Jos saisit tehdä itsestäsi kertovan elokuvan niin ketä suomalaisia näyttelijöitä valitsisit esittämään itseäsi?
Minä valitsisin itseäni esittämään Paula Vesalan, Eeva Litmasen. Nuorista näyttelijöistä ja lapsinäyttelijöistä en tiedä oikein mitään niin vaikea valita.
omaelämänkerta elokuva
3
115
Vastaukset
- Cloetta
Jaahas...ilmeisesti sen näyttelijän pitäisi muistuttaa minua, vai? No, siinä tapauksessa Satu Silvo saisi kyseenalaisen kunnian esittää minua. Miehenäni olisi Heikki Kinnunen (kappas vain, eivätkö Silvo ja Kinnunen olleet joskus aviopari, empä ajatellutkaan) ja lapsemme olisivat Jasper Pääkkönen, Krista Kosonen ja Mikko Leppilampi.
Hyviä näyttelijöitä löysit. Minä en keksinyt itseäni esittäjää helpolla kun tartteis olla pieni ja vaalea. Ja sit mun miestä en kans keksi helposti kun tartteis olla tumma ja ruskeasilmäinen. Ehkä jouku Mikko Nousiainen ja Esko Salminen tummemmaksi tuunattuna. Mikko Leppilampi olisi myös aivan ihana.
- reppuriika
Jos saisin tehdä itsestäni elokuvan niin tietenkin pääosaa näyttelisin itse. Sivurooleihin yrittäisin etsiä niitä, jotka parhaiten taustani ja elämääni tuntevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381