Negatiivinen palaute poistettu :D

Vilpillistä

Mennään Venäjän meiningillä eli sensuuri iskenyt, kaikki negatiivinen palaute, mitä vuorokauden aikana on tullut (omat kommenttini mukaanluettuna, on poistettu lähes 95%:sti.

Näinkö te hoidatte tätä "tutkimusta" uudistetusta suomi24:sta? Saatte sen tuloksen, mitä haluattekin, ja kaikki se evidenssi mitä ei suvaita, poistetaan näkyviltä? Todella rehellistä tutkimusta. Tätä sanotaan tiedemaailmassa tutkimusvilpiksi tai kreationismiksi.

8

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai on poistettu, pitäähän tekoja jotekin perustella, yleisimmin perusteena on

a sisäpiiri

b ei julkinen palaute

• Hei,

Hmm, minä kyllä löydän täältä palstalta paljonkin negatiivista palautetta.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• pahvi.kierrätykseen

Elina, poista ne roska-aloitukset, älä asiallista keskustelua.

• Tottakai löydät, kai tässä uudessakin versiossa ylläpito näkee ne poistetut viestit :D

• mobiili.ongelmissa

Ihmettelinkin jo, missä kertomukseni mobiiluverdiossa kohtaamistani ongelmista olivat. Toivottavasti ne oli kirjattu muistiin. Esim. tyhjä foorumilista ja kaksi näytöllistä sinistä sekä selaimen kaatavs koodi.

• sowhatn

So what. Mitä uutta? Sama juttu joka uudistuksessa..

• Pöljätys

Negatiivista palautetta voi antaa asiallisesti, tai sitten epäasiallisesti. Kummat luulet ylläpidon poistavan? Minä lyön rahani kiinni jälkimmäisiin.

Näitä haistatteluja sun muita en minä edes lukisi. Kannattaa miettiä miten asiansa esittää. Itse sain ihan asiallisen vastauksen asialliseen kysymykseen/moitteeseen.

• en.tykkää.herkkänahoista

Elina poistaa ainakin melko kyseenalaisesti asiallista keskustelua. Tänään kadonnut iso liuta kokonaisia keskusteluketjuja. On herkkänahkaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      319
      639
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56