Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pettäjät kiinni teoistaan

Ilmiantaja

Hei te kaikki jotka omistatte kamerakännykän, ottakaa pikkujouluissanne kuvia puolisoaan pettävistä henkilöistä (itse teossa tietenkin). Voitte sitten lähettää kuvat pettäjän puolison kännykkään tai jos haluatte hyötyä hommasta rahallisesti niin näyttää kuvaa seuraavana päivänä pettäjälle ja pyytää häneltä pientä muodollista korvausta siitä hyvästä, että tuhoatte kuvan.

23

1837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joona

      Onhan tuokin tietysti idea muiden joukossa. Uskoisin kuitenkin, että (pikkujouluissa) pettäminen on niin monisyinen kysymys, etteivät asiat ulkopuolisen ilmiannon ansiosta välttämättä ainakaan parane. Ehkä ne ovat niitä asioita, jotka on parasta jättää parisuhteen osapuolien ratkaistavaksi - ilman ulkopuolisten sekaantumista.

      Ehdotus kuvan ottamisesta ja rahallisen vastineen pyytämisestä kuulosti mielestäni aika rankalta - mitenkään tietysti pettämistä puolustelematta.

      • pettäjät !!!!!

        Miten parisuhde ongelmia voi ratkoa jos toinen osapuoli ei tiedä kumppaninsa syrjähypyistä? Itse ottasin kiitollisena vastaan kaikki vihjeet kuvia ja nimettömiä puhelinsoittoja myöten. Kiristystä en hyväksy!

        Puhut pettäjän "syvällä kurkkuäänellä" monisyisistä kysymyksistä! Ulkopuolinen ei sekaannu muutakuin kaatamalla kulissit suhteesta!

        Jos tietäisin kumppanini pettävän, en ensimmäisenä olisi eroamassa, vaan hakisin siinä tapauksessa itsekkin iloittelua aidan toiselta puolelta.

        Moni pettäjä ei halua itsekun tulla petetyksi. Pettäjät ovat usein hyvin mustasukkaisia puolisostaan. Täten ilmiannoilla voisi olla hyvin tervehdyttävä vaikutus parisuhteisiin!


      • Joona
        pettäjät !!!!! kirjoitti:

        Miten parisuhde ongelmia voi ratkoa jos toinen osapuoli ei tiedä kumppaninsa syrjähypyistä? Itse ottasin kiitollisena vastaan kaikki vihjeet kuvia ja nimettömiä puhelinsoittoja myöten. Kiristystä en hyväksy!

        Puhut pettäjän "syvällä kurkkuäänellä" monisyisistä kysymyksistä! Ulkopuolinen ei sekaannu muutakuin kaatamalla kulissit suhteesta!

        Jos tietäisin kumppanini pettävän, en ensimmäisenä olisi eroamassa, vaan hakisin siinä tapauksessa itsekkin iloittelua aidan toiselta puolelta.

        Moni pettäjä ei halua itsekun tulla petetyksi. Pettäjät ovat usein hyvin mustasukkaisia puolisostaan. Täten ilmiannoilla voisi olla hyvin tervehdyttävä vaikutus parisuhteisiin!

        Hei, nimimerkki "Pettäjät!!!",

        Olen pahoillani, jos sanavalinnoissani tai ajatuksissani oli jotain kömpelöä. En halunnut kiivastuttaa ketään - eritoten en näin kasvottomasti näyttöruudun takaa. Minulla ei ole osaamista eikä edes elämänkokemusta kovin voimakkaisiin kannanottoihin näissä asioissa - aktiivisinkkuuden elämäntavakseen valinneena parisuhdeosaaminen taitaa jäädä tulevaisuudessakin haaveeksi. Ajatusmallini oli kuitenkin se, että arvokkaana pitämäänsä seurustelusuhdetta tuskin kukaan lähtee pikkujouluissa särkemään - jos lyhyt- tai pitempiaikaista sivusuhdetta aiotaan harrastaa, lienee omassa suhteessa jo alun perinkin paljon korjattavaa ja uudelleen harkittavaa.

