Ilman isänmallia

jassoo222

Oletteko samaa mieltä että ilman isänmallia pojista kasvaa aivan erilaisia aikuisia kuin ne joilla on isä läsnä ja saavat jonkinlaista isänmallia?Tuntuu että niistä ketkä ovat vain äidin kanssa niin saamattomuus lisäntyy.Otetaan esimerkiksi armeija.Onko aivan tavatonta että poika tekstailee ja sottellee äidille että on kylmä ja en ole saanut nukuttua tai syötyä?Vaikka itsekin kasvoin ilman isää niin en soitellut äidille armeijasta,tosin silloin oli kolikkopuhelimet Santahaminan aukiolla.Mutta kuitenkin.Vai onko se tämä ns.tietokonesukupolvi ym?? Nyt kuitenkin tilanne se että monen vuoden ajan minulla ja vaimon pojalle ei ole ollut kovinkaan paljon vuorovaikutusta.Elli juttuun ei tulla kovinkaan hyvin.Silloin tällöin saatetaan vaihtaa muutama sana.Olen kotona ja vaimo töissä ja poika etsii nyt töitä niin sen ajan kun olemme kummatkin kotona niin hän nukkuu välillä pitkään ja kuulostelee että olenko olkkarissa jotta voisi tulla tekemään aamupalaa.Ei kuitenkaan aina.Onneksi hänellä on tyttöystävä kenen luona käydä.Näin ei ollut muutama vuosi sitten.Kyllä se aika ahdi9stavaa on kun ollaan saman katon alla ja jokseenkin niinkuin vieraita.Sitten kun vaimoni tulee töistä niin sitten hän kertoo asioita.Tavallaan kaikilla roolit muuttuu silloin.Onko tälläinen muissa uusioperheissä tavallista?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpöjoo

      En todellakaan ole samaa mieltä. Tunnen monia "ilman isää" kasvaneita poikalapsia,jotka ovat oikein reippaita nuoria miehiä. Armeijat ja opiskelut sujuneet ihan hyvin.
      Ei ole pelkästään tämän kyseisen nuoren miehen vastuulla teidän vuorovaikutuksenne sujuvuus. Voit miettiä omaakin osuuttasi asiaan. Joskus on niinkin,että kemiat eivät vaan kohtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe