Olen elokuussa muuttamassa pysyvästi Yhdysvaltoihin ja otan tietysti kissan mukaan. Minua kuitenkin nyt hieman hirvittää, että kuinka se matka sujuu, koska lentämistä ja kentillä odottelua ennen perille saapumista tulee kertymään yhteensä 16 tuntia eikä kissa ole koskaan ollut noin kauan pienessä kopassa saatika lentokoneessa. Junassa on kyllä yli kuusi tuntia mennyt, mutta nyt matka on paljon pitempi. Kissa on sellainen hieman arka, mutta pysyy kuitenkin suhteellisen rauhallisena eikä saa mitään paniikkikohtauksia.
Onko kenelläkään vinkkejä kuinka tehdä tuollaisesta rupeamasta helpomman myös kissalle?
Kissan kanssa lentokoneessa USA:an asti
3
<50
Vastaukset
- seodifjwoeriow3
Et kai vakavissasi kirjoita?
USAan ei elukoita voi ihan tuosta vai viedä, vaan asiaan liittyy mitä moninaisimpia määräyksiä, sääntöjä sekä karanteeneja tulossa olevalle otukselle.
Kannattaisi ennemmin miettiä, miten kissasi selviytyy parin kuukauden karanteenista vieraissa oloissa, kuin muutaman tunnin ajasta lentokoneessa. - catfly
Kaipa aloittaja on ottanut selvää USA:n eläinten maahantuontisäännöksistä? EUn sisällähän kissan kanssa lentäminen on yksinkertaista, mutta USAn säännöistä en tiedä mitään. Lentoyhtiöiltä pitää ottaa ajoissa ennen matkaa selville, ottavatko eläimen kyytiin, matkustaako kissa ruumassa vai matkustamossa ja mitkä ovat vaatimukset kuljetusboxin suhteen jne jne. On myös olemassa firmoja, jotka huolehtivat eläimen kuljetuksesta kotoa määränpäähän, mutta ovat hyvin kalliita.
- tittanic
oisko laivamatka vaihtoehto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446