Mietin sinua, pehmeyttäsi, olit kaikkea minulle.

molemmat_tiedetään

Tiedät minun edelleen tuntevan samoin kuin silloin. Sinua en pysty vain pyyhkäisemään taakseni, kauas unohduksiin. Monen muun kohdalla se on käynyt niin vaivattomasti, sinä olet eri asia.

15

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuloja

      luulo ei ole tieto, jollet ole kasvokkain sanonut, ei voi tietää.

    • tietoni

      se mikä nyt välittyy, ei ole positiivinen tunne.

      • NegatiivinenPotilas

        Yhtä positiivinen kuin hiv :D


      • onkoos

        ei välttämättä vaan realistinen, tietää varmaan paremmin ku me.


    • Imperf

      Jos kerrot vain nimettömillä viesteillä niin silloin vain toinen teistä tietää.

      • palstallaolijat3

        ja vaikka kertoisi oman nimensä ja toisen ja ties mitä faktaa, niin siltikin olisi sattuman kauppaa että juuri kys. henkilö sattuisi lukemaan viestin ja omimaan sen itselleen.


    • tämä_on_nähty

      muut ihmiset ovat keino nostaa itsensä jalustalle

    • remedy0

      Kerrohan kenelle menee. Nimen ensimmäinen kirjain näin alkuun.

    • oletkos

      aloittaja mies vai nainen. Minullakin naisena on tunne, että jossain on mies joka ei ole unohtanut..sitä mitä meidän välillä oli. Olenkohan oikeassa? Mietimme toisiamme tahoillamme..

      • molemmat_tiedetään

        Aloittaja on mies. En tiedä miten hän mistäkin ajattelee nykyään. Mutta myös hän tietää minun jääneen kaipaamaan.


      • Tiedetään

        Samoin voisin sanoa eräälle miehelle...


      • oletkos
        molemmat_tiedetään kirjoitti:

        Aloittaja on mies. En tiedä miten hän mistäkin ajattelee nykyään. Mutta myös hän tietää minun jääneen kaipaamaan.

        Oletko varma, että hän tietää sinun kaipaavan vielä..vai onko se sinun olettamus? Täällä miehet on joko Hannua, Jii-miestä, Samia..oletko yksi heistä? Minun kaipaamani mies on ihan muu..olen antanut tunnisteita hänelle..hän kyllä niistä päätellen tietää, että kaipaan häntä edelleen. Mutta hän...hän on mysteerien mysteeri. Ehkä hän ei halua näyttää tunteitaan..


    • etolehän

      Minä kaipaan yhtä miestä. Ehkä hänkin kaipaa tai sitten ei. Välillä olen varma että kaipaa ja välillä taas olen varma, ettei todellakaan kaipaa. Emme edes tunne hyvin lopulta, joten miksi kaipaisi. Tuskin muistaa minua nykyään. Aikaa kulunut paljon eikä mitään ole tapahtunut. Tuskin kumpikaan tietää, mitä tehdä. Siksi kumpikaan ei osaa tehdä enää mitään. Surullista jos tarinamme loppu menisi seuraavasti: ja niin he elivät elämänsä loppuun asti kaivaten toisiaan tietämättä toisen kaipauksesta.

    • kysyn_nyt
    • Samafiilis

      Mulle henkilökohtaisesti aika ristiriitaista, mutta en voi vaan heiluttaa kättä et moi moi. Koska hän ei unohdu, olishan mun se pitänyt tajuta jo kauan sitten...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe