Traktori ralli 3

Jataasmennään

Tehdään kolmas osa jo valmiiksi

39

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan_vitsi

      "Isäntämies ajeli Valmetilla ja veti perässä jumalatonta jyväkuormaa, mutta jostain syystä ajoi suoraan sillalta jokeen. Naapurin emäntä katseli ikkunasta ja huusi: Jumalauta Eino, tuu äkkiä kattoon! Kommein siemensyöksy mitä oon ikinä nähnyt!"

      • jonimakejaviljami

        Ebin juttu Viljami


      • eeässänpärinä

        oliko vitsi omakeksimä ja missä kohtaa pitää nauraa


      • hahaaaaaa

        Eihän pikku-pojat ymmärrä aikuisten huumoria.


    • erottamaton

      mikä kolmas osa?

      • bmwinkkg

        osa mikä on kolmas


      • erottamaton
        bmwinkkg kirjoitti:

        osa mikä on kolmas

        minkälainen osa. se vois olla


    • teppola

      Hyvä vitsi...

    • taas

      eilen oli taas traktoreita kirkonkylällä

      • älä_perkele

        Voi ei! Niitähän on ollut joka viikonloppu!


      • kassi-alma

        en minä ainakaan ole huomannut


    • erottamaton

      mä näin eilen pellolle ajaneen traktorin

      • pikkuherkko

        Hui perkele! Pitäisköhän soittaa poliisille, et traktorilla pellolla ajelevat?!!?


      • jhdiuscayb

        mäkin näin ja sillä oli jokin kapine perässä...


    • retfig

      Kiinteistöjen myynti kärsii kirkonkylällä kun on viikonloppuisin kaikenlaista häiriköintiä, varsinkin traktoriralli ja alkava moporalli pahentaa tilannetta. Eipä voi kaupata kiinteistöjä Karviassa rauhallisena maaseutuna, hinnat laskee jos nyt enää voi laskea.

      • hyvävain

        hyvä saa kirkonkyläset kärsiä, ei siä asu kun vittumaisia ihmisiä


      • mdfkn_JJT
        hyvävain kirjoitti:

        hyvä saa kirkonkyläset kärsiä, ei siä asu kun vittumaisia ihmisiä

        ^Tämä kommentti on paras mitä täälä oon lukenu. 95% osuva, ehkä muutama mukavakin siä saattaa asua.


      • money_money

        Naurettava syytös taas nuorisoa kohtaan.

        Et yhtään sitten ajattele, että talossasi on liian kallis hinta näille leveysasteille. Ja kukapa tänne pieneen tuppukylään muuttaisi kun voi asua muuallakin. Siellä missä on palveluita ja ihmisiä ja työtä.


      • eiollaTreella

        Voisi vähän tarkistaa senkin talon hintatasoa näin lama aikana. Vinkiksi vain, että sähkölämmityksen voisi muuttaa joksikin halvemmaksi....


    • taaaaas

      Me tulemme taas...
      Nyt on paskat ajettu pellolle ja kylvöt kylvetty. Rehuakaan ei vielä tehdä.

      • mdfkn_JJT

        1 täältä


      • keltainen1

        Pitää laittaa levikkeet, että näyttää komiammalta.


    • MaRsK

      Mullakin on seittemän leviää traktoria, mutta ne on työmailla. Jotenkin on tuottavamappa sellainen, kuin antaa kölöviille rällästykseen. Itte ajelen polkupyörällä.

      • ncsi

    • MaRsK

      Kiinnostaiskahan tullia sellanen asia, että millä polttoaineella tuota huviajelua kylän päästä päähän suoritetaan.

      • mdfkn_JJT

        Ei, ei kiinnostanut talvella eikä nytkään. Ja ainahan voi sanoa menevänsä hakemaan työkonetta lainaa kaverilta, niin eivät edes vaivaudu ratsaamaan polttoaineita. 99% ajaa punasella, uskopois ei maaseudulla tulli tuu käymään. Toki voit soitelella, jos haluat.


      • HohHohx

        Eiköhän niillä tullimiehillä ole muutakin tekemistä kuin kytätä karvian nuorisoa.


    • kjhmnv

      Jokohan tulevana perjantaina lähtisi kylälle rattorilla?

      • mdfkn_JJT

        Ei, koska silloin harrastetaan keppanalootien kantoa


      • poikanen321
        mdfkn_JJT kirjoitti:

        Ei, koska silloin harrastetaan keppanalootien kantoa

        Toisaalla harrastetaan eukon kantoa mutta karviassa ukon taluttamista.
        Täytyy sanoo, että helteellä oli karvias paljo niitä auringonpistoksen saaneita hoippujia kylällä. Nestehukkakin oli lamaannuttanut muutaman ennen anniskelupaikkaa.


    • Piikkilangankiristäjä

      Talvi tulee ja mopopojat alkaa kaivata taas lämpöisiin koppeihin :) , ralli taitaa sieläpäin alkaa taas. Se o oikee! Seoli siä munkin nuoruudes tapa! Pittääpi joskus tulla paikanpiälle oikee kattoon :D Jos vaikka hakis kotua vanhan Valmetin tallista ja kävis poijille näyttämäs miten sielä kuuluu mennä!! ;)

    • Taas ajankohtainen

      • karvi_nen

        Idealamppu on jollakin välähtänyt salen pihassa...


      • ploso
        karvi_nen kirjoitti:

        Idealamppu on jollakin välähtänyt salen pihassa...

        Juu...joku koroke siihen tällätty


      • Jahas jahas, nyt lentää pihan läpi kaahaavat mopoautot sinne ruusupuskaan


    • halojaa

      Mihinä kaikki kukkikset

      • listeria

        Nukkuvat vielä ruususen unta.


      • Nukkuivat pois


      • kel-tainen
        JJT_originaali kirjoitti:

        Nukkuivat pois

        Jos ne on retkellä. Mutta odotahan vain, kyllä se siitä kun driftaus-kausi alkaa ja pahennusta herättävä kalusto vyöryy kylälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe