Antakaa vinkkejä mistä saa parhaan englantilaisen aamiaisen?
Tuskin maltan odottaa sitä, kun juon kahvia ulkopöydässä ja aurinko paistaa ja ihana lomapäivä edessä...
Paras aamiainen Fuengirola sataman lähistöllä?
8
2922
Vastaukset
- Englishbf
Itse tykkään käydä brittiläisten kahvilassa,joka on peseta-patsaan lähellä rannanpuolelta katsottuna vasemmalla.Nimeä en tiedä,mutta jos löydät niin on hyvä palvelu,aamiainen ja hinta.
- Paukku68
Ravintolan nimi on Manila.Jostain syysta aamuisin melko taytta.
- eurot
Reflassa on soppaa yhdellä eurolla. Sinne kaikki kipin kapin, siellä raha riittää nipin napin.
- DonDick
Ravintola Kukko, jossa saat munaa illalla ja aamulla, keitettynä tai paistettuna, kovana tai löysänä.
- 812
Eikös sen Reflan soppatarjous ole voimassa vain tämän viikon, sitten se jo pompsahtaakin 4,90€ hintaan, jossa tuota suomi-lisää on silleen sopivasti.
- välimäkinen
Reflasta sen verran, että ruokalistan muuttaminen A4 paperiksi ei tee keittäjistä kokkeja, omistajilla ei mitään käryä miltä ruoka-annosten pitäisi näyttää, maistua, olla. Kaikki on ainakin kypsää, ylikypsää. 5mm paksu lehtipihvi ~100g on melkoista jauhoa pitkästi yli paistettuna, josta kuitenkin halutaan muistaakseni 13,90€
- Jumbos
Captain Jumbo's Cafe, British family Bar on todella hyvä ja edullinen
- Kiertäjäinen
Laivoissa kaikkein parhaat eväät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892