Jos saisit tehdä itsestäsi kertovan elokuvan niin ketä suomalaisia näyttelijöitä valitsisit esittämään itseäsi?
Minä valitsisin itseäni esittämään Paula Vesalan, Eeva Litmasen. Nuorista näyttelijöistä ja lapsinäyttelijöistä en tiedä oikein mitään niin vaikea valita.
omaelämänkerta elokuva
3
87
Vastaukset
- Cloetta
Jaahas...ilmeisesti sen näyttelijän pitäisi muistuttaa minua, vai? No, siinä tapauksessa Satu Silvo saisi kyseenalaisen kunnian esittää minua. Miehenäni olisi Heikki Kinnunen (kappas vain, eivätkö Silvo ja Kinnunen olleet joskus aviopari, empä ajatellutkaan) ja lapsemme olisivat Jasper Pääkkönen, Krista Kosonen ja Mikko Leppilampi.
Hyviä näyttelijöitä löysit. Minä en keksinyt itseäni esittäjää helpolla kun tartteis olla pieni ja vaalea. Ja sit mun miestä en kans keksi helposti kun tartteis olla tumma ja ruskeasilmäinen. Ehkä jouku Mikko Nousiainen ja Esko Salminen tummemmaksi tuunattuna. Mikko Leppilampi olisi myös aivan ihana.
- reppuriika
Jos saisin tehdä itsestäni elokuvan niin tietenkin pääosaa näyttelisin itse. Sivurooleihin yrittäisin etsiä niitä, jotka parhaiten taustani ja elämääni tuntevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753908Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188743510Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1542528- 572297
- 1541902
- 341727
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301278- 331275
- 481189
- 251168