Hiihtoon hyvä sykemittari

fasdf

Mikä malli olis hyvä ja helppo käyttää? Nykyinen soveltuu vain juoksuun. Ei pysty maksamaan 500€, max hinta olis noin 200€-250€.

10

2572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einaripitopohja

      Polarin 400 mielestäni tämänhetkisistä toimivin hintaluokassaan

    • hiihtomies1

      Miten ihmeessä joku sykemittari soveltuu juoksuun, mutta ei hiihtoon? Miten mittari tietää, mitä liikuntaa kantajansa harrastaa?

    • Tyytyväinen

      Osta Polar FT7‎ siinä hyvä, halpa sykemittari

    • m400

      FT7 on ikivanha malli. Polar m400 (199e) on miltei yhtä hyvä kuin v800 (499e).

    • mjgfddc

      rc3 gps

    • mdldmmmd

      Itse ostin jokin jälkeen polarin mallin M400. Erittäin tyytyväinen. Siihen saa tehtyä lajiprofiileja ja kellossa on GPS. Lataus ja synkkä polarin flow-nettipalveluun micro-USB:n kautta el sama liitin kuin lähes kaikissa äypuhelimissa. Kalliimpi malli V800 maksaa liki tuplasti enemmän, en näe lisähinnalle vastinetta varsinkin kun M400:sen tulee se pävityksien myötä samoja ominaisuuksia kuin V800:ssa.

    • Mihin_tarvitaan

      Itse olen hiihtänyt yli 40 vuotta ja myös kilpaa enkä koskaan ole sykkeitä mitannut.

      • hiihtomies1

        Jaa, no jokainen taaplaa tyylillään. Mihinkähän nuo maailmancupiin osallistuvat murtomaa- ja ampumahiihtäjät tarvitsevat sykemittareita, koska aika useat näyttävät niitä kisoissa käyttävän. Taitavat oilla joko aloittelijoita tai markkinamiesten uhreja.


    • YMMYRkäinen

      Polarin M400 pitää sitten muistaa ladata neljän käyttötunnin jälkeen, miinusta. V800 kestää akku pitempään, plussaa.
      Olen kyllä ollut tyytyväinen ostokseen (V800). Ja kun sykkeen pitää rajoissa, niin hiihtolenkki tuntuu paremmalta hiihtäessä sekä sen jälkeen. Vaikkakin sykkeen pito voi/ja hidastaa hiihtovauhtia, tämähän voi olla niille vauhtihirmuille hankala juttu jotka hiihtävät kieli vyön alla naama punaisena ja kehkot puukon päätä pikällä suusta :).

    • fffr7

      Polar m400 maksaa 142€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe