Kastelen Suomen itsenäisyyspäivää varten hankkimani Suomen lipun 95E:llä, tallon lipun maahan ja tuikkaan sen lopuksi tuleen videokameran kuvatessa jalustallaan iloisella liekillä palavaa lippu-riepua.
Tämän jälkeen siirryn sisätiloihin TV:n ääreen toivoen että vihdoin tänä vuonna pääsisin seuraamaan livenä presidentinlinnan edustan mielenosoitusten muuttumista väkivaltaisiksi mellakoiksi.
Minun itsenäisyyspäiväni
6
706
Vastaukset
- kaarlo
riepoo?...
- weird83
palaapas maahanmuuttaja siihen surkeaan maahasi, josta olet kotoisin!
me suomalaiset olemme ylpeitä lipustamme ja sen merkityksestä. mitäpä sä luuseri siitä ymmärrät. - piita
sä palat Helvetin tulessa eikä sua pelasta mikään!
- Antti_K
...itse en vain jaksaisi edes lippua polttaa. Sehän ei merkitse enää mitään - ei mitään. Oikeastaan aika huvittavaa että Suomella edes on lippu. Itsenäisyyshän on menetetty jo aikaa sitten. Eihän meillä ole edes omaa valuuttaa ja kohta ei ole edes omaa lakia. MIKÄ VALTIO SE SELLAINEN ON???
Minäkin toivon että kansa näyttäisi edes jollain tapaa mieltään (ei ehkä väkivaltaisesti). Naamiointikielto oli osoitus nykyisten poliitikkojen arvoista. Minun puolestani voivat painua helvettiin. Toisaalta kansa on päättäjänsä valinnut. Ikävä vaan että vaalikarjaa lahjotaan edelleen hernekeitolla ja ilmapalloilla.- Lollot
Suomi voitti itsenäisyytensä! Ja yhdistyminen Euroopan unioniin ei tietääkseni itsenäisyyttä ole vienyt... Äänestin EU:ta vastaan. Euro oli suorastaan kunnianloukkaus. Mutta olen silti ylpeä siitä melkein ainoasta itsenäisyytemme merkistä : siniristilipusta!!!! Eläköön Suomi! Haistakoon kaikki Komukat mitä tahtoo!!!
- Mega
Kannatetaan ja odotetaan, antakaa palaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam16811486Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496481Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö724728Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju644557K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon814500Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754072Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973833- 863502
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1623381Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä183356