Tällä palstalla epäiltiin jokin aika sitten miehistön jäsenten puuttumista Henry Nielsen risteilyiltä. Sehän ei pidä paikkaansa.
Kerätkääpä nyt porukkaa ja tulkaa mukaan. Ottakaa yhteyttä kavereihinne, joiden kanssa seilasitte muutama kymmenen vuotta sitten ja varatkaa paikkanne. Varausohjeet löytyvät mm www.aanimeri.fi sivustoilta tai MEPAsta.
Suuresta joukosta löytyy kaikille tuttuja, joiden kanssa on hienoa rupatella ja muistella menneitä aikoja. Mutta jos ei lähde matkalle, ei myöskään tapaa kavereitaan.
Nielsen risteily
21
121
Vastaukset
- 80luvunmatruusi
Liian kaukana Lapin läänistä vuorokauden reissulle kun ei muuta asiaa ole eteläsuomeen
- Pohjoinenkin
Ehkä olet jo eläkkeellä 80 luvun matruusi? Vanhat merimiehet jaksavat matkustaa bussilla ja junalla? Eläkeläisten liput ovat kohtuullisia. Taitaapa Lapista tulla joku muukin, luulen.
80 luvun kavereiden tapaaminen lienee joka tapauksessa loistavan mukavaa. Saa höpöttää kivoja muisteluita menneiltä vuosilta.
Harkitse, miten muuten tapaat noita kavereitasi aivan henkilökohtaisesti?
Hienoja hankia
- Yksimonista
No vedä sitten v!ttu päähäs...
- Yksimonista
Kaksi eri Yksimonista kirjoittajaa.
Suunsoittopalsta saisi olla jossakin muualla. - Yksimonista
Nimenomaan. Haistakaa kaikki pitkä p.aska!!!
- uuno234
Yksimonista. Sulla pitäis tarkistaa lääkitys!
- koneesta
Kannattais porukan enemmän harkita ystävällisempää kielenkäyttöä, kuin mitä vitjassa näkyy. Sentään (kai) oma sakki täällä esiintyy.
- Perkel
Tule vaan yksmonista seiskan luukulle! Kyllä se sullekin kuri löytyy, äpärä !
- Parita
Sinulta ei löydy kun yksi loppuun ajettu tuhkaluukku pakaroiden välistä...
- 80luvunmatruusi
Ooppa sinä FÅA.n pyykkivesiseiluri hiljaa
- EiGai
Onko se taas joku gay risteily?
- Perkel
Yes Sir, I Can Boogie :-*
- Perkel
Mulla on tuplavuode vaikk mä oon yksin :*
- Perkel
Noh, nyt halus muijakin mukaan :(
- HOO
Ei sulla muijaa ole
tiedät kyllä miksi. - Perkel
No siippa sitten :D
- Perkel
HOO kirjoitti:
Ei sulla muijaa ole
tiedät kyllä miksi.Ethän petä minua? :*
- Perkel
Tässä vaiheessa aina herään,ja lasken laiturille :D
- Perkel
Mukavaa siellä oli !
- ekioulusta
Minulta aikaisemmat risteilyt jäänyt ikävä kyllä väliin,nyt olisi kyllä aikaa jos vain vielä järjestetään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029