        Vielä kerran pahoitteluni, nimimerkki "Pettäjät!!!" ja kaikki muutkin, joita huolimaton sananasetteluni harmitti.


      • Järki hoi

        miten puolisot voivat selvittää mahdollista pettämistä jos eivät saa siitä tietää? Oletko hiukan tyhmä vai vain ällöttävän kiero pettäjä itsekin?


      • Joona
        Järki hoi kirjoitti:

        miten puolisot voivat selvittää mahdollista pettämistä jos eivät saa siitä tietää? Oletko hiukan tyhmä vai vain ällöttävän kiero pettäjä itsekin?

        Tässä saa näköjään koko ajan olla pyytämässä anteeksi. Nimimerkki "Järki hoi", haluan myös sinulle esittää pahoitteluni siitä, että kommentissani oli jotain sellaista, mikä sai sinut reagoimaan noin voimakkaasti. Toivon, että ehtisit lukea "Olen pahoillani" -otsikoidun kirjoitukseni tuosta ylempää.

        Mukavan joulunodotuksen tervehdyksin Joona


      • Määäää
        pettäjät !!!!! kirjoitti:

        Miten parisuhde ongelmia voi ratkoa jos toinen osapuoli ei tiedä kumppaninsa syrjähypyistä? Itse ottasin kiitollisena vastaan kaikki vihjeet kuvia ja nimettömiä puhelinsoittoja myöten. Kiristystä en hyväksy!

        Puhut pettäjän "syvällä kurkkuäänellä" monisyisistä kysymyksistä! Ulkopuolinen ei sekaannu muutakuin kaatamalla kulissit suhteesta!

        Jos tietäisin kumppanini pettävän, en ensimmäisenä olisi eroamassa, vaan hakisin siinä tapauksessa itsekkin iloittelua aidan toiselta puolelta.

        Moni pettäjä ei halua itsekun tulla petetyksi. Pettäjät ovat usein hyvin mustasukkaisia puolisostaan. Täten ilmiannoilla voisi olla hyvin tervehdyttävä vaikutus parisuhteisiin!

        Jos puoliso pettää, ei tietenkään kannata ottaa eroa vaan pettää itsekin ja näin kostaa toiselle. Sekös parisuhteen korjaa? Varmaan joo. Ja sitten aina sopivan tilaisuuden ( ja kännin ) tullen voidaan kaivaa vanhat kaunat esiin ja syytellä puolin ja toisin, kivaa kun voi antaa toiselle samalla mitalla takasin....Herää järkevään ajatteluun! Sehän tarkottaa sitä että et ole itse yhtään sen parempi! Jos mikä niin tollanen johtaa eroon. Kaikenlaiset kyttänaamat saavat sieluunsa täytettä kun sotkeutuvat toisten elämään. Ja se on hienoa se!


      • Anniina 16w..

        Onx susta oikein salata asia?Käsittääkseni parisuhteessa sitoudutaan ja no jos haluu pyörittää muitakin ni parasta muuttakaa ulkomaille koska Suomessa on moniaviollisuus kiellettyä-mitä kauemmaksi sen parempi.Itse en todellakaan haluaisi tulla loukatuksi vain siksi että kaikki muut tietäisivät poikaystäväni pettäneeni minua,ja nauraisivat maha kippurassa nurkan takana minulle.Toisaalta jos poikaystäväni ei maksaisi, ottaisin sen sillai ettei poikaystäväni välittäisi minusta sen vertaa.En tiedä paljoakaan petetyksi tulemisesta koska mua ei ole ikinä petetty mutta tämä on vain mun mielipide tästä asiasta.


      • Anita 38w
        Anniina 16w.. kirjoitti:

        Onx susta oikein salata asia?Käsittääkseni parisuhteessa sitoudutaan ja no jos haluu pyörittää muitakin ni parasta muuttakaa ulkomaille koska Suomessa on moniaviollisuus kiellettyä-mitä kauemmaksi sen parempi.Itse en todellakaan haluaisi tulla loukatuksi vain siksi että kaikki muut tietäisivät poikaystäväni pettäneeni minua,ja nauraisivat maha kippurassa nurkan takana minulle.Toisaalta jos poikaystäväni ei maksaisi, ottaisin sen sillai ettei poikaystäväni välittäisi minusta sen vertaa.En tiedä paljoakaan petetyksi tulemisesta koska mua ei ole ikinä petetty mutta tämä on vain mun mielipide tästä asiasta.

