Laura Alenius: Kommentoit S24 sivuston ongelmia medialle näin: "Meille on hyvin tyypillistä, että meillä on sellaisia "negatiivisesti fanaattisia" käyttäjiä, jotka aina lanseerausten yhteydessä seuraavat erityisen tarkasti mahdollisia virheitä."
Kuinka paljon kaltaisiani täällä on? Enemmän kuin luulet, tai uskotkaan ja meitä on täällä useampikin jonka mieli tikittää niin samalla tavoin kuin minunkin.
Se mikä erottaa meidät muista, on meidän poikkeuksellinen rohkeus vaatia selityksiä ja tapa kyseenalaistaa tiettyjä rutiineja. Laura, olen täysin hämmentynyt medialle antamastasi kommentistasi, jossa aliarvioit ja halveksit meitä "fanaattisia" käyttäjiä. Selvästi koet jokaisen erimielisyyden, valituksen, puhumattakaan kritiikistä, valtavana uhkana joka on torjuttava syyllistämällä käyttäjiä. En minä tai kukaan toinenkaan ole tehnyt mitään väärää, olemme vain puuttuneet epäkohtiin.
Suomi24n suurin ongelma on ylimielinen suhtautuminen asiakaspalveluun ja ammattitaidottomuus palvelun ylläpitämisessä. Yhtäällä puhutaan kauniita sanoja ja lupauksia, mutta tässä on kammottava ristiriita sanojen ja tekojen välillä. Pullossakin on kaula yläpäässä.
Laura, mietitkö yhtään lausuttuasi "Negatiivisesti fanaattiset" omista asiakkaista puhuessasi? Selvästi tämä on ehdolla vuoden viestintämokaksi.
4057445
Lauralle kysymys (4057445)
fk6qNKsiiyNS7bqN
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2137713
- 1166087
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465592Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323800- 663595
- 302818
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252721On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282575- 432490
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta172356