oon 14v miten saan selluliitin pois jaloist :(

14vuotiastyttö

eli oon 14 vuotias tyttö mul on reis ihan hirveesti selluliittii ja polvetkin on läskit mutta maha on tosi hoikka kun kaikki mitä syön niin menee reisiin miten saisin jalat kuntoon laittakaa vinkkei ja ohjeita että saan edes jotain pois et jalat olisi edes vähän hoikemmat

9

233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moipupu

      Syö paljon salaattia, sillä on alkaloiva vaikutus, googlaa vaikka ;)

    • yyeyr5544457

      Laihuta vitun läski

      • 1111

        saatko jotakin mielihyvää tollaisista kommenteista? toi loukkaa aika paljon ihmisiä erityisesti tyttöjä oon ite 16 vee jätkä ja osaan arvostaa tyttöjä/naisia ja niiden ongelmia...


      • 45684658
        1111 kirjoitti:

        saatko jotakin mielihyvää tollaisista kommenteista? toi loukkaa aika paljon ihmisiä erityisesti tyttöjä oon ite 16 vee jätkä ja osaan arvostaa tyttöjä/naisia ja niiden ongelmia...

        Mees poika muualle siitä ritaroimaan


    • Eimeemuullapois

      Laihduttamalla.

    • tosoisvinkkii

      Jos oot 14v nii miks oot päästäny ittes semmosee kuntoo? Ei nuorella naisella kuulu olla sellua reisis lol :D Sama homma kuin jos pojilla on kaljamaha tos iässä. Älä oo laiska, laihduta!

    • ihmisperkeleet

      Aika reiluja kommentteja taas...

    • sister17

      Hei hei jou! Elämässä on pahempiakin asioita kuin ihmiskeho, vai onko? Selluliitti reisissä kuulostaa kyllä aika vakavalta sanoisin. Siihen ei auta muu kuin asian hyväksyminen. Uusi näkökulma asioihin parantaa elämää kummasti. Entä jos on ihan ok, että reisissä on selluliittiä? Entä jos se on juuri se asia joka tekee sinut uniikiksi yksilöksi? Ehkä siitä voisi olla jopa ylpeä :) Kannustan kyllä pitämään yllä hyvää ihon hoitoa ja säännöllistä liikuntaa. (Joskus on hyvä miettiä elämänsä laatua ja tarvetta arjen muutoksiin, mutta laihduttaminen ei koskaan ratkaise mitään.) Onnea! :)

    • jsjj

      valoja päälle törkeit kommenttei... kyl mä tiedän monta siun ikäistä tyttöä jolla on isot reidet mutta selluliiteistä en ole varma... reisi jumppa on todella hyvä keino! ihan perus kyykytkin auttavat! :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe