Millaista tuossa putiikissa on nykyisin tehdä työtä?
Jari Harlin ja Tuoretuote
28
7641
Vastaukset
- Lateksinen
kauheen antoisaa ja palkitsevaa kuten kaikki työ näinä surkeina aikoina.
Niih... terkkuja vaan Jarille ja kumppaneille. Nykyään pyyhkii hyvin ja palkka johtajan tasoa samoin työ ja tulos :)
- vitunkoijarit
Pekka Sokka ja Can-Pack
Millaista tuossa putiikissa on nykyisin tehdä työtä? - kokkaripaska
Ai niin mutta CP:ltä on savustettu kaikki Suomalaiset ulos.
- Manoo
Ai HR kans?
- Silleen
Varmaa yhtä pers.... kuin ennenkin. Miksi se nyt muuttuisi.
- käyryydelläeiväliä
Mä mittailen siellä viivoittimella porkkanoita ja ainakin mulla SUTII hyvin
- missä_vosut
Onko SUTII mies homppeli kun yksin vinguttaa kumia kylillä
- mmmmmmmmmg
onko demuli kans?
- Duunarittaashikoilee
Ihan hyvä työmesta kun itsekin olen sinne kelvannut ja Ihan hetero kuulemma on. Pakka on myös hyvässä lyönnissä. Painakaa duunarit painakaa, pitkää päivääääää
- nimimerkkisilleen
Kuka on HR? Pari kertaa nähnyt SUTII-herran ajalevan, aika moista kaahailua oli.
- kshgfc
Täys homo jätkä ja paskin johtaja mihinkä olen koskaan törmänny. Ei omista minkäänlaisia ihmissuhdetaitoja ja luonteeltaan todella kiero vain omaa napaa tuijottava sosiopaatti.
- RohkeestiVaan
Miten niin muka homo?
- Höhöh
nimimerkkisilleen kirjoitti:
Kuka on HR? Pari kertaa nähnyt SUTII-herran ajalevan, aika moista kaahailua oli.
Samoin minä olen nähnyt kaahailevan sekä Hämeenlinnan motarilla että Manskulla Stadissa. Teki mieli soittaa hemmolle, että ajelisi kunnolla edes pääkaupungissa. Naiivi kaveri. Ei kannata olla kade rahasta ja mammonasta, kun pää kaverilla tota luokkaa.
- suosisuomalaista
Ahkera yrittäjä. Hoitaa itse tavaranhakuja rautatieasemalta perjantaisin tai lauantaisin etelästä tulevalta junalta. Ei suosi kotimaista.
- MasterChef-117
Harlini on todellakin ahkera ja reipas yrittäjä. Saanut perintönä kyseisen varastofirman ja johtaa sitä peruskoulun ja elämän kovan koulun taidoilla. Eli lähinnä hoitaa asiat huutamalla, vittuilemalla ja ankaralla otteella. Harmi vain että suurin osa alamaisista on laiskoja ja ahneita duunareita jotka eivät tuota profittia tämän haluamalla tavalla vaan lähinnä puhuvat hänestä paskaa taukotilassa. Lisäksi nämä typerät duunarit eivät tajua hänen hienoa johtamistapaa ja levittävät huonoa ilmapiiriä koko lafkaan!
Sääliksi käy tämä hieno mies.- Oiniitäaikoija
Juu, johtamistaidoissa varmaan parantamisen varaa ja kirjallisessa ulosannissa. Ihmeellistä sönkötystä. Onneksi olen ollut jo pitkään paremmissa hommissa.
- Anonyymi
Siis että mitä, mulle joskus kerrottiin, että tämä kuulapää on käynyt kauppakorkean. No, jos ei, niin se selittää, miksi oheistus = orjakommenetit ovat jo kieliopillisesti ala-arvoisi. Onnea teille, jotka tuossa yrityksessä yritätte leivän tienata.
- Ihmisarvollinen
Minä kyllä myyn työaikaani vain ja ainoastaan sossulle niin kauan kuin joku muu työnantaja pystyy nokittamaan.
- aivanihanaaa
Jumankekka kun on kiva rokottaa tätä ammattiliittoa. Kohta kaksi vuotta täynnä ansionsidonnaista, sitten sossun luukulle.
- lapaainaihanjäässä
Mä oon siellä kylmävarastossa kurkkupuolen nokkana eli mittailen päivät pitkät kurkkujen pituuksia ja käyryyksiä, vertailukohtana on oma jorma. Hyvä työpaikka vaikka oma vehje aina ihan jäässä päivän päätteeksi.
- Anonyymi
Karmivaa, täysin epähumaania ja inhimillisten arvojen vastaista, kaikin puolin.
- Anonyymi
Aivan karmea yritys, karta, jos voit.
- Anonyymi
Jarilla on aina ollut nämä omat kultapoikansa sisäpiirissä, jotka syö vaikka polviltaan keksejä Jarin kädestä tarvittaessa🤮
- Anonyymi
Tekevät polvillaan Jarin edessä vähän muutakin!
- Anonyymi
Tässä on niinkuin omistajan luonne, seksuaalinen suuntautuminen, ajotaidot ja muu mainittu.
- Anonyymi
Huonoa johtamista on monessa paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoa johtamista on monessa paikassa.
Kuinkas tuolla firmalla menee, koronat ja jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389