Long Beach Resort 22.3.2015 Top10 Kokemuksia?

Himos

Hei!

Olemme lähdössä perheeni kanssa viikoksi ko. hotelliin 22.3.2015. Perheessämme on minun ja mieheni lisäksi kaksi pientä lasta (2,5-v. ja 4,5-v.).

Hinta viikon matkalle oli 189€ per hlö, ja se pitää sisällään aamiaisen. Onko kenelläkään kokemusta tuosta hotellista? Minkä tasoista ruoka on? Entä mitä tekemistä alueella ois lasten kanssa? Lieneekö merivesi miten kylmää tuohon aikaan? Entä uima-altaan vesi?

Moneltakohan lennot lähtevät?

Olisin tosi kiitollinen kokemuksistanne - kaikenlaisista! :)

9

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ritane

      Sama hotelli meilläkin, viikkoa aiemmin lähtö, minäkin kaipaisin tietoa ......siis onko kenelläkään tietoa tästä hotellista sekä myös, kulkeeko Famagustassa dolmus-bussit (viime maaliskuussa olimme Kyreniassa, jossa dolmukset näppärä kulkuväline) ??? Kiitos, jos jollain tietoa näistä ja kaikesta muustakin :)

    • lkdjfbnvfkd

      samaan hotelliin ollaan tulossa mekin. ( tai sitten muuttuu taas.) Se tieto mitä olen löytänyt, ei paljon lupaa. Näin sesongin ulkopuolella palvelu minimissään ja henkilökuntaakaan ei pahemmin paikalla. Hotelli on kaukana kaikesta, autoa suositellaan. Vesi on silloin vielä kylmää, eli uinnin varaan ei kannata ajanvietettä laskea.
      Viimeisin tieto lennoista oli lähtö aamulla ja paluu Kyprokselta muistaakseni kahden aikoihin yöllä, eli Vantaalla jotain kahdeksan aikoihin.
      Muutoksia voi vielä tulla, katsellaan ja kuulostellaan :)

    • Ritane

      Minä kyselin GoInternationalista tarkennusta muutamiin asioihin. Vastaus tuli muutaman päivän sisällä.
      Siinä mm. oli seuraavat ajat 15.3. - 22.3. lentoaikataulut - Hesasta lähtee klo 22.55 ja paluulento 22.3. klo 16.10.

      Me ostimme vasta äskettäin tämän tarjouksen, joten sotkuja ei ainakaan vielä ole kerennyt tulemaan,,,,,ja luotetaan, ettei tulekaan,,,,,mutta jos tulee, se nyt vaan kuuluu tähän hommaan, pitää vaan yrittää asennoitua positiivisesti - viimeksi menetin melkein hermoni kaikesta täällä luetuista jne., mutta Groupon-matka sujui meidän osalta hyvin, no prob.

      Joten iloista matkaa meille kaikille!

    • Uffeliini
    • Hulabalo

      Minäkin löysin saman sivuston, jossa ihan hyvät arvostelut - mistähän noita negatiivisia olet löytänyt,,,,,vai uskaltaako niitä lukeakaan....

    • Uffeliini

      http://www.temperatureweather.com/mediterr/saa/fi-saa-kypros-larnaca.htm
      tuolta löytyy keskilämpötilat, merivesi ihan suomen normikesän lämpötiloissa =) eiköhän siellä ole kuten kesä-heinäkuu suomen suvessa. nällä superhalvoilla kun lähtee eikä odota liikoja, niin saattaa yllättyä positiivisesti. luxusta ei kannata odottaakaan, vaan rentoa nautiskelua. melkeinpä kaikki negatiiviset palautteet kyseisestä hotellista on vuosilta 2010-2011 eli olisikohan siellä tapahtunut muutoksia, kun viime vuosien asiakkaat on olleet kovin tyytyväisiä!=!?!

    • Ritabe

      Kiitos - tuo olikin hyvä huomio, että ne negatiiviset palautteet ovat aiemmilta vuosilta, näin varmaan onkin nyt, että ovat tehneet muutoksia parempaan.
      Meillä viime maaliskuun Groupon-matka Kyreniaan meni ihan kivasti, ei valitettavaa ja toivottavasti tämäkin sujuu yhtä hyvin - toisilla oli silloin aikataulutiedotuksessa epäselvyyksiä jne., mutta ilmeisesti suurimmalla osalla oli asiat ok.
      Iloisin mielin vain odottelemaan lähtöä :) ---------ja tietenkin on niin, että kun matkan hinta on tuollainen, pitää vähän avarakatseisuutta olla eikä nipottaa kaikesta -------eri asia tietysti isommat muutokset.....

    • Ritane

      Olen jännityksellä joka aamu käynyt sähköpostillani - vielä ei ole mitään muutoksia tullut, paitsi päivitetyt dokumentit, kun ostimme yhden matkalaukkusysteemin. Huoneen kohdalla lukee standard room, ja bed and breakfast--------Joissain ketjuissa on ollut huoneiden vaihtuneen salimajoitukseksi ja yhteissuihkuksi-------------ja googletin tarkan bed and breakfast-määritelmän,,,,,kotimajoitus, voipi olla yhteiset suihkut jne,,,,,mutta toivotaan, ettei tässä tapauksessa!
      Onko teille muille LBR:iin menijöille tullut muutoksia tai muuta infoa??? - mehän menetämme meidän lähtöpäivän 15.3. lähdössä sen päivän, kun lähtö on vasta oliko se nyt 22.55, mutta näillehän nyt ei voi mitään,,,,,,,,,,,,,

    • höpisis

      salimajoitus ja yhteissuihku on provoa, älkää uskoko! =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe