Koska olet viimeksi

avem

- luistellut
- hiihtänyt
- potkukelkkaillut
- potkupyöräillyt
- pyöräillyt
- ajanut autolla
- ajanut moottoripyörällä
- ajanut mopolla
- jotain muuta

24

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      Eilen. Sitä jotain muuta.

      • ent.siivoojaparka

        Taas tänään tein sitä muuta. Huomenna aion tehdä sitä samaa muuta.


    • eppu2

      Autolla ajoin tänään. Luistelu on kaukana lapsuudessa. Hiihto ja pyöräily useamman vuoden päässä. Moottoripyörällä en ole ajanut koskaan. (Isä ajoi IC:llä mettään, kun olin lapsi, solisluu murtui). Potkukelkkailin maalla silloin, kun omaiseni vielä siellä asuivat (n3v sitten). Mopolla olen ajanut 15 vuotiaana, mopoautolla muutama vuosi sitten ja traktorilla toissakesänä.
      Asuntovaunua on tullut vedeltyä silloin joskus, siellä sun täällä.
      Tuli ihan moninaisia muistoja mieleen tästä aloituksesta.

    • jotain muuta minäkin eilen. Mikä ettei pulkkamäki ollut listalla ? Ja vuorelle nousu ?
      Urhea urheilee miten milloinkin..)) Puhun nyt pikkumiehestä. Itse yritän räpeltää perässä....

    • henrjii

      ylihuomenna tulee kaksipäivää

    • k_kk

      Pitäskö oikein tupakille kävellä tonne ulos? vai harjottasko vanhukselle sopivaa keinutuoli liikuntaa,voin siinkin paperossin polttaa.

    • sitösuntätä

      6 päivää sitten laskn liukumäestä. Eilen konttasin lattialla. Kickbike odottaa kelejä varastossa, samoin polkupyörä. Huomenna olen menossa saunomaan ja avantoon.

    • kaikenlaisia

      - luistellut - vuosia sitten

      - hiihtänyt - eilen

      - potkukelkkaillut - viimetalvena

      - potkupyöräillyt - joku suosi sitten

      - pyöräillyt - kesällä

      - ajanut autolla - tänään

      - ajanut moottoripyörällä - en koskaan. Kyydissä olen ollut.

      - ajanut mopolla - en koskaan

      - jotain muuta - sauvakävelyä, retkeilyä, moottoeikelkkailua, lumikenkäkävelyä.

    • En löytänyt muita intohimojani kuin motskarit. Taiteenteon saralta löytyy mieltymyksiä vaikka muille jakaa.

    • jotain muuta: joka päivä.
      luistellut: parikymmentä vuotta sitten ellei lasketa ilman luistimia luisteleminen ovelta autolle.
      hiihtänyt: viisitoista vuotta sitten (noin)
      potkukelkkaillut: lapsena
      pyöräillyt: kymmenen vuotta sitten, paitsi kuntopyörällä joka päivä
      ajanut autolla: pari päivää sitten
      ajanut moottoripyörällä: en koskaan
      ajanut mopolla: kaksitoistavuotiaana
      Soutanut: kesällä

      • kaikenlaisia

        Soutaminen minultakin unohtui


      • eppu2
        kaikenlaisia kirjoitti:

        Soutaminen minultakin unohtui

        Juu, se paatilla meno unohtui.


      • 1eero
        eppu2 kirjoitti:

        Juu, se paatilla meno unohtui.

        Juuu soutamista kyllä kesällä vähän, nurkassa soutulaite jonka varastosta hilasin, kutsuvasti yrittää houkutella saas nähhä.


    • 1eero

      Hiihtämässä paripäivää sitten, liikkua pitää ei väliä millä tavalla.
      Nyt ruppeen seuraa hiihtoja hikihatussa.

    • Heikunkeikku

      No eilen autolla huristelin ees taas palvelutalosta toiseen palvelutaloon.
      Kintut on kipiät, kun kaheksan tuntia seisoin jaloillani. Niin noh, jaloillahan yleensä kyllä seisotaan :) mutta tarkoitin, että seisoin pitkät ajat yhdessä paikassa (kun muorin tavaroita laatikoista tälläilin kaappeihin. Kaiken kaikkiaan touhusin eilen yli 10 tuntia. Piikkuusen olin väsyksissä, kun tulin kotiin. Toissapäivänä samaa hommaa kans monta tuntia. Tänäänkin pitäisi mennä, mutta aamulla aloin miettimään, josko pitäisin välipäivän ja menisinkin huomenna, kun on vapaapäivä.

      • atsaIea

        Minkä takia? Lopettiko joku toimintansa vai menikö konkurssiin?


      • Heikunkeikku
        atsaIea kirjoitti:

        Minkä takia? Lopettiko joku toimintansa vai menikö konkurssiin?

        Ei lopettanut toimintaa, mutta muuttui viime kesäkuussa toisentyyppiseksi, joka ei niin hyvin sovellu äidille, joka tarvitsee joka asiaan apua.
        Äitini jonotti nykyseen palvelutaloon 8 kuukautta ja vihdoin ja viimein sai paikan.
        Nykyinen asunto on mukavan iso, kaksio. Edellinen asunto oli yksiö. Kunhan nyt saa kaikki tavarat paikoilleen, niin kyllä sitte kelepaa. Parvekekin on aika iso, että pääsee kesällä sinnekin pyörätuolineen.


