Jari Harlin ja Tuoretuote

Ihanaelämämuualla

Millaista tuossa putiikissa on nykyisin tehdä työtä?

28

7641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lateksinen

kauheen antoisaa ja palkitsevaa kuten kaikki työ näinä surkeina aikoina.

• Niih... terkkuja vaan Jarille ja kumppaneille. Nykyään pyyhkii hyvin ja palkka johtajan tasoa samoin työ ja tulos :)

• vitunkoijarit

Pekka Sokka ja Can-Pack
      Millaista tuossa putiikissa on nykyisin tehdä työtä?

• kokkaripaska

Ai niin mutta CP:ltä on savustettu kaikki Suomalaiset ulos.

• Manoo

Ai HR kans?

• Silleen

Varmaa yhtä pers.... kuin ennenkin. Miksi se nyt muuttuisi.

• käyryydelläeiväliä

Mä mittailen siellä viivoittimella porkkanoita ja ainakin mulla SUTII hyvin

• missä_vosut

Onko SUTII mies homppeli kun yksin vinguttaa kumia kylillä

• mmmmmmmmmg

onko demuli kans?

• Duunarittaashikoilee

Ihan hyvä työmesta kun itsekin olen sinne kelvannut ja Ihan hetero kuulemma on. Pakka on myös hyvässä lyönnissä. Painakaa duunarit painakaa, pitkää päivääääää

• nimimerkkisilleen

Kuka on HR? Pari kertaa nähnyt SUTII-herran ajalevan, aika moista kaahailua oli.

• kshgfc

Täys homo jätkä ja paskin johtaja mihinkä olen koskaan törmänny. Ei omista minkäänlaisia ihmissuhdetaitoja ja luonteeltaan todella kiero vain omaa napaa tuijottava sosiopaatti.

• RohkeestiVaan

Miten niin muka homo?

• Höhöh
        nimimerkkisilleen kirjoitti:

Kuka on HR? Pari kertaa nähnyt SUTII-herran ajalevan, aika moista kaahailua oli.

Samoin minä olen nähnyt kaahailevan sekä Hämeenlinnan motarilla että Manskulla Stadissa. Teki mieli soittaa hemmolle, että ajelisi kunnolla edes pääkaupungissa. Naiivi kaveri. Ei kannata olla kade rahasta ja mammonasta, kun pää kaverilla tota luokkaa.

• suosisuomalaista

Ahkera yrittäjä. Hoitaa itse tavaranhakuja rautatieasemalta perjantaisin tai lauantaisin etelästä tulevalta junalta. Ei suosi kotimaista.

• MasterChef-117

Harlini on todellakin ahkera ja reipas yrittäjä. Saanut perintönä kyseisen varastofirman ja johtaa sitä peruskoulun ja elämän kovan koulun taidoilla. Eli lähinnä hoitaa asiat huutamalla, vittuilemalla ja ankaralla otteella. Harmi vain että suurin osa alamaisista on laiskoja ja ahneita duunareita jotka eivät tuota profittia tämän haluamalla tavalla vaan lähinnä puhuvat hänestä paskaa taukotilassa. Lisäksi nämä typerät duunarit eivät tajua hänen hienoa johtamistapaa ja levittävät huonoa ilmapiiriä koko lafkaan!

Sääliksi käy tämä hieno mies.

• Oiniitäaikoija

Juu, johtamistaidoissa varmaan parantamisen varaa ja kirjallisessa ulosannissa. Ihmeellistä sönkötystä. Onneksi olen ollut jo pitkään paremmissa hommissa.

• Anonyymi

Siis että mitä, mulle joskus kerrottiin, että tämä kuulapää on käynyt kauppakorkean. No, jos ei, niin se selittää, miksi oheistus = orjakommenetit ovat jo kieliopillisesti ala-arvoisi. Onnea teille, jotka tuossa yrityksessä yritätte leivän tienata.

• Ihmisarvollinen

Minä kyllä myyn työaikaani vain ja ainoastaan sossulle niin kauan kuin joku muu työnantaja pystyy nokittamaan.

• aivanihanaaa

Jumankekka kun on kiva rokottaa tätä ammattiliittoa. Kohta kaksi vuotta täynnä ansionsidonnaista, sitten sossun luukulle.

• lapaainaihanjäässä

Mä oon siellä kylmävarastossa kurkkupuolen nokkana eli mittailen päivät pitkät kurkkujen pituuksia ja käyryyksiä, vertailukohtana on oma jorma. Hyvä työpaikka vaikka oma vehje aina ihan jäässä päivän päätteeksi.

• Anonyymi

Karmivaa, täysin epähumaania ja inhimillisten arvojen vastaista, kaikin puolin.

• Anonyymi

Aivan karmea yritys, karta, jos voit.

• Anonyymi

Jarilla on aina ollut nämä omat kultapoikansa sisäpiirissä, jotka syö vaikka polviltaan keksejä Jarin kädestä tarvittaessa🤮

• Anonyymi

Tekevät polvillaan Jarin edessä vähän muutakin!

• Anonyymi

Tässä on niinkuin omistajan luonne, seksuaalinen suuntautuminen, ajotaidot ja muu mainittu.

• Anonyymi

Huonoa johtamista on monessa paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonoa johtamista on monessa paikassa.

Kuinkas tuolla firmalla menee, koronat ja jne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe