Jos joku kirjoittaa lomakkeeseen kotisivuillani miten saan lomakkeen tiedot näkymään itselle
Teen kotisivuja
5
145
Vastaukset
- digi-info
monissa webhotelleissa on itseasiassa käytettävissä valmis mallisto - se vaan tarvii oman palvelunsa tai ohjelmansa saada se tieto kulkeen eteenpäin. Saat googlaa ihan ite.
Lomake on koodikielellä form joten sillä googlaamaan niin tekniikasta ja sivun tekemisestä tulee enemmän tietoo.. Selittää enemmänt tosta lomakedatan välittämisestä.. Netissä on myös ilmaisia palveluita kuten google mistä löytyy koko paketti lomaketta ja palvelua.
Ennen vanhaa ois pistetty sähköpostiosoite linkkinä sivulle ..Nykyään niin ei pidä missään nimessä tehdä.. Lomakeen tietty sais sähköpostiin .... Mutta sitten sataa roskapostia perässä. Pikkasen etsivän työtä tai webhotellin vaihto niin saat palvelun
domainiisi mukana. - Rettomus
Millä pohjalla sivusi on? Itse kovakoodatut HTML-sivut, jonkin CMSn päällä olevat (mm. Wordpress), vai ihan jonkun firman tarjoamat?
- Kooditin
On mahdollista tehdä oma julkaisujärjestelmä. Ei se, että tekee itse sivut, tarkoita, että ne ovat kovakoodatut.
- picard
html
- Kooditin
Lomakkeen käsittely ei onnistu HTML:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714959Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893454- 453411
- 502639
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 141399
- 701037
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035