        Joona puhuu mielestäni asiaa enkä löydä tästä mitään erityisen puolustelevaa. Elämä/ parisuhteet vaan eivät ole niin mustavalkoisia että voisi ketään tuomita tollasen asian perusteella. On eri syitä miksi pettämiseen ajaudutaan ja niissä voi joskus olla omalle parisuhteelle elvyttävä vaikutus esim. näkee ettei se ruoho ole sen vihreämpää muuallakaan ja että ei se elämä aina vaihtamalla parane. Ja että on niin monta parisuhdetta kun on pariakin. Tiedän pareja jotka yhdestä sopimuksesta tekevät omia juttujaan eivätkä niistä tilitä toisilleen mutta pysyvät silti väleissä ja pariskuntana. Miksi ulkopuolisten ja asiasta tietämättömien pitäisi heidän kuvioitaan mennä rikkomaan? Huomaa myös että kun on lapsia, niin monen asian antaa anteeksi paljon helpommin. Silloin pitää ajatella muitakin kun vain sitä omaa loukattua itseään. Olen itse ollut joskus jyrkkä asiasta, ja se on ollut nuorena ihan hyväkin juttu. Nyt siis näin vanhana rouvana ja pitkän parisuhteen aikana olen pystynyt ajattelemaan niin että jos näin meille kävisi, en lähtisi heti ovet paukkuen pakkaamaan. Kukaanhan ei ole väkisin vietävissä, joten kannattaa selvittää myös syyt miksi näin on tapahtunut. Jatko riippuu sitten siitä mitä tavoitteita tulevaisuudelle yhdessä asetetaan.


      • Oma maa mansikka
        Anita 38w kirjoitti:

        Joona puhuu mielestäni asiaa enkä löydä tästä mitään erityisen puolustelevaa. Elämä/ parisuhteet vaan eivät ole niin mustavalkoisia että voisi ketään tuomita tollasen asian perusteella. On eri syitä miksi pettämiseen ajaudutaan ja niissä voi joskus olla omalle parisuhteelle elvyttävä vaikutus esim. näkee ettei se ruoho ole sen vihreämpää muuallakaan ja että ei se elämä aina vaihtamalla parane. Ja että on niin monta parisuhdetta kun on pariakin. Tiedän pareja jotka yhdestä sopimuksesta tekevät omia juttujaan eivätkä niistä tilitä toisilleen mutta pysyvät silti väleissä ja pariskuntana. Miksi ulkopuolisten ja asiasta tietämättömien pitäisi heidän kuvioitaan mennä rikkomaan? Huomaa myös että kun on lapsia, niin monen asian antaa anteeksi paljon helpommin. Silloin pitää ajatella muitakin kun vain sitä omaa loukattua itseään. Olen itse ollut joskus jyrkkä asiasta, ja se on ollut nuorena ihan hyväkin juttu. Nyt siis näin vanhana rouvana ja pitkän parisuhteen aikana olen pystynyt ajattelemaan niin että jos näin meille kävisi, en lähtisi heti ovet paukkuen pakkaamaan. Kukaanhan ei ole väkisin vietävissä, joten kannattaa selvittää myös syyt miksi näin on tapahtunut. Jatko riippuu sitten siitä mitä tavoitteita tulevaisuudelle yhdessä asetetaan.

        tekstiä. Hyi hitto teitä pettäjiä. Yritätte kaikin tavoin sekä itsellenne, että muille perustella tekojanne. Petäminen ei ole oikea tapa korjata suhdetta. Tietysti jos pettäminen yhteisestä sopimuksesta hyväksytään etukäteen niin mikäs siinä sitten. Ja silloinhan se ei enää ole pettämistäkään.

        Kuvottava tuo sinun asenteesi. Toivottavasti kukaan kunnollinen mies ei saa sinua riesoiksesi. Luulisi jo tuohon ikään mennessä jotain oppineen ihmissuhteista ja tunteista, mutta näköjään jotkut eivät opi koskaan. Toivon sinulle mahdollisimman ikävää ja yksinäistä jatkoa sillä sen sinä olet ansainnut.


      • Joona
        Oma maa mansikka kirjoitti:

        tekstiä. Hyi hitto teitä pettäjiä. Yritätte kaikin tavoin sekä itsellenne, että muille perustella tekojanne. Petäminen ei ole oikea tapa korjata suhdetta. Tietysti jos pettäminen yhteisestä sopimuksesta hyväksytään etukäteen niin mikäs siinä sitten. Ja silloinhan se ei enää ole pettämistäkään.

        Kuvottava tuo sinun asenteesi. Toivottavasti kukaan kunnollinen mies ei saa sinua riesoiksesi. Luulisi jo tuohon ikään mennessä jotain oppineen ihmissuhteista ja tunteista, mutta näköjään jotkut eivät opi koskaan. Toivon sinulle mahdollisimman ikävää ja yksinäistä jatkoa sillä sen sinä olet ansainnut.

        Ajattelin ensin, että on ehkä parempi pysyä etäällä tästä keskustelusta - kuten aiemmin mainitsin, olen vielä nuori ja monissa asioissa kokematon, ja koska olen tehnyt tietoisen valinnan elämisestäni sinkkuna, en välttämättä usko osaavani tuoda tähän keskusteluun sellaisia näkökulmia, jotka veisivät asioita eteenpäin.

        Nyt, seurattuani muutaman kirjoittajan näkemyksiä, on kuitenkin ihan pakko kommentoida. Minusta on ollut tosi hämmentävää huomata, miten yleisellä tasolla aloitettu ja käyty keskustelu onkin yhtäkkiä muuttunut henkilökohtaisiksi, perustelemattomiksi loukkauksiksi. Ensin päättelin alun perin esittäneeni ajatukseni niin kömpelösti, että sain kolme kirjoittajaa hyökkäämään henkilökohtaisesti minua vastaan - siksi halusin pyytää jokaiselta näiltä kolmelta anteeksi (kts. edellä). Nyt nimimerkki "Oma maa mansikka" päätti nimimerkille "Anita 38v" osoittamansa vastauksen sanoihin "Toivon sinulle mahdollisimman ikävää ja yksinäistä jatkoa sillä sen sinä olet ansainnut."

        Päin naamaa lausutut hyökkäykset pahoittavat kenen tahansa mielen. Mutta vielä ikävämmältä - minusta - tuntuu lukea noin voimakkaita kommentteja täysin tuntemattoman ihmisen kirjoittamina. Tosi paha mieli tulee siitä, kun ajattelee, että jossakin on joku, jota ei ole edes milloinkaan tavannut, ja joka hyökkää noin voimakkain sanankääntein.

        Voisiko selitys olla siinä, että tähän keskusteluun osallistuneilla on omia, kipeitä kokemuksia petetyksi tulemisesta? Omien pettymysten ja oman pahan mielen projisoiminen ulkopuolisiin on toki hyvin inhimillistä, mutta aiheettomien ja vieläpä anonyymien hyökkäysten kohteeksi joutuminen tuntuu ikävältä.

        Omana mielipiteenäni haluan vielä esittää, etten missään tapauksessa puolustele pettäjiä; jos oma rakas on toiselle tärkeintä maailmassa, ei sitä suhdetta kukaan lähde ehdoin tahdoin rikkomaan eikä rakkaintaan loukkaamaan. Mutta tähän kohti loppuu minun kompetenssini; toivon, että kokeneemmat jatkavat tästä.


      • Anita
        Oma maa mansikka kirjoitti:

        tekstiä. Hyi hitto teitä pettäjiä. Yritätte kaikin tavoin sekä itsellenne, että muille perustella tekojanne. Petäminen ei ole oikea tapa korjata suhdetta. Tietysti jos pettäminen yhteisestä sopimuksesta hyväksytään etukäteen niin mikäs siinä sitten. Ja silloinhan se ei enää ole pettämistäkään.