    • bessie-

      Luistellut: Kolme neljä vuotta sitten lainaluistimilla, en aio enää luistella.
      Hiihtänyt: Varmasti 80-luvulla, ehkä 90-luvullakin.
      Potkukelkkaillut: Parkkipaikalta vuokramökin ovelle toissa tai sitä edellisenä talvena.
      Potkupyöräillyt: Kerran pari vuosittain.
      Pyöräillyt: Hyvin satunnaisesti kesäisin, viime kesänä muistaakseni en kertaakaan.
      Ajanut autolla: Eilen.
      Ajanut moottoripyörällä: Muutaman metrin 60-luvulla.
      Ajanut mopolla: Alle 15 metriä 70-luvulla.
      Kävellyt: Tänään, lähikauppaan ja vielä erikseen saman matkan varrella olevalle kukkakioskille.

    • kulkijaluonnoltaan

      Potkukelkkailen harva se päivä ja pelkästään sen vuoksi, että säästösyistä teitä ei enää hiekoteta. Ennen polkupyöräilin tai kävelin kesät talvet. Nykyään tiet ovat hoitamattomina tavanomaiselle kevyelle liikenteelle aivan liian vaarallisia. Lumien tuloon asti pyöräilin, ja minulla on 3 polkupyörää. Hiihtäminen ei onnistu, koska lunta ei ole vielä tarpeeksi. Luisteluun ei ole mahdollisuutta lähialueella, kun asun täällä, missä suurin osa muistakin suomalaisista, eli en järvisuomessa. Mopo hajosi viime kesänå, enkä viitsinyt sitä enää korjautta. Autolla ajo on tylsää, mutta junalla tulee matkustettua lyhyitä matkoja viikottain. Se on halpa ja kätevä tapa siirtyä paikasta toiseen. Monessa paikassa olen asunut, muttei tulisi mieleenkään asua jossain, missä ei ole junayhteyttä.

      • bessie-

        Eikö teillä ole luistinratoja, kulkijaluonnoltaan?

        Tässä on ihan lyhyen kävelymatkan päässä kolme, ilmeisesti enemmänkin mutta en liiku kaikilla suunnilla. Helsingin Rautatientorilla on myös. Se on oikeastaan aika kiva paikka, ja jos kuitenkin päätän vielä joskus luistella niin siellä. Järven tai meren jäällä luisteleminen ei kiinnosta yhtään.
        Täällä päin meni hiekoittaminen melkein överiksi sen jälkeen kun liukastumisista uutisoitiin.
        Ostin erilliset liukuesteet vaikka minulla on hyvät nastakengätkin. Sen verran helpot laittaa ja ottaa pois, että kaupan tuulikaapissakin sen pystyy tekemään, pitää vain varata sopiva pussi mukaan niitä varten. Ostamani malli ei testeissä pärjännyt niin hyvin kuin pelkästään kantapäähän laitettava, mitä vähän ihmettelen. Todella hyvä pito minusta, ja etenkin tuossa 'omalla' rautatieasemallani, jossa ilman niitä joutui haluamattaan tulemaan liukumalla laiturialueelta alas kävelytielle eron huomaa, liukuminen on mahdotonta.


    • Liikuntatavasta riippuen aikaperspektiiviä on vaihtelevasti.
      Mopoa en ole kokeillut.
      Kanootti sekä soutu- ja moottorivene puuttuvat luettelostasi.
      Viimeinen lentämisenikin on 44:n vuoden takana.

    • s.taka

      - luistellut - järven jäällä noin 10 vuotta sitten, ihan kamalan epätasaista, ei ole luistimia enää

      - hiihtänyt - eilen pikkuisen, ja muutama päivä sitten vähän enemmän, kohta taas lisää

      - potkukelkkaillut - on siitä vuosi-pari aikaa

      - potkupyöräillyt - en ikänä

      - pyöräillyt - kesällä muutaman pitkähkön lenkin

      - ajanut autolla - tämä päivä taisi jäädä väliin

      - ajanut moottoripyörällä - en ikänä, kerran ollut kyydissä

      - ajanut mopolla - 50-luvun lopulla ehkä 100 metriä, jarrutin ja pysäytin, siihen jäi mopoilut

      - soutamista - järvi on vieressä ja vene ja airotkin mutta ... ehkä kerran viime kesänä

      - jotain muuta - omin jaloin kävelyä joka päivä, joskus jopa pitkänmatkankävelyä

    • s.taka

      Nyt meinaan kuolla nauruun: vastasin kysymysten mukaan, mutta kun yritin lähettää niin hyrrä pyöri ja pyöri ja sitten päätti että "aihetta on käsitelty jo aiemmin".

      On tästä palstasta tullut viksu. Heko heko!

      • 1eero

        Joo välillä miettii miksi oon täällä ei näistä jutuista tuu hullua hurskaammaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe