N-Gage QD hinta

Edirol

Näyttää uuden N-Gagen hinnat pudonneen. Ainakin meidän Prismasta saa jo alle 170 euron, ja netanttilasta jopa alle 160 euron pelin kanssa. Houkuttaa jo hankkia.

Tämä lienee Nokian vastaisku sille, että markkinoille on tulossa Nintendoa ja Sonyä? Tosin niitä vastaan on puhtaana pelikoneena vaikea kilpailla, mutta ilmeisesti toi Nokian pathway to glory -peli alkaa lopulta lunastaa niitä verkkopeliodotuksia.

6

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Sen saa citymarketista 149 eurolla. Minäkin oon ehkä ostamas sen ku se on nuonkin halpa. Aion kyllä sen ostaa varmaan ennen joulua. Pitää ny kattoa.

      • Mc-FreeZy

        Teinä en ostaisi N-Gagea näin ruhtinaalliseen aikaan kun DS ja PSP julkaistaan aivan näillä hetkillä (melkein).

        Ja hinnat ovat kummassakin NOIN 150-160€

        Ja tehot paljon paremmat kuin kakessa ja pelit paremmat.

        HUOM. ACHTUMN. HOX. Tämä oli minun mielipide.


      • Edirol
        Mc-FreeZy kirjoitti:

        Teinä en ostaisi N-Gagea näin ruhtinaalliseen aikaan kun DS ja PSP julkaistaan aivan näillä hetkillä (melkein).

        Ja hinnat ovat kummassakin NOIN 150-160€

        Ja tehot paljon paremmat kuin kakessa ja pelit paremmat.

        HUOM. ACHTUMN. HOX. Tämä oli minun mielipide.

        Joo no makuja on toki monia. Ostin Anttilasta ja siihen tuli mukaan Fifa. Tosin sitä en ole juuri pelannut vaan tuota Pathway to gloryä. Yllättävän hyvin toimii myös moninpeli grps:n kautta, aivan loistava idea. Ja vaikka grps on periaatteessa melko hidas, kuten perus-modeemi, niin sitä ei lainkaan huomaa tommosessa vuoropohjaisessa sotasysteemissä. Suosittelen.


      • mutta
        Mc-FreeZy kirjoitti:

        Teinä en ostaisi N-Gagea näin ruhtinaalliseen aikaan kun DS ja PSP julkaistaan aivan näillä hetkillä (melkein).

        Ja hinnat ovat kummassakin NOIN 150-160€

        Ja tehot paljon paremmat kuin kakessa ja pelit paremmat.

        HUOM. ACHTUMN. HOX. Tämä oli minun mielipide.

        n-gagessa on myös hyvä puhelin sen pelaamisen lisäksi mitä ei löydy psp:tä tai ds:stä että siinä mielessä parempi tai ainakin hyvä ostos on n-gage.tuota sonyn uutta laitetta kyllä joutuu kuitenkin harkitsemaan vakavasti n-gagen lisäksi mutta ds saa jäädä kauppaan heti suosiolla pokemoniensa ja marioidensa kanssa koska en jaksa uskoa nintendon muuttaneen peli tarjontaa tähänkään laitteeseen niin kuin ei ole muuttunut 8 bittisestäkään tähän päivää asti.


      • Mc-FreeZy
        mutta kirjoitti:

        n-gagessa on myös hyvä puhelin sen pelaamisen lisäksi mitä ei löydy psp:tä tai ds:stä että siinä mielessä parempi tai ainakin hyvä ostos on n-gage.tuota sonyn uutta laitetta kyllä joutuu kuitenkin harkitsemaan vakavasti n-gagen lisäksi mutta ds saa jäädä kauppaan heti suosiolla pokemoniensa ja marioidensa kanssa koska en jaksa uskoa nintendon muuttaneen peli tarjontaa tähänkään laitteeseen niin kuin ei ole muuttunut 8 bittisestäkään tähän päivää asti.

        Niinhän se on että DS sällä on liian "lapselliset" pelit.

        Ja N-Gage QD puhelimena ei riitä minulle, koska puhelimessa pitää olla 3-taajuus toiminto, koska olen paljon ulkomailla.

        ÄLKÄÄ edes ehdottako minulle originaalia Gage =)


      • maario
        Mc-FreeZy kirjoitti:

        Niinhän se on että DS sällä on liian "lapselliset" pelit.

        Ja N-Gage QD puhelimena ei riitä minulle, koska puhelimessa pitää olla 3-taajuus toiminto, koska olen paljon ulkomailla.

        ÄLKÄÄ edes ehdottako minulle originaalia Gage =)

        no ei liian lapselliset pelit mutta samat pelit on nähty jo kaikilla laitteilla missä lukee nintendo.nintendo olisi voinut pitää n64 ja jättää gamecuben väliin kokonaan koska ne ei juurkikaan toisistaan eroa ja nämä gameboyt mitä on tullut monia niin gbc olisi riittänyt.turhaan tullut uusia malleja kun ainoastaan ulkomuoto vähän muuttunut.nyt vielä ds jää grafiikoissa kilometrin päähän sonyn laitteesta niin ihmettelen miksi kukaan ostaisi edes ds:ssää.

        ps. tuossa on hyvä puhelin http://www.makitorppa.fi/6600.asp


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2112
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1568
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      982
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    8. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      864
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe