Minun itsenäisyyspäiväni

Burn it!

Kastelen Suomen itsenäisyyspäivää varten hankkimani Suomen lipun 95E:llä, tallon lipun maahan ja tuikkaan sen lopuksi tuleen videokameran kuvatessa jalustallaan iloisella liekillä palavaa lippu-riepua.

Tämän jälkeen siirryn sisätiloihin TV:n ääreen toivoen että vihdoin tänä vuonna pääsisin seuraamaan livenä presidentinlinnan edustan mielenosoitusten muuttumista väkivaltaisiksi mellakoiksi.

6

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaarlo

riepoo?...

• weird83

palaapas maahanmuuttaja siihen surkeaan maahasi, josta olet kotoisin!

me suomalaiset olemme ylpeitä lipustamme ja sen merkityksestä. mitäpä sä luuseri siitä ymmärrät.

• piita

sä palat Helvetin tulessa eikä sua pelasta mikään!

• Antti_K

...itse en vain jaksaisi edes lippua polttaa. Sehän ei merkitse enää mitään - ei mitään. Oikeastaan aika huvittavaa että Suomella edes on lippu. Itsenäisyyshän on menetetty jo aikaa sitten. Eihän meillä ole edes omaa valuuttaa ja kohta ei ole edes omaa lakia. MIKÄ VALTIO SE SELLAINEN ON???

Minäkin toivon että kansa näyttäisi edes jollain tapaa mieltään (ei ehkä väkivaltaisesti). Naamiointikielto oli osoitus nykyisten poliitikkojen arvoista. Minun puolestani voivat painua helvettiin. Toisaalta kansa on päättäjänsä valinnut. Ikävä vaan että vaalikarjaa lahjotaan edelleen hernekeitolla ja ilmapalloilla.

• Lollot

Suomi voitti itsenäisyytensä! Ja yhdistyminen Euroopan unioniin ei tietääkseni itsenäisyyttä ole vienyt... Äänestin EU:ta vastaan. Euro oli suorastaan kunnianloukkaus. Mutta olen silti ylpeä siitä melkein ainoasta itsenäisyytemme merkistä : siniristilipusta!!!! Eläköön Suomi! Haistakoon kaikki Komukat mitä tahtoo!!!

• Mega

Kannatetaan ja odotetaan, antakaa palaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13212
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      85
      3675
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      116
      2966
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1410
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      37
      1393
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      151
      1329
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1284
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1214
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe