Minkä merkin vastakohta tunnet olevasi? Miksi?
Minkä merkin vastakohta olet?
34
3349
Vastaukset
- wind
Itse olen vesimies ja tunnen olevani neitsyiden ja rapujen vastakohta. Neitsyet takertuvat pieniin yksityiskohtiin ja ovat todella tarkkoja, itse paljon suurpiirteisempi enemmän hälläväliä tyyppi. Ravut taas takertuvia ja lämpimiä, itse viileän etäinen ja vapaa..
- Marilyn
Voi kuinka samaa ajattelinkaan!!!
Mua ärsyttää suunnattomasti neitsyiden yliampuva analyyttisyys ja pelko, että he nolaavat itsensä, kun kaiken pitäisi olla niin loppuun asti ajateltua.
Rapujen kanssa tulen niin huonosti toimeen, etten tunne yhtäkään rapuystävää - erilainen "neitsyt"
Marilyn kirjoitti:
Voi kuinka samaa ajattelinkaan!!!
Mua ärsyttää suunnattomasti neitsyiden yliampuva analyyttisyys ja pelko, että he nolaavat itsensä, kun kaiken pitäisi olla niin loppuun asti ajateltua.
Rapujen kanssa tulen niin huonosti toimeen, etten tunne yhtäkään rapuystävääheh oon ite neitsyt ja mun pikkubroidi rapu. en koe et oisin millää tapaa erityisen pikkutarkka paitsi jos ostaa tai hankkii jt isoo esim huonekalui. mun oma huone on kaatopaikka jokska porukat stä kutsuu :D mun ptäs olla tosi kylmä, siisti, pikkutarkka, negatiivinen, tutkijamainen yms yms yms. vähän tietoa minusta: olen nuori tyttö joka haluaa nähdä maailmaa. huumorintajua ja mielikuvitusta ja ihmisten auttamishalua löytyy. ihastun myös tämän tästä ja pohdiskelen paljon. tämä tyttö muka neitsyt? PASKAA ÄLKÄÄ USKOKO HOROSKOOPPEJA!! PILAS MUN PÄIVÄN KU LUIN KUINKA KAUHEE IHMINEN MUKA OON!! Tuli sellanen olo että synnyin väärällä hetkellä ja oon arvoton ja kaikki vihaa mua ja ei huvita kertoo enää kellekkää mun horoskooppii ku tulee kauheet ennakkoluulot taas näiltä pimahtneilta horrostieteiliöiltä. kiitos taas tästäkin paskasta ihanat horoskooppisivut jotka leimaatte aina neitsyen tälläseks paskaks ja btw mun lempiväri ei helvetti todellakaan oo tummanvihreä Oon inhonnu stä eniten harmaan lisäks koko mun elämän!!!! että näin. ketään muita kelle jää aina paska olo ku on lukenu oman horokoppinsa ja kukaan ei sit takerru mun kirjotuskieleen . se ei oo nyt oleellista.
- erilainen "neitsyt"
erilainen "neitsyt" kirjoitti:
heh oon ite neitsyt ja mun pikkubroidi rapu. en koe et oisin millää tapaa erityisen pikkutarkka paitsi jos ostaa tai hankkii jt isoo esim huonekalui. mun oma huone on kaatopaikka jokska porukat stä kutsuu :D mun ptäs olla tosi kylmä, siisti, pikkutarkka, negatiivinen, tutkijamainen yms yms yms. vähän tietoa minusta: olen nuori tyttö joka haluaa nähdä maailmaa. huumorintajua ja mielikuvitusta ja ihmisten auttamishalua löytyy. ihastun myös tämän tästä ja pohdiskelen paljon. tämä tyttö muka neitsyt? PASKAA ÄLKÄÄ USKOKO HOROSKOOPPEJA!! PILAS MUN PÄIVÄN KU LUIN KUINKA KAUHEE IHMINEN MUKA OON!! Tuli sellanen olo että synnyin väärällä hetkellä ja oon arvoton ja kaikki vihaa mua ja ei huvita kertoo enää kellekkää mun horoskooppii ku tulee kauheet ennakkoluulot taas näiltä pimahtneilta horrostieteiliöiltä. kiitos taas tästäkin paskasta ihanat horoskooppisivut jotka leimaatte aina neitsyen tälläseks paskaks ja btw mun lempiväri ei helvetti todellakaan oo tummanvihreä Oon inhonnu stä eniten harmaan lisäks koko mun elämän!!!! että näin. ketään muita kelle jää aina paska olo ku on lukenu oman horokoppinsa ja kukaan ei sit takerru mun kirjotuskieleen . se ei oo nyt oleellista.
kauheeta olla oman horoskoopin vastakohta
- kauris2004
Naisista leijonan ja jousimiehen. Siksi, että heillä tuntuu välillä olevan vähän harkitsematonta käytöstä tai sanoja, joita ei jaksa aina ymmärtää. Tietynlaista tahdittomuutta.
