olen äiti ja huumeisiin koukussa

hsycsö

Elikkäs muutama kuukausi sitten sairastuin vakavaan masennukseen ja aloitin huumeiden viihdekäytön saadakseni hyvää oloa edes jostain. Olin varma, että olen tarpeeksi "vahva", jotten koukutu. Pieleen kuitenkin meni, ja ajauduin buprenorfiinin päivittäiskäyttäjäksi. Masennus on nyt lievittynyt. Lapsi muutti sairastumiseni jälkeen isänsä luokse, mutta tahdon hänet takaisin, sitä ennen minun täytyy kuitenkin raitistua. Aloitan lopettamisprosessin ensin vähentämällä ja sitä kautta toivottavasti pystyn jättämään aineen kokonaan pois. Buprenorfiinia kun ei kannata lopettaa seinään, ja harvemmin se edes onnistuu, varsinkaan meillä, jotka piikittävät sitä. Perheeni, lapseni isä ja osa lähipiiristäni tietää tästä ongelmastani, mutta sossut ei. Mietinkin tässä, että jos en itse pääse aineista eroon, niin katkolle on mentävä, mutta aiheuttaako se kuinka paljon sossujen kanssa ongelmia? Eihän lastani viedä pysyvästi pois? Ja mitään saarnoja en kaipaa, olen kuullut jo kaiken, eikä kukaan voi saada minua inhoamaan itseäni enempää kuin jo inhoan. Kiitos mahdollisista vastauksista.

6

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murf

      Muutamassa kuukaudessa viihdekäytöstä opiaattien piikittämiseen. Mielipiteitä jakavia ja provosoivia kysymyksiä, joiden vastaukset ovat sekä aika selviä, että googlattavissa. Trollollolloo.

      Joka tapauksessa: Jos lapsi voi olla isällä, ei häntä muualle huostaan oteta. Sinulta ehkä otettaisiinkin, etenkin jos käry käy. Älä hankkiudu huoltajuusriitaan isän kanssa - riippuvaisena saattaisit hävitä. Itsesi ja lapsen tähden, mene hoitoon, jos et irti pian pääse. Riippuvaisena sinusta ei ole kunnolliseksi äidiksi.

      Mikäli olet kunnialla katkosi lusinut ja sitten sovitte isän kanssa lapsen takaisin, viranomaisilla tuskin on intoa puuttua asiaan, ellet anna siihen aihetta. Pysyvä huostaanotto... No. Ne pitkittyvät helposti, eikä tapahtumaketju käynnistyttyään ole hallittavissasi.

    • Hah-hah-hah-hah

      Sorry baby; jos masentunut kuvittelee olevansa vahva niin hän on pelkästään tyhmä.

    • Kikkeliskokkelistitityy

      Muutama kuukausi sitten masennuin ja aloin vetämään Subutexiä piikillä hihaan piristyäkseni....... Juupa juu.

    • Itserahaton

      Rahaa on?
      Aina sanotaan, että huumeisiin menee paljon rahaa. Mistä sitä sinulle siunaantuu?

    • Elikkäs

      Elikkäs!

    • Tyyj

      Toivottavasti saat apua pian. Mietin että sulla on oikeestaan kaksi tai kolme erillistä ongelmaa jotka toki kietoutuu toisiinsa, mutta vois olla helpompaa jos aattelisit niitä erillisinä ongelmina jolloin ne ei olis ratkasutilanteessa toinen toistensa tiellä. Sanoisin että ne ongelmat on nämä: huumeongelma, masennus, lapsen asumispaikka.

      Sanosin että ne menee myös vakavuuden mukaan tuos järjestyksessä: ensin apua huumeongelmaan, sitten masennukseen ja viimeisenä ratkotaan lapsen asuminen.

      Jos lapsen isä on ok ja luotat häneen kasvattajana niin hyvä. Keskityt rauhassa itsesi hoitoon raittiiksi ja terveeksi. Saat kuitenkin tavata lastasi, niinhän. Ja ehkä onnistuisi jonkinlainen vuoroviikko-asumisjärjestely, jossa lapsi olis viikon isällään ja viikon sun luona. Mutta jos lapsella on asiat hyvin, niin hoidat itsesi rauhassa ja perusteellisesti kuntoon, et hoppuile. Vasta sitten ku todella oot kunnossa niin lapsi taas sun luo asumaan, jos niin on hänelle paras.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe