Autoilessa katuilme on muuttunut päivä päivältä mukavammaksi kun Lexuksia näkee entistä harvemmin. Toisinsanoen eivät ole pilaamassa kaupunki kuvaa. Mielikin virkistyy. Viikon päästä kuukausi taas vaihtuu ja Trafin tilastoista voimme taas lukea kuinka kylmät luvut Lexus kaupalle. Viekkaan koko Lexus mallistoa myyty 20kpl. Surkeelta näyttää. Lexuksen Amerikan ja Kiinan myynnit ei kiinnosta pätkääkään.
Katuilme paranee
Seestynyt
5
84
Vastaukset
- Lexunisti
Mitä vähemmän sen parempi. Lexus ei ole jokapojan automerkki vaan luksus brändi ja ikoni, frontrunner, jota muut seuraavat. Maailma tarvitsee esikuvia.
- Ruosteläjä_Lexus
Lexus kopioi eurooppalaisia premiumeja mutta ei pärjää näille lainkaan. Lexusta ei erota KIA:sta tai Hyundaista. Niissä on toki parempi ruosteenesto kuin Leluxessa.
- Ex-BMW
Lexus on edelläkävijä hybridi propulsiolla.
- 350
Miten niin ei erota? Oletko mielestäsi automiehiä jos et kahta merkkiä erota? Minä erotan kyllä KIAn ja Hyundainkin toisistaan..
- erottaja
Keulamerkistä erottaa KIA:n, Hyundain ja Lexuksen, ei muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984