Yhteisö sivut takaisin,, tärkein koko Suomi24:ssä,, suurin osa käyttäjistä kaipaa sosiaalista keskustelua, mut ei aina koko kansan kanssa vaan myös yksityisesti jonkun kanssa,, pieni osa käyttäjistä kaipaa treffi sivustoa,, (ai niin, siitä tulee rahhaa plus profiileista), sehän se oli tärkein pointti...
Mut hei, vähän ajatusta joukkoon, jos tällaisia sivuja tarjotaan,, menkää itse käyttäjän asemaan ja miettikää mitä haluaisitte...
Yhteisö sivut.
3
<50
Vastaukset
- priva
Samaa mieltä! Yksityisviestit olivat niin helppoja jutella mielenkiintoisten ihmisten kanssa ilman mitään "treffailumieltä" tai seuranhakua! Äkkiä takaisin :)
Hei,
Olethan käynyt jo tutustumassa uudistussivuun, josta löytyy ajantasainen työlista tehtävistä ominaisuuksista? Yksityisviestit tullaan tuomaan myös uuteen palveluun, samoin jonkinlainen kaveri/seuraajajärjestelmä.
Päätökset uuden palvelun ominaisuuksista pohjautuvat pitkään käyttäjätutkimus ja -testaustyöhön. Täältä löydät tutkimustuloksia Yhteisöstä:
http://www.slideshare.net/ Suomi24_dev/suomi24-sispiiri-kyselyn-tulokset
Sisäpiiriin on siis kaikilla käyttäjillä ollut mahdollisuus liittyä. Lisäksi olemme testanneet prototyyppejä kasvokkain ihmisten kanssa ja jutelleet turuilla ja toreilla käyttäjien kanssa.
Terveisin,
Elina
Suomi24- YhteisöTakaisin
Juu, olen käynyt, mutta jos siellä mainitaan, että "yksityisviästit tullaan tuomaan uuteen palveluun", joskus, ei se kerro mitään,, jos olisi yhteisö palvelu palaa jossain välissä,, se kertoisi jo paljon enemmän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574