Päivämiestä pitäisi kehittää

Boris

Päivämiehestä puuttuu:
sarjakuvat.
hae seuraa -palsta.
menovinkit

Päivämiehessä on liikaa:
kuvia
kuolinilmoituksia
turhia reunuksia

15

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      eiköhän tuo koko lehti ole vähän turha

      • Emma

        Eipä tuota juurikaan kumpikaan lue, vaikka se meille tulee.. Ei olla sitä itse tilattu, vaan saadaan se joka joulu LAHJAKSI vuodeksi eteenpäin!


    • ........

      kuolinilmoituksia? Eiköhän niitä yleensä yksi per henkilö ole eli just sopivasti.

      Seuranhaku voisi olla parempi olla netissä kuin lehdessä, niin voisi porukka anonyymisti chattailla ensin ja sopia sitten treffit.

      Sarjakuvat? Ei mielestäni hyvä idea (vaikka vitsillä kai sinä näitä esitätkin;-).

      Menovinkkejä siellä on seurat, nuortenillat, leirit, retket kotimaassa ja ulkomailla jne. eli vl-uskoville sopivia menoja.

      • jatkaa

        Kyllä siellä voisi ihan oikeitakin menovinkkejä olla, kun nykypäivänä on nuo kirkkokonsertit ja muutkin konsertit sallittuja jo niin eikö voisi olla vaikka eri paikkakunnilla semmoiset hyvät konsertit mainittuna!


      • Tai no kivaahan se voisi olla ja kenties jolla kulla miehen/naisen löytäminen helpottuisi... mutta kun miehiä on seurakuntamme keskuudessa vähemmän... ja moniavioisuus ei ole laillista.


      • Gregorius

        Kuolinilmoitukset eivät haittaa. Myös seuranhaku on netissä järkevämpää.
        Tosin silloin, kun nettiä ja chattia ei vielä ollut, olis saanut olla Päivämiehessä kirjeenvaihtoilmoitus palsta.
        Joku sarjakuva sais kyllä olla, mutta mikä, sitä vois pähkäillä.
        Viivi ja Vagner on kyllä hyvä, jos piirtäjä etsisi niihin uskonelämää ja seuroissa käyntiin liittyvää koheltamista.
        Mielipide palsta sieltä kyllä puuttuu, joka vois olla myös kysymyspalstan nimisenä.
        Tosin on ymmärrettävää, että jos minkään sortin kritiikkiä ei sallita, niin ei tällaista myös voi olla.
        Tosin kysymyksiä voi pohtia ja puida Päivämiehen sijasta täällä nettipalstalla mielin määrin ilman mintään sensuuria.


      • Juliz
        jatkaa kirjoitti:

        Kyllä siellä voisi ihan oikeitakin menovinkkejä olla, kun nykypäivänä on nuo kirkkokonsertit ja muutkin konsertit sallittuja jo niin eikö voisi olla vaikka eri paikkakunnilla semmoiset hyvät konsertit mainittuna!

        Konsertit eivät kuulu uskovaisille, koska siinä ei mennä sitä musiikkia arvostamaan, vaan sitä soittajaa. Siis jos olette menossa konsertteihin katsokaa jostain kirkko lehdestä.


      • tsav
        Gregorius kirjoitti:

        Kuolinilmoitukset eivät haittaa. Myös seuranhaku on netissä järkevämpää.
        Tosin silloin, kun nettiä ja chattia ei vielä ollut, olis saanut olla Päivämiehessä kirjeenvaihtoilmoitus palsta.
        Joku sarjakuva sais kyllä olla, mutta mikä, sitä vois pähkäillä.
        Viivi ja Vagner on kyllä hyvä, jos piirtäjä etsisi niihin uskonelämää ja seuroissa käyntiin liittyvää koheltamista.
        Mielipide palsta sieltä kyllä puuttuu, joka vois olla myös kysymyspalstan nimisenä.
        Tosin on ymmärrettävää, että jos minkään sortin kritiikkiä ei sallita, niin ei tällaista myös voi olla.
        Tosin kysymyksiä voi pohtia ja puida Päivämiehen sijasta täällä nettipalstalla mielin määrin ilman mintään sensuuria.

        Miettikää vähän, ei kaikki mummot omista nettiä ja tuskin osaisi käyttää.. jos päivämieheen on lisättävää . älkää täällä jauhako vaan ottaka toimittajaan yhteyttä.


      • musiikin ystävä
        Juliz kirjoitti:

        Konsertit eivät kuulu uskovaisille, koska siinä ei mennä sitä musiikkia arvostamaan, vaan sitä soittajaa. Siis jos olette menossa konsertteihin katsokaa jostain kirkko lehdestä.

        "Ei mennä musiikkia arvostamaan vaan sitä soittajaa"?

        Olet Juliz melko yksinkertainen.


      • muutoshalukas
        tsav kirjoitti:

        Miettikää vähän, ei kaikki mummot omista nettiä ja tuskin osaisi käyttää.. jos päivämieheen on lisättävää . älkää täällä jauhako vaan ottaka toimittajaan yhteyttä.

        Niin, yhteyttä toimittajaan! Esimerkiksi Toivo Määttään.

        Kertokaa pliis täällä sitten miten kävi.


      • ei-mummo
        tsav kirjoitti:

        Miettikää vähän, ei kaikki mummot omista nettiä ja tuskin osaisi käyttää.. jos päivämieheen on lisättävää . älkää täällä jauhako vaan ottaka toimittajaan yhteyttä.

        Nettihän onkin kätevä tapa saada aikaan todellista keskustelua, kun mummot eivät ole paikalla muistelemassa niitä, entisiä "hyviä aikoja". Moni hyvä keskustelualku ry:lläkin tyrehtyy keskusteluilloissa/erinäköisillä päivillä, siihen kun joku mummo/tummu-nuori käy aukaisemassa sanaisen arkkunsa. Harva viitsi kiusata mummoja.

        Toimittajia voisi velvoittaa seuraamaan vaikka tätä palstaa.:) Toimenkuvan määrittelyyn: perehdy liikeesi sisällä vellovaan keskusteluun kaikilla mahdollisilla luvallisilla konsteilla. Perehdy aiheeseesi ja ole ajankohtainen. :):)

        Kyllä täällä on hyvä jauhaa, jos muut julkiset kanavat ovat tukossa.


    • lässyn lässyn

      Kaikki kirjoitukset ovat sitä samaa kaanaan kieltä ja "meillä menee hyvin kun ollaan uskovaisia, ei ole ongelmia"...

    • Tuomas

      Pitäisi olla Lestadiuksen tuotantoa kuten esim. saarnoja, ei kaikilla ole postilloja eikä hänen muitakaan kirjoja. Jotenkin kaipaa sellaista kirjoitusta ollaanhan me lestadiolaisia sentään. Toimitiloissa vois myöskin olla lainaus piste josta vois lainata tutustuakseen hänen tuotantoon. Alku historiakin on alkanut kiinnostaa.

    • Putin the Stupid

      Osta joku muu city lehti jos kaipaat roska luettavaa!

    • kehitysrules

      mielipidepalsta kehiin. Mahdollisimman sensuroimatomalla otteella hoidettuna.

      Ja kirsti/torsti-palsta olisi mainio.

      60-luvun ajattelijoille joku vanhus ja meri-osasto. Onhan nuorillakin kapsäkki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe