Onko täällä muita täysi-ikäisiä halukkaita vertaistukeen esim. kikin välityksellä?
Itsellä nyt jatkuva vääntö parantuako vaiko jatkaa elämäni tuhoamista, joten paranemismielessä olevien/ samassa tilanteessa olevien tuki olisi kullan arvoista.
Jos muita innokkaita jakaa ajatuksiaan ja päivän tapahtumia löytyy, mietitään sitten tarkemmin miten yhteystiedot vaihdetaan? :)
Vertaistukiryhmä täysi-ikäisille
1
<50
Vastaukset
- Ex-fat
Mulla on sellanen tilanne, että taistelen jatkuvasti sitä ajatusta vastaa, että pudottaisin lisää painoa. Viime vuoden alussa olin reilusti ylipainoinen bmi jossain 35 tietämillä ja sitten sain niskasta itteäni kiinni ja pudotin vuodessa itteni normaalipainoon syömällä terveellisesti ja liikkumalla usein. Tein tuon siis täysin terveellisesti ja söin itseasiassa enemmän kuin silloin lihavana, koska ruoka oli nyt terveellistä ja vähäkalorisempaa... Mutta nyt, kun olen normaalipainon ylärajoilla, niin pää sanoo, että pitäisi painaa vähemmän ja epävarmuus lisääntyy kokoajan. Lisäksi en edelleenkään nää eroa peilikuvassa entisen ylipainoisen minän ja nykyisen normaalipainoisen välillä, vaikka tutut ja puolitutut kauhistelevat, kuinka paljon oon laihtunut.
Nyt en vain tiiä mitä tekisin. Muutaman kilon voisin vielä pudottaa ja se ei haittaisi yhtään, mutta miten ihmeessa saan sen jäämään siihen, kun jo nyt pää sanoo lihavaksi ja käskee lopettaa syömisen. Mä oon sairas jo nyt, vaikka verrattuna monien muiden tilanteeseen, mun tilanne on hyvä ja ainakin vielä hallinnassa. En voi mennä puhumaan lääkärillekään, koska ne ei ottais tosissaan. Painanhan kuitenkin vielä ihan normaalimäärän.
Eli siis jos tavoitteesi on parantua, ei jatkaa itsesi tuhoamista, niin minä voin pyrkiä siinä tukemaan ja samalla toivottavasti itse parantamaan minäkuvani sellaiseksi, ettei lihavuus ole ainut mitä nään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186057- 855396
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484404- 523951
- 573801
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1803482Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633217Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse32446- 432289