Yhdyntä johtaa keskenmenoon

whatnow

Sain tänään keskenmenon... Harrastin eilen mieheni kanssa seksiä, ja kun lopetimme, kirkkaan punaista verta tuli ehkä noin ruokalusikallisen verran. Sen jälkeen koko iltana ei ollut vuotoa, paitsi pari rusehtavaa tippaa oli tullut alushousuihin. Illalla myös vähän huimasi ja väsytti, yöllä alkoi vatsakivut joten oli pakko ottaa puolikas panadol. Aamulla sitten heräsin vatsakipuun ja runsaaseen veriseen vuotoon, joka voimistui päivemmällä. Lähdin lääkäriin, jossa sanottiin että kyllä se on aika varmasti keskenmeno. Kysyin että voiko seksi liittyä mitenkään koko juttuun tai että se voisi aloittaa keskenmenon, johon lääkäri vastasi että seksin ei pitäisi vahingoittaa kohdussa olevaa lasta ellei seksi ole sitten ihan eläimellisen rajua. Seksimme oli kuitenkin aivan normaalia, ei sattunut mihinkään eikä tuntunut siltä että jotain menisi pieleen.. Lääkäri määräsi vain buranaa, että syö sitä 3 kertaa päivässä. Kun olin tullut lääkäristä, kerroin koko jutun eräälle läheiselleni, joka sanoi että miksei lääkäri esimerkiksi tarkistanut onko kaikki hyvin kohdussa. No nyt illalla alkoi vielä pahemmat mahakivut jotka olivat samanlaiset kuin menkkakivutkin, veri oli aika runsasta, yhtä runsasta kuin tavallinenkin kuukautisvuoto. Sitten illemmalla Alkoi sattua niin paljon että alko itkettään ja oli pakko juosta lääkekaapille ottaan särkylääkettä. Kyllä se vähän autto kipuun. Kävin sitten vessassa ja alushousuihin oli tullut semmoinen iso klöntti, pyyhin sen paperilla pois ja vedin vessasta alas. Noin ehkä tunti sen jälkeen tuli uus klöntti joka oli saman kokoinen mut ihan eri näköinen. Sekin hysteerisenä pyyhin paperilla ja huuhdoin vessasta alas. Alko taas itkettään ja mies yritti vähän rauhoitella, olin varma että keskenmeno se oli..

2

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjariitta_

      Itse olin asunut Hollannissa pari vuotta sitten. Siellä lääkäri määräsi olemaan raskauden ensimmäiset 3 kk ilman seksiä. Tiedä sitten olisko vaarana ollu just toi keskenmeno :/

      • mrmehevä

        Mehevä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe