Hei olen melonnut yleensä yksin erämaissa ja nyt tuli mieleen että oliskohan jostain hieman varttuneemmasta naisesta seuralaiseksi?...Ikää sais olla n. 40-55v /-?
Tärkeää on avoin mieli ja luontorakkaus.
Laita viestiä, jos kiinnostaa niin katsotaan yksityiskohtia kohdalleen.
Varmasti tule olemaan hieno kokemus. Itse olen luontokuvaharrastaja ja erätaidot kohdillaan kaikin puolin, joten turvallista tulee olemaan:)
Terv. [email protected]
Melomaan viikoksi erämaihin teltalla esim. Saimaa?
11
103
Vastaukset
- Suvi2015
Mitä tämä maksaisi ja saako siellä myös tarvittaessa yksityisyyttä:-) Tarvitseeko olla omat varusteet...? Milloin olisit menossa?
Ei maksaisi kuin matkat perille, ellet sitten tule mun kyydissä Pk-seudulta. Muita kuluja ei tulisi sinulle. Mulla on kaikki varusteet mitä tarvitaan tyylikkäästi telttaillessa ;sadekatos, keittimet, kalastusvälineet, retkituolit , rankinen, etc...Tottakai yksityisyyttä saa, itsekin välillä tarvitsen omaa rauhaa varsinkin kuvatessani. Oletusaika on joskus kesä-heinäkuussa... Yst. Terv. Kalle
- yli-ikäinenNaisMeloja
Kysymys Kalle2015lle: Minkä ikäinen olet itse?
- slarba
Tossahan se jo on 2015 vuotta
Olen 55v ja ei sillä iällä mitä ehdotin niin pilkuntarkkaa ole:) Laita yp:tä niin jutellaan lisää.
- O-Orvokki
Olen yli-ikäinen sinun melontaseuraksesi.
- O-Orvokki
O-Orvokki kirjoitti:
Olen yli-ikäinen sinun melontaseuraksesi.
Prrrr. Kun jokin temppuilee, tabletti tai ohjelma. Hävitti ikäni ja osoitteeni bittiavaruuteen. Olen 60 ja minulle voi kirjoittaa osoitteella: [email protected]
- melojatarMinäkin
Joko olet löytänyt melontaretkiseuraa?
- sylvisaimo
Moi Kalle,
miksi pitää teltalla meloa, eikö kanootti olisi mukavampi ja turvallisempikin? Ei ole löytynyt vielä. Ehdokkaita toki löytyy. Olosuhteet tulevat monille yllätyksenä sillä en leiriydy yleisille leirintäalueille vaan hiljaisuuteen erämaihin jokamiehen oikeutta hyväksi käyttäen. Viimeksi 5 päivän aikana näin 2 venettä ja nekin viikonloppuna.
Sylvisaimo: Teltalla melominen on eksoottista. Jos ei ole sitä kokenut niin nyt siihen on mahdollisuus - turvallisesti:) Täytyyhän sitä jotain erilaista houkuttelevuutta olla ;-)Hei Kalle,
Minä lähden mielelläni. Olen uimataitoinen ja pidän retkeilystä ja kanootilla liikkumisesta. Tarvitsenko oman teltan, makuupussin tai kanootin? Milloin lähdet? Voinko liittyä seuraan jossain?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818