Minulla on olohuoneessa röpelöinen maalattu valkoinen laipio ja sen nurkkiin ja osaan reunoja on tullut mustia varjostumia. Olen polttanut kynttilöitä ja koneellista ilmastointia ei ole. Mistä mahtaa johtua ja miten ne saisi pois? Laipiota ei kuulemma voi maalata. Ihmeelliset "revontulet" laipion reunoilla häiritsevät. Onko muuta mahdollisuutta kuin paneloida laipio?
olohuoneen katossa mustaa
2
624
Vastaukset
- Pystyypähän
Tuossahan vastasit kynttilöiden muodossa itsellesi. Kyllä niistä sitä nokea tulee ja lisäksi huonepöly, kosteus, lämpövuodot ym tekijät.
Pystyy sen maalaamaan, mutta ammatitaitoa se vaatii ja erityisesti aiemmin maalilla käsittelemätön on tarkka maalattava.
Toisaalta käsittelemätöntä kattoasi ei kannata alkaa pyyhkiä. - Fvdvvhgfg
Jännä urbaanilegenda tuo että ei voi maalata. Ainakin meillä röpelökatto tehtiin normaalilla LR tasoitteella ruiskuttaen. Kun kyseisen pinnan voi seinällä maalata niin miksi ei katossa?
Toki se tasoite on yleensä vesiliukoista ja hinkkaamalla voi saada röpelöt "sulamaan" mutta tuskin tuo mahdotontakaan on.
Meillä on kotona noin 150m2 kahteen kertaan maalattua röpelökattoa. Kun se katto on kerran maalattu niin sen jälkeen likaantuneen tai kolhiintuneen katon huoltomaalauskin on jo paljon helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453141Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781690- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161157UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123