Asiallinen isännöintifirma Kotkassa?

Kilpailutusta

Keskustelu jäänyt kesken palvelu tainnut muuttua. Kotka Hamina seudulla monta firmaa ja kokemukset on vaihtoja tehtäessä iso apu. Isot firrmat suosituimpia kun on tekijöitä ja osaamsta enempi. Tosin isännöitsijäksi taitaa päästä aika olemattomilla koulutuksilla. Riskejä noi pikkufirmat. Mitä toi IAT lyhnne kertoo montako vuotta on opiskeltu?

Millaisia kokemuksia teillä on Hillosta tai Talokeskuksesta? Entä Kotka - Hamina alueen hinnoista yleensä?

23

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hojohojo-karpaasi

Paras ja silti edullisin isännöitsijätoimisto Hamina-Kotka-Pyhtää akselilla on KyAIstoio eli Kymin aseman isännöintitoimisto.
      Edulliseen ja monipuoliseen tarjontaan kuuluvat kaikki yleisimmät alan työt. Ilman lisähintaa tai kuittia tehdään myös ovien avaukset ja otetaan omaisuutta hoitoon.
      Myös IAT (Illat Aina Töissä)-tutkinto on mahdollista suorittaa 4 viikon etäkurssina maakunnassa tai viikon intenssiivikurssina pimeinä vuodenaikoina.
      Kysy tarjousta aseman sahamyymälän palvelutiskillä(auki 24/7).

• tarjouskysely

Illat aina töissä tienaisi varmaan tosi tosi hyvin

• ÄlytönKommenttiEstoon

Justiinsa, harmaa talous kunniaan niin kotkalaisten työttömyys on taattua ja idiotismi kukoistaa. Harmillista, että pilaa jokseenkin kaiken edellisen kaltaiset kommentoijat asia kuin asia. Eikun kuule työkkäriin tai sossuun vinkumaan ja jättää älyllistä toimintaa vaativat kommentoinnit toisille.

• Keskustelia
    • Kilpailutusta

Katsoin tuon aikasemman ketjun. Onko noista nimillä mainituista joku siellä Talokeskuksella? Samaa mieltä nimimerkin "yksi hpj nimettömänä" kanssa, uudet lupailee paljon, vaan totuus on jotain ihan muuta. Mainostus ja oman kehuminen taitaa olla kiellettyä täällä. Eipä tarvi edes sivustoja tutkia, samaa mieltä siis.

Kilpailutus hyvä tehdä välillä tuppaavat tosiaan palvelut olemaan samaa kökköä ja hintaa lypsetään vaikkei työt tule tehdyksi. Se menee suotta asuminen kalliiksi kun näitä kyvyttömiä firmoja pidetään hommissa. Pitäis olla joku laatutakuu ja varmistus ettei asukkaat joudu maksamaann hallituksien valintojen virheitä, vaihtoon vaan jollei toimi. Asiat listalle yhtiökokouksissa niin, että kaikki tietää saa relusti tilanteesta oikean tiedon.

• realiasta

Realiasta kuullut paljon huonoo tosin iso firma. Toi uus karhulan joku on kova mainostamaan mut taitaa olla parempia noi vanhat tunnetut.

• karhula

Karhulan talopalvelu kai mitä tarkotat hiukka suurenlaiset elkeet näyttäs olevan

• itälaiturin-keke
        karhula kirjoitti:

Karhulan talopalvelu kai mitä tarkotat hiukka suurenlaiset elkeet näyttäs olevan

Miten niin muka?

• Selviää

Käys keke lukees toi edellinen ketju, selviäiskö sieltä ...

• vonkaajamies
        itälaiturin-keke kirjoitti:

Miten niin muka?

tais jotain vonkaamisjuttuva olla ...

• Kymenlaaksolainen

Johto ainakin mielivaltasta,jota korruptio ja pätemisen tarve nakertaa,
        Osaamattomuus ja tietämättömyys loistaa läpi, Oma etu ja saamatomuus häiritsee. Varmaan siellä on myös hyviä ja koulutettujakin isännöitsijöitä..........................................

• duunari.vaan

Korruptio on tosi huono homma näis isännöinti kuvioissa suositaan tiettyjä firmoja, jotka sit lahjoittelee niille isännöitsijöille kaikenlaista. Osaamattomia on paljon ei kunnon koulutuksia, oon samaa mieltä ja pätee halutaan, unohtuu kokonaan et on vaan hallituksen duunari se isännöitsijäkin.

• etätätää

Hah hyvä tuo neljä viikkoo etäkurssii ilmankos ...

• mikseimuka

Miksei realia? Mikä vikana siinä

• RAHASTUS

JOTKUT RAHASTAA JA TYÖT JÄÄ TEKEMÄTTÄ

• vaihtoaika

Yhtiökokousajat lähenee ja huonot vaihtoon, josko ne alkaisi toimia nuo itseään itsännöitsijöiksi kutsuvat harjoittelijat ja mitään tekemättömät.

• Mainostus

Ottiko kukaan yhteyttä tuohon uuteen joka kovin näkyvästi mainosti täälläkin?

• RAHASTUS

RAHASTAJASARJAAN TOI KUULUU

• valivali

Ei tainnut asiakkaita löytyä kun täällä piti etsiä. Vuosien kokemus joka tunnetuilla firmoilla on myy paremmin.

• Mainostus

Tunnetuilla on vaan paljon niitä isännöitäviä riittääkö aikaa kaikille. Muistan kuulleeni et yli kakskyt yhtiötä yhdellä.

• Halvemmaks

Isännöintikulut alas ja rahastusfirmoille ei kiitos asumiskulut halpenee!

• Kulut

Kulut pitäis saada alas muistakin kuten vakuutukset lämmitys huolto ja kaikki toisaalta liittyy tohon isännöitsijään .. suosivat tiettyjä ja hinnat pysyy korkeina.

• valeeksi

Tekninen isännöinti maksaa ja onko ne edes rakennusalaa opiskelleita noi merkonomit mitkä niitä hommia tekee? Minä voin alkaa lekuriksi ja ottaa kunnon liksat vaikkei oo ees koulutusta. Vaan ei taija onnistua tulis syyte valelekurista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe