On suurempi vakuutusmaksu jos on isompi kone pellin alla!!! Eikö nopeusrajoitus 80km/h (mikä on liian alhainen) ole sama myös isolle koneelle. Tai onko vaarallisempaa jos auto kiihtyy 0 - 80km/h nopeammin?
Miksi on suuremmat vakuutusmaksut?
11
60
Vastaukset
- vakuutukset
Isompi moottori, kitkarenkaat, palstapelle "autoilija" arto ratissa, muut tienkäyttäjät todellisessa hengenvaarassa tässä yksi syy (liian) suuriin vakuutusmaksuihin.
- onhan_se_pelle
Juuri näin.
Riskialttiit kuljettajat hankkivat todennäköisemmin tehokkaampia koneita. Tehokkaammat koneet ovat myös yleensä kalliimpia korjata. Siinäpä ne kaksi pääsyytä...
Toki tehokkaampi kone on turvallisempi, jos sitä osaa käyttää oikein.- kallis-korjata
Perustuu kylmiin tilastoihin. Tietyt automerkit ja -mallit joutuvat herkemmin onnettomuuksiin ja ovat kalliimpia korjata tai lunastaa.
- Mosan_koko
Nythän ei ollut kyse merkistä eikä mallista vaan moottorin iskutilavuudesta.
- onhan_se_pelle
Mosan_koko kirjoitti:
Nythän ei ollut kyse merkistä eikä mallista vaan moottorin iskutilavuudesta.
Oliko, ja mitä sitten, eihän näin typerään aloitukseen voi muuta sanoa kuin hei vaan, todella pellen avaus.
- Hae_apua_itsellesi
onhan_se_pelle kirjoitti:
Oliko, ja mitä sitten, eihän näin typerään aloitukseen voi muuta sanoa kuin hei vaan, todella pellen avaus.
Taas kirjoitit paskaa joka ei liity liikenteeseen mitenkään!! Mene hoitoon sairas apina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184