Autoilessa katuilme on muuttunut päivä päivältä mukavammaksi kun Lexuksia näkee entistä harvemmin. Toisinsanoen eivät ole pilaamassa kaupunki kuvaa. Mielikin virkistyy. Viikon päästä kuukausi taas vaihtuu ja Trafin tilastoista voimme taas lukea kuinka kylmät luvut Lexus kaupalle. Viekkaan koko Lexus mallistoa myyty 20kpl. Surkeelta näyttää. Lexuksen Amerikan ja Kiinan myynnit ei kiinnosta pätkääkään.
Vastaukset 5
- Lexunisti
Mitä vähemmän sen parempi. Lexus ei ole jokapojan automerkki vaan luksus brändi ja ikoni, frontrunner, jota muut seuraavat. Maailma tarvitsee esikuvia.
- Ruosteläjä_Lexus
Lexus kopioi eurooppalaisia premiumeja mutta ei pärjää näille lainkaan. Lexusta ei erota KIA:sta tai Hyundaista. Niissä on toki parempi ruosteenesto kuin Leluxessa.
- Ex-BMW
Lexus on edelläkävijä hybridi propulsiolla.
- 350
Miten niin ei erota? Oletko mielestäsi automiehiä jos et kahta merkkiä erota? Minä erotan kyllä KIAn ja Hyundainkin toisistaan..
- erottaja
Keulamerkistä erottaa KIA:n, Hyundain ja Lexuksen, ei muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510