Sefu....MIKSI?????

Kummastunut

Kerroppa Arvoisa Serifimme.....miksi poistit mun keskustelupalstalle kirjoittamani jutun Suomi serverin toimimisesta????
Mitä siinä muka oli niin pahaa ,että sinun piti se poistaa???
Vai sekö ,että täällä sanotaan että suomi chat, aapeli, galleria, horoskoopit,,,,Siis toisin sanoen mikään ei toimi...SEHÄN ON TOTUUS!!!!
Vai sekö oli syynä kun kehoitin muitakin vaihtamaan terveenpään serveriin,,,,,,,,,,siis sellaiseen mikä toimii....edes jotenki....
Ole ystävällinen ja vastaa miksi poistit?????????

6

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • celesta

      Siirsin avauksesi chat-palstalle, joka on tarkoitettu keskusteluun chat-palveluista ja chatiketistä.

      • ihmettelijä

        Miksi poiston tai siirron syytä ja perusteita ei kerrota kirjoittajalle, vaikka hän olisi ilmoittanut meiliosoitteensa viestin yhteydessä
        vastauksia varten tai rekatun yhteystiedot ovat olemassa?


      • Kummastunut

        ...Mutta en minä kyllä sieltä sitä mun kirjoitusta chat keskustelusta löydä,,,,
        Ja en oikein ymmärrä sitten onko nämä kaikki keskustelut niin rajattuja...että saa vain joistakin asioista keskustella jossakin keskustelu chatissa....Nooh ei se mua haittaa....
        Olkoon..kiitos kumminkin kun vastasit;))))
        Hyvää jatkoa!!!


      • miss r.
        Kummastunut kirjoitti:

        ...Mutta en minä kyllä sieltä sitä mun kirjoitusta chat keskustelusta löydä,,,,
        Ja en oikein ymmärrä sitten onko nämä kaikki keskustelut niin rajattuja...että saa vain joistakin asioista keskustella jossakin keskustelu chatissa....Nooh ei se mua haittaa....
        Olkoon..kiitos kumminkin kun vastasit;))))
        Hyvää jatkoa!!!

        siitä mistä EI SAA puhua, on vaiettava. Näin se on meillä. Herrat ja narrit määräävät mitä nöyrä kansa saa kirjoittaa.


      • miss r. kirjoitti:

        siitä mistä EI SAA puhua, on vaiettava. Näin se on meillä. Herrat ja narrit määräävät mitä nöyrä kansa saa kirjoittaa.

        Sellaista se on täällä vapaassa maassa, jossa on jopa MIELIPITEEN vapaus, mutta ei vapautta sen esittämiseen.
        "Suomi on vapaa maa. Joka ei usko, ammutaan!"


      • hajupojalle
        sitroen kirjoitti:

        Sellaista se on täällä vapaassa maassa, jossa on jopa MIELIPITEEN vapaus, mutta ei vapautta sen esittämiseen.
        "Suomi on vapaa maa. Joka ei usko, ammutaan!"

        Lukuisia kertoja olen yrittänyt saada jotain perusteluja poistoille.
        Milloinkaan en ole saanut.
        Tässä juuri tänään tullut ylläpidon vastaus:
        - - -
        "Hei,

        Yksittäisiä viestejä emme kommentoi. Sen vuoksi keskustelujen säännöt on julkaistu sivuillamme, josta ne ovat kaikkien luettavissa.

        Kyseisten sääntöjen perusteella myös muut keskustelijat voivat arvioida, onko jokin tietty viesti asiaton ja sen perusteella mahdollisesti poistettava.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24:n käyttäjätuki"
        - - -
        Istu ja pala. Tahallisesti en ainakaan ole milloinkaan sääntöjä rikkonut eikä kukaan keskustelijakaan ole perustellen ja yksilöiden tuonut mitään sellaista milloinkaan esiin.
        Eräitten kirjoittelu on jatkuvasti vain törkeätä solvausta ja keskustelujen häirintää eikä niihin puututa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe