Olen 16v tyttö etsin ihmistä jolle voisin avautua mieluiten muualla kuin 24:ssa tai psygolokilla. Ilmota jos kiinnostuit! Mullekkin voi avautua että kuuntelen iha mielelläni sinunki murheitasi(:
Avautumiskaveri
7
<50
Vastaukset
- sssssssi
Oksenna henkinen paha olosi sellaisenaan, ettei sinua tunnisteta. Se toimii hyvänä korvikkeena jollekin kuulijana ja on yhtä hyvä sellaisenaan (ellei parempikin).
Kuten onnistuneessa terapiassa psykiatri vaan ohjailee asiakastaan käsittelemään itseänsä ja huomaamaan ne mistä ne ongelmat johtuvat. Tee itse psykologiaan voisit lukea ensin ajatuksellasi Sigmund Freudin teokset antaumuksella ja huomamaan syyttömyytesi (Ja tunnistamalla kaiken vääräksi) tai antamaan itsellesi anteeksi (Jossa parasta jälkimmäisessä olisi jos voit pelastaa sen henkilön omatuntoa).
Jos taas erheet ovat kasvavan persoonan kehityksen vaiheita, ymmärrät itseäsi ja kumoat huolet niistä normikehityksenä.
Pahaa mieltä ei kannata antaa patoutua ja jos ei psykiatrian ovella halua tulla nähdyksi (kokemusta on), "tee se itse"-ratkaisu on toimiva ja silloin olet rehellisempi itsellesi. Muista mahdollinen ulosannin pakkomielle ja julkaise silloin anonyyminä pahan olosi purkamisen tulokset taas sellaisena, kasvottomana, Laita vaikka mulle postia tohon suomi24 lootaan ni voidaan siirtyä sit muualle keskustelemaan jos vaikka tultais juttuun :)
Olen itse 13v tyttö ja tarvitsisin kanssa jotain ihmistä joka todella kuuntelee ja tajuaa... Käyn kanssa psykiatrilla ja sille kertomine on inhottavaa kun ei tunne koko ihmistä. Oon joutunu salailee siltä kaikkee koska en vaan halua kertoo sille mitää.. enkä kyl muillekkaa vanhemmille ketä tunnen.
- jsjsb
siinä tapauksessa voin olla avuksi :) missä sinulle voisi laittaa viestiä?
- yutfygu
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13387311
montako ketjua teet samasta asiasta?- ijdaij
tämä on ekani.. sain idean linkkaamaltasi henkilöltä
- Justmeee
Hei, oon 21 v helsinkiläinen tyttö. Mulle voi lähettää viestii [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314