http://www.metro.fi/uutiset/a1387809469030?ref=tf_iokboksi&utm_campaign=tf-metro&utm_source=hs.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage
Mautopila muuttui mauttomaksi, mauto valtiolle, pojat ovat ilman mautoa.
Mautopilako
16
<50
Vastaukset
Mä voisin rankaista niitä poikia :)
- KjellPippelström
Minä "rankaisen" vain miehiä...
- ErkkolanOy
Muista edelleen että 15-vuotias on alaikäinen harrastamaan seksiä. Eteenkin kaltaisesi vanhan ja kokeneen pedofilin kanssa! Vaatteidenkin läpi koskettelu on rangaistavaa.
ErkkolanOy kirjoitti:
Muista edelleen että 15-vuotias on alaikäinen harrastamaan seksiä. Eteenkin kaltaisesi vanhan ja kokeneen pedofilin kanssa! Vaatteidenkin läpi koskettelu on rangaistavaa.
Kuka puhui seksistä mitään :) sille on oma palsta, jatka keskustelua siellä :)
pojat olivat 18 ja 17 vuotiaat... Ajelenhan minäkin usein moposkootterilla krossikypärä päässä muiden poikien kanssa vaikka ikää on 27
- ErkkolanOy
pankkiautomaatti kirjoitti:
Kuka puhui seksistä mitään :) sille on oma palsta, jatka keskustelua siellä :)
Sinä olet taannoin kertonut ottavasi nuoria poikia työautoosi mukaan ja koskettelevasi niitä vaatteiden läpi kun ne ovat niin ihkuja poikia. Näin kerroit , tosin eri nimimerkillä senkin.
Aika vitun raukkamainen pelle sä kyllä oot, tuut rekkaamattona arvostelemaan pari tuhatta viestiä kirjoittanutta :D no kaikilla ei ole munaa
- ErkkolanOy
pankkiautomaatti kirjoitti:
Aika vitun raukkamainen pelle sä kyllä oot, tuut rekkaamattona arvostelemaan pari tuhatta viestiä kirjoittanutta :D no kaikilla ei ole munaa
Mitä vittua rekisteröimättömyys vaikuttaa siihen mitä sinä olet aikaisemmin kirjoittanut tai mitä harrastat nuorten poikien/lasten kanssa????? Vaikka täällä joulupukki kirjoittelisi se ei tekemisiäsi tekemättömiksi saa.
Raukkaimen pelle, ei voi muuta sanoa!!! PELLE!!!!!!!!!! Ei ole pokkaa arvostella rekisteröitynä, niin ei ole :)
- MautoInYourAss
Mikä vitun mauto???
- diipadaii
Sarkasmia
- RautoKautoHauto
No peräkylän aikamiespojat kutsuvat mopoautoa MAUTOKSI. Näppärää eikö?! Ne varmaan kutsuu henkilöautoakin HAUTOKSI Ja kuorma-autoa KAUTOKSI. Rekka-auto on samalla logiikalla sitten RAUTO. Kyllä pimeä vuodenaika saa vajaaälyisten ajatukset liikkeelle surullisin seurauksin.
- MoreControl
Typerään temppuun tulee ilmeisesti vain nippu typeriä kommentteja. Vaan onpa oikeasti mielenkiintoista se, että mitenkäs tuollainen estettäisiin? Nyt kun mopoauton kuski on ollut vielä selvinpäin, on poliisi voimaton. Ainoa ratkaisu lienee se, että liikennemerkein kielletään moottoriajoneuvoilla ajo kauppakeskukseen. Sitten vasta voidaan alkaa jakaa tuomioita.
Se on sitä oikeaa Amerikan meininkiä. Eli se mikä ei ole kielletty, on sallittua, vaikka maalaisjärki sanoisi mitä vain. Turha on haukkua jenkkejä tyhmiksi, koska nämä omat punaniskat ja varsinkaan niiden jälkeläiset eivät ole yhtään fiksumpia. Tilastollisesti asia on ollut jo pitkään päinvastoin. - heheheheha
Liekö ovat katsonneet Top Gear - ohjelmasarjaa ja saanet ideansa sieltä :D :D
https://www.youtube.com/watch?v=dJfSS0ZXYdo
https://www.youtube.com/watch?v=aFdBcYN3sNw- Vitunpelle1
Heheheheheh!Hahhahahahahahaha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152045
- 621974