Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rakastunut

Ruusunappi

Apua! Olen naimisissa ja rakastunut naimisissa olevaan mieheen. Mieheni petti minua 4 kk sitten ja nyt työpaikallani oleva mies on pistänyt silmäni minuun. Olen muutaman kerran tavannut ja olen toivottamasti rakastunut. MIes vaihtoi työpistettä mutta työskentelee samoissa piireissä. Hän on kertonut, että hänen liittonsa on kaveruutta, heillä ei ole välillään mitään. Itse käyn kriisiä läpi mieheni kanssa ja asumme erillämme. Nyt huomaan ajtattelevani tätä toista koko ajan ja sydän hakkaa, kun kuulen hänen äänensä. Olen toivottoman tietämätön, miten etenen. Pitäisikö kerta kaikkiaan jättää kaikki ja yrittää olla yksin. Sydän ei kohta kestä tätä tunnelatausta ja ikävää. Sanokaa,mitä teen?

3

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 124

      Tiedät vastauksen jo kysymättäkin, hän käyttää vaan sinua niihin seksipuuhiin ja lupaa kaikenlaista, muttei eroa kuitenkaan. Kannattaa olla yksin ja selvitellä omia tunteitaan, sulla itselläsi on eroprosessi ihan kesken et ole edes valmis uuteen rakkauteen ja kerro myös sille rakkautesi kohteelle, että hänen on tehtävä ratkaisunsa eli erottava ennen kuin sinä alat hänen kanssaan mihinkään.

    • TuttuaOn

      Oma tilanteesi on tehnyt sinut heikoimmillesi ja rakastut helposti. Älä kolhi itseäsi lisää.

    • AnnaPalaa

      Mutta vasta sitten, kun hänkin on vähintään asumuserossa. Hän kyllä jaksaa odottaa, jos on tosissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe