Laura Alenius: Kommentoit S24 sivuston ongelmia medialle näin: "Meille on hyvin tyypillistä, että meillä on sellaisia "negatiivisesti fanaattisia" käyttäjiä, jotka aina lanseerausten yhteydessä seuraavat erityisen tarkasti mahdollisia virheitä."
Kuinka paljon kaltaisiani täällä on? Enemmän kuin luulet, tai uskotkaan ja meitä on täällä useampikin jonka mieli tikittää niin samalla tavoin kuin minunkin.
Se mikä erottaa meidät muista, on meidän poikkeuksellinen rohkeus vaatia selityksiä ja tapa kyseenalaistaa tiettyjä rutiineja. Laura, olen täysin hämmentynyt medialle antamastasi kommentistasi, jossa aliarvioit ja halveksit meitä "fanaattisia" käyttäjiä. Selvästi koet jokaisen erimielisyyden, valituksen, puhumattakaan kritiikistä, valtavana uhkana joka on torjuttava syyllistämällä käyttäjiä. En minä tai kukaan toinenkaan ole tehnyt mitään väärää, olemme vain puuttuneet epäkohtiin.
Suomi24n suurin ongelma on ylimielinen suhtautuminen asiakaspalveluun ja ammattitaidottomuus palvelun ylläpitämisessä. Yhtäällä puhutaan kauniita sanoja ja lupauksia, mutta tässä on kammottava ristiriita sanojen ja tekojen välillä. Pullossakin on kaula yläpäässä.
Laura, mietitkö yhtään lausuttuasi "Negatiivisesti fanaattiset" omista asiakkaista puhuessasi? Selvästi tämä on ehdolla vuoden viestintämokaksi.
4507346
Lauralle kysymys (4507346)
98ZOZinQOMbqB9U
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826