Miehissä ehkäpä vesimies on sellainen merkki, vaikka, juttu luistaa niin olo ei ole rento heidän seurassaan. Myös rapumiehet käy joskus hermoille. - kelkka
olen skorpioni ja ainakin härän vastakohta ja varmaan kaikkien muidenkin merkkien.
- Oinass
Oinaana tunnen olevani kalojen vastakohta. Kalat ovat kaikkea mitä minä en ja toistepäin, erilaista on tempperamentti, tunne elämä jne.. Eikä se ole ollenkaan huonojuttu.
- kalat
Ite oon kalat ja oinas tuntuu aikalailla vastakohdalta..Mutta ei missään nimessä negatiivisessä mielessä..erilaisuus täydentää!
- suli
Vaa'alla ei taida olla vastakohtia käy kaikille
- fool
olen vaaka ja tuntuisi, ett' olen kauriin vastakohta
- olevani
Leijonan vastakohta. Itse neitsyt, enkä todellakaan niin huomionkipeä kuin leijonat. Äkäisenä myös täysin erilainen. Leijona rääkyy ja huutaa suuttuneena, minä taas kihisen kiukusta mutten päästä ääntä muiden kuuluville...
- Rapu
Olen itse rapuN, vastakohta taitaa olla kaksonen tai vesimies!!
- lellona
Olen leijona ja ehdottomasti vastakohtani on Neitsyt
inhoan sitä pikkutarkkuutta ja ja asioiden piiitkää
podintaa ennekuin mitään tapahtuu. - jouskarinainen
Naispuolisista kauris.. En vaan jaksa sitä, että ollaan kauhean huomionkipeitä.. ehkä koska minäkin haluan huomiota.
Miehistä rapu.. ottaa vaan totisesti päähän. Liian varmoja siitä, että aina ollaan oikeassa eikä kuunnella toisten mielipiteitä.- Kalat-87
Oinaan kanssa ei tunnu löytyvän yhteisymmärrystä sitten missään asiassa. Pienestäkin asiasta tulee konflikteja, koska oinaan täytyy olla aina oikeassa. Oinas on muutenkin enemmän materialistimpi kuin minä itse ja myös tunne elämässä erilainen.
- kilkuttaja
olen kauriin täysi vastakohta,kauris on tunnollinen,rauhallinen ja omissa oloissaan viihtyvä.Itse jousimies enkä ole tuntenut olevani samalla aaltopituudella kauriin kanssa.
- huonon itsetunnon omaava kalat
En ole ikinä kalaihmisenä ymmärtänyt Oinaita,heistä oikein huokuu itsevarmuus ja valitettavasti myös itseriittoisuus(joskus vähän liiankin kanssa).Liian itsevarmat Oinaat ovat jotenkin pelottavia...Hui kauhistus!
- oinas-nallunen
Oih,oltaisiinpa vain!!! :)
Itse en tunne olevani kovin "uhkuva" luonne... ehkö olen luonnevikainen... oinas-nallunen kirjoitti:
Oih,oltaisiinpa vain!!! :)
Itse en tunne olevani kovin "uhkuva" luonne... ehkö olen luonnevikainen...Itse olen skorppioni. Ja vastakkainen merkki on Härkä, jonka kanssa tulen hyvin juttuun. Mutta oinaan kanssa on sukset ristissä joka asiassa.
- minea
Olen vesimiesnainen ja ei kyllä synkkaa millään kauriiden kanssa. Vähänkin kun mennään keskusteluissa pintaa syvemmälle alkaa aina tökkimään. Koskee sekä mies- että naiskauriita. Olenkin oppinut pysymään heistä mahdollisimman kaukana. En tiedä mikä siinä jutussa on, mutta kemiat ei sitten kohtaa kaurismiesten kanssa ja aina tulee jotain ihme väärinkäsityksiä puolin ja toisin niin kuin kaurisnaistenkin.Elämänasenne tai joku suhtautuminen elämään ja asioihin on ihan erilaista.Myöskin rapumiehillä on ällöttävän hoivaava asenne ja kaikinpuolin rajoittava.Kuuntelutaito lähellä nollaa, kun sieltä vaan aina tulee se oma oikea mielipide esiin ja aivan sama mitä toinen sanoo, ei vaikutusta.Rapumiehet eivät pysty katsomaan asioita muuten kuin lähinnä omalta kannaltaan, ei ole paljon minkäänlaisa laajempaa kiinnostusta mihinkään,ellei asia satu vaikuttamaan omaan elämään.Ja todella omistushaluisia.Rapunaisista en tiedä, kun en tunne yhtäkään.
- Rapurapu
Jousimies, Vaaka ja Kalat. Ehkä Oinaskin.
Jousimies siksi, että he tuntuvat olevan vähän ajattelemattomia menijöitä eivätkä ajattele juurikaan seurauksia. Hätäisiä soheltajia.
Vaaka siksi, koska eivät oiken osaa päättää mistään, ja kun päättävät niin sekin menee metsään. Yliampuvia tietyissä asioissa, myöskin vähän ajattelemattomia päällepäsmäreitä, välillä tuntuu että eivät ymmärrä sanaa ei.
Kalat siksi, koska elävät kaaoksessa. Pyrkivät olemaan loogisia, mutta kaikki lässähtää kun höslätään siellä sun täällä. Päämäärättömyys.
Oinas siksi, että eivät aina ajattele loppuun saakka mitä päästelevät suustaan, ja ovat jääräpäisiä vaikka tietäisivätkin olevansa väärässä. Tilannetaju puuttuu.
Itse olen Rapu, nousu neitsyt, ja kuu härkä. Oikea vastamerkkini on Kauris, mutta niiden kanssa tulen kaikista parhaiten toimeen, myös neitsyt, härkä, skorpioni. - Ei yksinkertaista
Sinänsä ymmärrettävää ettet tule toimeen tulen ja ilmanmerkkien kanssa, vesimerkit sopii parhaiten yhteen maamerkkien kanssa. Tosin tiedän paljonkin pariskuntia joissa toinen on vaikka horoskoopiltaan rapu ja toinen jousimies, eiköhän se koko kartta vaikuta luonteeseen ja toki niin monet muutkin asiat.
- HärkylI
Skorpionit ja kauris miehet.
Olen tuntenut viisi skorpionia hyvin ja kohdalleni osuneet tapaukset järkyttäviä selkäänpuukkottajia. Patologisia valehtelioita niin perheilleen kuin "ystävilleen".
Kaurismiehet kaikessa "viileässä reiluudessaan" ovat loppu peleissä tunnekylmiä hitusenverran narsisteja. - Rapu
Ehdottomasti vesimiehen!
En tajua miten se voi olla niin pirun kylmä ja kova ihminen... Tukahduttaa mut henkisesti. - 8+18
ehdottomasti huonoiten vesimiehen.
- tupla-skorpioni
En tunne olevani minkään merkin vastakohta, mutta parhaiten tulen toimeen oinaiden, härkien, leijonien, vielä paremmin vaakojen ja skorppareiden kanssa.
Näillä kaikilla on asennetta, mistä pidän.
Tarkoititko syntymää vai nousevia merkkejä? Tietysti alitajuntakin vaikuttaa, kuu. - MasterZeromus
Kaksonen ja Veskari koska ovat niin älyniekkoja!
Skorppari koska ovat poikkeavat minun ihanteistani ja uskonvakaamuksestani!
Oinas koska on päälle käyvä Pistoleero eli se Kuulu klovni Kefka "Whoop, whoop, whoop, is it fun, is it fun"! - Anonyymi
jostai syystä kaksoset. Ite oon jousimies ja oon tosi suorapuheinen ja en oikeastaan ikinä vedä mistään tunteisiin. Toisin kuin kaksoset jotka on jostai kumman syystä ainakin omalla kohdalla kaikki ollut edes jollain tavalla valehtelioita ja suuttuu iha perkuleen helposti maailman tyhmimmistä syistä
- Anonyymi
En ole mitään merkkiä enkä minkään merkin vastakohta koska minussa on kaikki luonteenpiirteet ja outoa sinänsä mun tähtimerkki ei ole kaksonen vaikka vois luulla niin mutta muistaakseni äitini horoskooppiradalla on aika paljon kaksosta joka voi vaikuttaa minun luonteeseeni.
