoorumista sinällään, ehkäpä peukutusta lukuunottamatta
Eikö silloin ole sama kaikki palstat siivota vanhoista viesteistä, vaikkapa kahden viikon välein???????
Kyllä nyt siivottiin roskat maton alle!!!!!- rgregr
tranquila kirjoitti:
Aijaa. Onpa tehty kusipäätöksiä.
Palstoilla oli palautetta Postista ja Treffeistä, moderoinnista, luotseista ja spämmäyksestä. Ajankohtaisia ja etenkin moderointiasioista... Ei mitään oikeastaan nyt uudistetusta keskustelufoorumista sinällään, ehkäpä peukutusta lukuunottamatta
Eikö silloin ole sama kaikki palstat siivota vanhoista viesteistä, vaikkapa kahden viikon välein???????
Kyllä nyt siivottiin roskat maton alle!!!!!vittu tossa se on http://keskustelu.suomi24.fi/t/13401107#comment-77762517
- 45465654
http://keskustelu.suomi24.fi/suomi24-old/palautteet kas siinä... ihme että käyttäjät tietää enemmän kuin YP
Näin se vaan on, hienoa että ovat tallessa. Liekö erehdys tai unohdus????
Tokihan noihin ei @suomi24 mitään kantaa ota, puoli vuotta olleet unohduksissa
Seuraavaksi sallitte kai vain yhden viestin lähettämisen minutissa?
Seuraavaksi sallitte kai vain yhden viestin lähettämisen minutissa?
Seuraavaksi sallitte kai vain yhden viestin lähettämisen minutissa?- kdkfjdj
Jaahas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
