Mennään Venäjän meiningillä eli sensuuri iskenyt, kaikki negatiivinen palaute, mitä vuorokauden aikana on tullut (omat kommenttini mukaanluettuna, on poistettu lähes 95%:sti.
Näinkö te hoidatte tätä "tutkimusta" uudistetusta suomi24:sta? Saatte sen tuloksen, mitä haluattekin, ja kaikki se evidenssi mitä ei suvaita, poistetaan näkyviltä? Todella rehellistä tutkimusta. Tätä sanotaan tiedemaailmassa tutkimusvilpiksi tai kreationismiksi.
Negatiivinen palaute poistettu :D
8
69
Vastaukset
Tottakai on poistettu, pitäähän tekoja jotekin perustella, yleisimmin perusteena on
a sisäpiiri
b ei julkinen palauteHei,
Hmm, minä kyllä löydän täältä palstalta paljonkin negatiivista palautetta.
Terveisin,
Elina
Suomi24- pahvi.kierrätykseen
Elina, poista ne roska-aloitukset, älä asiallista keskustelua.
Tottakai löydät, kai tässä uudessakin versiossa ylläpito näkee ne poistetut viestit :D
- mobiili.ongelmissa
Ihmettelinkin jo, missä kertomukseni mobiiluverdiossa kohtaamistani ongelmista olivat. Toivottavasti ne oli kirjattu muistiin. Esim. tyhjä foorumilista ja kaksi näytöllistä sinistä sekä selaimen kaatavs koodi.
- sowhatn
So what. Mitä uutta? Sama juttu joka uudistuksessa..
- Pöljätys
Negatiivista palautetta voi antaa asiallisesti, tai sitten epäasiallisesti. Kummat luulet ylläpidon poistavan? Minä lyön rahani kiinni jälkimmäisiin.
Näitä haistatteluja sun muita en minä edes lukisi. Kannattaa miettiä miten asiansa esittää. Itse sain ihan asiallisen vastauksen asialliseen kysymykseen/moitteeseen. - en.tykkää.herkkänahoista
Elina poistaa ainakin melko kyseenalaisesti asiallista keskustelua. Tänään kadonnut iso liuta kokonaisia keskusteluketjuja. On herkkänahkaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542