        Kuvottava tuo sinun asenteesi. Toivottavasti kukaan kunnollinen mies ei saa sinua riesoiksesi. Luulisi jo tuohon ikään mennessä jotain oppineen ihmissuhteista ja tunteista, mutta näköjään jotkut eivät opi koskaan. Toivon sinulle mahdollisimman ikävää ja yksinäistä jatkoa sillä sen sinä olet ansainnut.

        Mitäpä tuohon enää lisäisi!?


      • Joona
        Anita kirjoitti:

        Mitäpä tuohon enää lisäisi!?

        Hei, sinä, joka tässä yhteydessä käytit nimimerkkiä "Anita", onko joku tässä keskustelussa loukannut sinua sanoillaan niin pahasti, että koet tuon ajatuksen ainoaksi, mitä voit sanoa? Koetko, että jonkun olisi pitänyt asetella sanansa paremmin?

        Kenelle tarkoitit viestisi - ketä tarkoitit ällöttävällä, ja millä perustein?

        Miltä arvelet tuon kommenttisi tuntuvan siitä henkilöstä, jolle sen kohdistit? Entä miltä arvelet sen tuntuvan muiden tätä keskustelua seuraavien mielestä?

        Ystävällisin terveisin, kommenttejasi odotellen nimimerkki Joona - ihan tavallinen, ihmettelevä nuori


      • Anita 38v
        Joona kirjoitti:

        Hei, sinä, joka tässä yhteydessä käytit nimimerkkiä "Anita", onko joku tässä keskustelussa loukannut sinua sanoillaan niin pahasti, että koet tuon ajatuksen ainoaksi, mitä voit sanoa? Koetko, että jonkun olisi pitänyt asetella sanansa paremmin?

        Kenelle tarkoitit viestisi - ketä tarkoitit ällöttävällä, ja millä perustein?

        Miltä arvelet tuon kommenttisi tuntuvan siitä henkilöstä, jolle sen kohdistit? Entä miltä arvelet sen tuntuvan muiden tätä keskustelua seuraavien mielestä?

        Ystävällisin terveisin, kommenttejasi odotellen nimimerkki Joona - ihan tavallinen, ihmettelevä nuori

        Sainpas sinut takaisin keskusteluun! Siis miksikö noin kirjoitin? Niinkuin omista viesteistäsi sait palautetta, niin "ällöttävää" hyökkäsi minun mielipiteeseni ja tosiaan; sainhan siitä aika ryöpyn vaikka vain kirjoitin objektiivisen kannanoton asiaan. Siis "ällöttävyydellekin" tiedoksi, en puhunut omasta suhteestani. Sillä ei sinänsä ole merkitystä, niinkuin ei tälläkään minun kirjoituksellani,vaikka ihmettelenkin miten ällöttävyys pystyi lukemaan tekstistäni jotain ihan muuta kuin mitä kirjoitin. Nähdäkseni pitää ymmärtää, että jotkut keskusteluun osallistuneet eivät syystä tai toisesta pysty aran asian analyyttiseen tarkasteluun. Nuoruus ja kokemattomuus tietysti ovat selittäviä tekijöitä , niinkuin sanoin kokemukset ja elämä tuovat uutta näkökulmaa. No, mitäpä tuosta, kaikki mielipiteet mahtuvat mukaan! Olen muuten pyytänyt ystäviäni muistuttamaan minua (jos siis kohdalleni sattuu tällainen ikävä tapaus) että ketään ei todellakaan viedä väkisin. Pettäjä haluaa pettää ja sille ei toinen puolisko voi mitään, vaikka olisi kuinka kaunis, nuori ja ihana. Se kun ei ole siitäkään kiinni. Että silleen kirjottaa täti Anita 38v.


    • hyvä

      Hyvä. Oikein pettäjälle, että pettäjän puoliso saa vihdoinkin hyvän syyn jättää pettäjä. Ilman todisteita voisi olla vaikeampaa päästä eroon. Kuvan voi vielä lähettää kaikille pettäjän sukulaisille ja kavereille bonuksena. Tärkeää, että pettäjän puoliso saa myös tietoonsa, että uusia sukupuolitauteja voi nyt tulla.

      • Joona

        Varmaan tässäkin kysymyksessä on monta puolta - ei ole mustaa ja valkoista, vaan myös monta harmaan sävyä siinä välillä. Ehkä konkreettinen todiste - kuten kuva - voisi toimia rohkaisuna pitkään katkolla olleen seurustelun (tai avo- tai avioliiton) päättämiseksi. Mutta vaikea kuitenkin kuvitella, että näiden kuvien lähettäminen uskottoman osapuolen ystäville tai sukulaisille enää auttaisi asiaa - pettäjän tai edes petetyn kannalta.

        Edelleen olisin kuitenkin taipuvainen näkemään pettämisen osana isompaa kokonaisuutta: minusta se kertoo pettävän osapuolen suhtautumisesta omaan seurustelusuhteeseensa tai liittoonsa, ehkä elämään ja kanssaihmisiin yleensäkin. Ulkopuolisten puuttuminen tilanteeseen - vaikkapa valokuvaamalla - ei välttämättä aina onnistu, vaikka tarkoittaisikin hyvää, vaikka haluaisikin suojella petettyä osapuolta. Ehkä parasta, mitä sivullinen voisi tehdä, olisi koettaa keskustella uskottoman osapuolen kanssa.

        Kaikesta huolimatta hauskoja pikkujouluja ja mukavaa joulunalusaikaa kaikille!


      • selitä !
        Joona kirjoitti:

        Varmaan tässäkin kysymyksessä on monta puolta - ei ole mustaa ja valkoista, vaan myös monta harmaan sävyä siinä välillä. Ehkä konkreettinen todiste - kuten kuva - voisi toimia rohkaisuna pitkään katkolla olleen seurustelun (tai avo- tai avioliiton) päättämiseksi. Mutta vaikea kuitenkin kuvitella, että näiden kuvien lähettäminen uskottoman osapuolen ystäville tai sukulaisille enää auttaisi asiaa - pettäjän tai edes petetyn kannalta.

        Edelleen olisin kuitenkin taipuvainen näkemään pettämisen osana isompaa kokonaisuutta: minusta se kertoo pettävän osapuolen suhtautumisesta omaan seurustelusuhteeseensa tai liittoonsa, ehkä elämään ja kanssaihmisiin yleensäkin. Ulkopuolisten puuttuminen tilanteeseen - vaikkapa valokuvaamalla - ei välttämättä aina onnistu, vaikka tarkoittaisikin hyvää, vaikka haluaisikin suojella petettyä osapuolta. Ehkä parasta, mitä sivullinen voisi tehdä, olisi koettaa keskustella uskottoman osapuolen kanssa.

        Kaikesta huolimatta hauskoja pikkujouluja ja mukavaa joulunalusaikaa kaikille!

        Lässyn, lässy! Olet niitä, jotka eivät halua pettämisen kantautuvan puolison korviin. Liittosi siis ei saa joutua kriisiin, vaan kulissit pitää olla pystyssä kuten ennenkin.

        Pelkäät suhteesi päättymistä, ja ulkoruokintaan joutumista. Turvallinen olotilasi järkkyisi pahemman kerran. Jos petät satunnaisesti, sinulla ei ole uutta luukkua mihin mennä täysyhoitoon. Ja se pelottaa, tuuli ajolle joutuminen! Sun isot "kokonaisuudet" kuullostaa pettäjän saivartelulta, ETTÄ ÄLKÄÄHÄN NYT, MINULLA ON OIKEUS SIIHEN MITÄ HARRASTELEN !


      • Joona
        selitä ! kirjoitti:

        Lässyn, lässy! Olet niitä, jotka eivät halua pettämisen kantautuvan puolison korviin. Liittosi siis ei saa joutua kriisiin, vaan kulissit pitää olla pystyssä kuten ennenkin.

        Pelkäät suhteesi päättymistä, ja ulkoruokintaan joutumista. Turvallinen olotilasi järkkyisi pahemman kerran. Jos petät satunnaisesti, sinulla ei ole uutta luukkua mihin mennä täysyhoitoon. Ja se pelottaa, tuuli ajolle joutuminen! Sun isot "kokonaisuudet" kuullostaa pettäjän saivartelulta, ETTÄ ÄLKÄÄHÄN NYT, MINULLA ON OIKEUS SIIHEN MITÄ HARRASTELEN !

        Hei, nimimerkki "Selitä",

        Haluan esittää myös sinulle pahoitteluni, kuten kahdelle edellä kirjoittaneellekin. Olen hyvin pahoillani, jos sanavalinnoissani tai ajatuksissani oli jotain, mikä sai sinut kiihtymään ja hyökkäämään noin voimakkaasti. En tosiaankaan halunnut pahoittaa mieltäsi - en sinun enkä kenenkään muunkaan tätä keskustelusäiettä seuraavan.

        Pyydän sinua kuitenkin - jos mahdollista - käyttämään aikaasi tällä palstalla vielä sen verran, että lukisit tuosta ylempää kaksi edellistä pahoitteluani.

        Ilmeisesti näin ikisinkkuna ja aina yksin asuneena käsitykset parisuhteesta ja seurustelusta eivät ole kovin realistisia. Ehkä tämä keskusteluaihe on tosiaan sellainen, että kompetenssini tai elämänkokemukseni ei sen kommentoimiseen kerta kaikkiaan riitä.

        Nimimerkki "Selitä", toivon sinulle mukavaa joulunodotusta, hauskoja pikkujouluja ja onnellista jo oven takana kolkuttavaa uutta vuotta!


      • määää
        Joona kirjoitti:

        Hei, nimimerkki "Selitä",

        Haluan esittää myös sinulle pahoitteluni, kuten kahdelle edellä kirjoittaneellekin. Olen hyvin pahoillani, jos sanavalinnoissani tai ajatuksissani oli jotain, mikä sai sinut kiihtymään ja hyökkäämään noin voimakkaasti. En tosiaankaan halunnut pahoittaa mieltäsi - en sinun enkä kenenkään muunkaan tätä keskustelusäiettä seuraavan.

        Pyydän sinua kuitenkin - jos mahdollista - käyttämään aikaasi tällä palstalla vielä sen verran, että lukisit tuosta ylempää kaksi edellistä pahoitteluani.

        Ilmeisesti näin ikisinkkuna ja aina yksin asuneena käsitykset parisuhteesta ja seurustelusta eivät ole kovin realistisia. Ehkä tämä keskusteluaihe on tosiaan sellainen, että kompetenssini tai elämänkokemukseni ei sen kommentoimiseen kerta kaikkiaan riitä.

        Nimimerkki "Selitä", toivon sinulle mukavaa joulunodotusta, hauskoja pikkujouluja ja onnellista jo oven takana kolkuttavaa uutta vuotta!

        Miksi sä pyytelet koko ajan anteeksi? Yrität analysoida objektiivisesti asian eri puolia ja saat kiukkuset ihmiset vaan epäilemään omia vaikuttimiasi. Jotkut tuntuvat luulevan että heiltä "viedään " puoliso, eikä tajuta katsoa ollenkaan peiliin. Siis ei ymmärretä, että liitossa on joku syy - siis jotakin sellaista oleellista mikä saa puolison pettämään tai jättämään. Ei se ole myöskään pikkujoulujen eikä niiden järjestäjien syy, muuten....


      • Ane-pusu/halaus

        oon alkanu leikkimää parisuhteissani ja musta on tullut käsittääkseni"sydänten särkijä"mä myös kai "leluttelen"miten saan tän tavan pois?en tiä, en petä mut "leluttelen" ja "jojottelen" exien mielest. Mikä neuvox?


    • ja..

      Kuvillahan voi kiristää kohteelta pillua/kullia eikä vain rahaa !

    • xxx

      mutta ei mitään kuvan tuhoamista.. petetyllä puolisolla on oikeus tietää millaisen PETTÄJÄN kanssa on elämäänsä tuhlaamassa!!

      • mäkätystä

        On se kurjaa. Vieköön vaikka tuhkat pesästä, ukot ja akat ei maailmasta lopu.


    • ICOULDCARELESS

      joo XIIIIIIIIIIIITTARI, apuuwa se pettää

      no lolzz

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe