Paljonko lvi asentajat tällä hetkellä tienaa? Menin töihin vuoden tauon jälkeen ,linjasaneeraus hommia ja sain palkaksi 15.60. Aika vähältä vaikuttaa? Mitä muut saa?
Lvi asentajan palkka
5
338
Vastaukset
- kutsula
Tuohan on ruhtinaallinen palkka tekee lisien kanssa jotain 39000€-arkipyhä,ym korvaukset lisää..VAU miten sää tuollasille palkoille oot päässy.Itse päässy tuohon summaan kerran elämässä ja sentään työllistäny 20 ukkoa ja työkokemusta yli 30 vuotta.Tervetuloa raksa -alalle vaikka timpuriks,jos palkka on liian korkea.
- jakarit
No juu tuntipalkka 2e huonompi kuin edellisessä firmassa...
- lvisavo
10€/h aloittaja, 14€/h ammattilainen ja harjoittelijat 0€/h.
Tulijoita riittää kun media jauhaa propagandaa huimista tuloista!
- työnvieroksuja
En lähtisi enää LVI-asentajaksi. Suhteessa työn fyysiseen kuluttavuuteen palkat kehnoja. työmaiden meininki on mitä on nykyään. Opiskelkaa vaikka sosiaalialaa niin voitte rutkuttaa miten rankkaa on kuunnella nojatuolissa toisten huolia päivät pitkät
- Putkiukkoo
Huoltohommiin päivystämään niin saat viikonlopussa kahden viikon palkan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648