- Anonyymi
Siis ´tarkennus viestiini ettei tule epäselvyyksiä. Siis kaikilla meistä on tietenki se syntymähoroskooppi kuten minullakin, mutta tarkoitin siis sitä että kun mun luonne on niin moniulotteinen ja vaikeastihahmotettava juuri sen takia kun luonteessani on kaikkien 12 horoskooppimerkkien luonteenpiirteet niin totesin vain että minulla periaatteessa ei ole silloin omaa tähtimerkkiä eikä välttämättä edes omaa identiteettiä. Mielestäni tuo identiteetti on muutenki yliarvostettu juttu sillä en mä kaipaa edes mitään identiteettiä sen kummemmin. Esim en koskaan mieti pukeutumiskoodia enkä koskaan esim musiikissa kuuntele vain tiettyä musaa vaan oon kaikkiruokainen musan suhteen, ja oon kaikkiruokainen vaatteiden suhteen ja oon luonteeltani myös ns kaikkiruokainen eli luonteessani on ne kaikki piirteet. Muuten minun syntymämerkkini on härkä.
- Anonyymi
Minussa on esim kalojen empatia ja oikukkuus, härän hitaus, herkkyys ja epäsosiaalisuus, jousimiehen sosiaalisuus, iloisuus ja suorapuheisuus, kauriin tarkkuus ja vakavuus sekä kuiva huumori, vesimiehen humanistisuus ja omaperäisyys, oinaan rehellisyys, leijonan lempeys ja itsevarmuus, neitsyen pikkutarkkuus ja rauhanomaisuus, vaaan rauhanomaisuus, yksisilmäisyys ja diplomaattisuus, ravun diplomaattisuus ja herkkyys, skorpionion pisteliäisyys ja rikas tunne-elämä ja kaksosen monipuolisuus ja nopeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minussa on esim kalojen empatia ja oikukkuus, härän hitaus, herkkyys ja epäsosiaalisuus, jousimiehen sosiaalisuus, iloisuus ja suorapuheisuus, kauriin tarkkuus ja vakavuus sekä kuiva huumori, vesimiehen humanistisuus ja omaperäisyys, oinaan rehellisyys, leijonan lempeys ja itsevarmuus, neitsyen pikkutarkkuus ja rauhanomaisuus, vaaan rauhanomaisuus, yksisilmäisyys ja diplomaattisuus, ravun diplomaattisuus ja herkkyys, skorpionion pisteliäisyys ja rikas tunne-elämä ja kaksosen monipuolisuus ja nopeus.
Tosin oikukkuus ei ole vallitseva piirteeni. On kai minulla ehkä ne hallitsevat piirteet tai emmä osaa sanoa nyt satavarmana onko mulla edes mitään hallitsevaa piirrettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin oikukkuus ei ole vallitseva piirteeni. On kai minulla ehkä ne hallitsevat piirteet tai emmä osaa sanoa nyt satavarmana onko mulla edes mitään hallitsevaa piirrettä.
Mikä hahmotusongelma omasta itsestääm johtuu varmasti siitä kun oon niin monipuolinen luonteeltani mutta oon myös miettinyt semmosta kun minun mummoni on karjalan evakkoja sillä hänen täytyi mennä pakoon sotaa ja hän meni ruotsiin jossa häntä kohdeltiin hyvin ja tuon seikan takia kun mummoni on kokenyt tuollaisia ikävyyksiä kun joutui evakoksi niin se on voinut periytyä sitten hänen lapsiin ja tullut myös minuun eli tarkoitan nyt sitä että levottomuus ja oman identiteetin löytäminen on ollut aina haastavaa esim karjalan evakoille. On siitä puhuttu paljon.
- Anonyymi
Härkä, ja skorpioni on oppositio. Toisaalta pitäisi kyllä olla selvää, ettei tuli- ja ilmaelementit sovi, paitsi ehkä vaaka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042