Ei ehkä kuulu tälle palstalle, mutta...
Ostin käytetyn vanhan kirjoituskoneen, mutta kun yritin kirjoittaa sillä, kirjasimista ei jäänyt mitään jälkeä paperille. Ovatko kirjasimet kuluneet vai se "mustematto" käyttökelvoton? Mitähän pitäisi tehdä?
Olisin kovin kiitollinen, jos joku pätevä ja ystävällinen osaisi neuvoa.
Vanha kirjoituskone toimintakuntoon?
3
2875
Vastaukset
- että tuota
Jos ei ole väriä ei tule pokstaimia paperille. Niin se vain on.
- Vanhempi suunnittelija
Minä pidän yllä kivikautista hakattavaa leimasinmusteella. Nauhaan tippa sinne tänne kerran kymmenessä vuodessa. Jos on kovin vanha kone, ei siihen välttämättä saa nauhaa. Vaan ei ole konsti eikä mikään vaihtaa nauhaa rulliin, jos on saman levyistä eikä viitsi tuota leimasinmustejuttua. Leimasinmustetta saa kätevässä 30 ml pullossa toimistotarvikeliikkeistä.
Ja miksikö taottava meikäläisellä? Silloin harvoin kun pitää leikkiä rakennuttajaa ja tehdä virallisia urakkasopimuksia on tehtävä perinteisellä. RT-lomakkeissa on kopyraitti. Kopioida saa vain valmiin sopimuksen. Ja minähän en maksa mitään vuosimaksuja sähköisistä lomakkeista niin kauan kun vanha reki pelittää.- Anna
Hienoa, että ostokseni ei mennyt hukkaan, vaan pääsen kuin pääsenkin nakuttelemaan. Leimasinmustetta ostamaan siis.
Kiitos avusta vielä kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657