oon 14v miten saan selluliitin pois jaloist :(

14vuotiastyttö

eli oon 14 vuotias tyttö mul on reis ihan hirveesti selluliittii ja polvetkin on läskit mutta maha on tosi hoikka kun kaikki mitä syön niin menee reisiin miten saisin jalat kuntoon laittakaa vinkkei ja ohjeita että saan edes jotain pois et jalat olisi edes vähän hoikemmat

9

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moipupu

Syö paljon salaattia, sillä on alkaloiva vaikutus, googlaa vaikka ;)

• yyeyr5544457

Laihuta vitun läski

• 1111

saatko jotakin mielihyvää tollaisista kommenteista? toi loukkaa aika paljon ihmisiä erityisesti tyttöjä oon ite 16 vee jätkä ja osaan arvostaa tyttöjä/naisia ja niiden ongelmia...

• 45684658
        1111 kirjoitti:

saatko jotakin mielihyvää tollaisista kommenteista? toi loukkaa aika paljon ihmisiä erityisesti tyttöjä oon ite 16 vee jätkä ja osaan arvostaa tyttöjä/naisia ja niiden ongelmia...

Mees poika muualle siitä ritaroimaan

• Eimeemuullapois

Laihduttamalla.

• tosoisvinkkii

Jos oot 14v nii miks oot päästäny ittes semmosee kuntoo? Ei nuorella naisella kuulu olla sellua reisis lol :D Sama homma kuin jos pojilla on kaljamaha tos iässä. Älä oo laiska, laihduta!

• ihmisperkeleet

Aika reiluja kommentteja taas...

• sister17

Hei hei jou! Elämässä on pahempiakin asioita kuin ihmiskeho, vai onko? Selluliitti reisissä kuulostaa kyllä aika vakavalta sanoisin. Siihen ei auta muu kuin asian hyväksyminen. Uusi näkökulma asioihin parantaa elämää kummasti. Entä jos on ihan ok, että reisissä on selluliittiä? Entä jos se on juuri se asia joka tekee sinut uniikiksi yksilöksi? Ehkä siitä voisi olla jopa ylpeä :) Kannustan kyllä pitämään yllä hyvää ihon hoitoa ja säännöllistä liikuntaa. (Joskus on hyvä miettiä elämänsä laatua ja tarvetta arjen muutoksiin, mutta laihduttaminen ei koskaan ratkaise mitään.) Onnea! :)

• jsjj

valoja päälle törkeit kommenttei... kyl mä tiedän monta siun ikäistä tyttöä jolla on isot reidet mutta selluliiteistä en ole varma... reisi jumppa on todella hyvä keino! ihan perus kyykytkin auttavat! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe