eli oon 14 vuotias tyttö mul on reis ihan hirveesti selluliittii ja polvetkin on läskit mutta maha on tosi hoikka kun kaikki mitä syön niin menee reisiin miten saisin jalat kuntoon laittakaa vinkkei ja ohjeita että saan edes jotain pois et jalat olisi edes vähän hoikemmat
oon 14v miten saan selluliitin pois jaloist :(
9
269
Vastaukset
- moipupu
Syö paljon salaattia, sillä on alkaloiva vaikutus, googlaa vaikka ;)
- yyeyr5544457
Laihuta vitun läski
- 1111
saatko jotakin mielihyvää tollaisista kommenteista? toi loukkaa aika paljon ihmisiä erityisesti tyttöjä oon ite 16 vee jätkä ja osaan arvostaa tyttöjä/naisia ja niiden ongelmia...
- 45684658
1111 kirjoitti:
saatko jotakin mielihyvää tollaisista kommenteista? toi loukkaa aika paljon ihmisiä erityisesti tyttöjä oon ite 16 vee jätkä ja osaan arvostaa tyttöjä/naisia ja niiden ongelmia...
Mees poika muualle siitä ritaroimaan
- Eimeemuullapois
Laihduttamalla.
- tosoisvinkkii
Jos oot 14v nii miks oot päästäny ittes semmosee kuntoo? Ei nuorella naisella kuulu olla sellua reisis lol :D Sama homma kuin jos pojilla on kaljamaha tos iässä. Älä oo laiska, laihduta!
- ihmisperkeleet
Aika reiluja kommentteja taas...
- sister17
Hei hei jou! Elämässä on pahempiakin asioita kuin ihmiskeho, vai onko? Selluliitti reisissä kuulostaa kyllä aika vakavalta sanoisin. Siihen ei auta muu kuin asian hyväksyminen. Uusi näkökulma asioihin parantaa elämää kummasti. Entä jos on ihan ok, että reisissä on selluliittiä? Entä jos se on juuri se asia joka tekee sinut uniikiksi yksilöksi? Ehkä siitä voisi olla jopa ylpeä :) Kannustan kyllä pitämään yllä hyvää ihon hoitoa ja säännöllistä liikuntaa. (Joskus on hyvä miettiä elämänsä laatua ja tarvetta arjen muutoksiin, mutta laihduttaminen ei koskaan ratkaise mitään.) Onnea! :)
- jsjj
valoja päälle törkeit kommenttei... kyl mä tiedän monta siun ikäistä tyttöä jolla on isot reidet mutta selluliiteistä en ole varma... reisi jumppa on todella hyvä keino! ihan perus kyykytkin auttavat! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984