Narva ja Itä-Viro tulisi liittää Venäjään tai Donetskin malliin julistaa itsenäiseksi kansantasavallaksi. On kestämätön tilanne, että 95 %:sti venäläisellä alueella ei ole omaa autonomiaa. Donetskin-tien tulee olla myös Narvan tie. Ennemmin Itä-Viro kuin koko Viro Venäjälle.
Narva ja Itä-Viron kansantasavallaksi
6
98
Vastaukset
- esapekka5
Ei venäjälle saa antaa yhtään mitään ilmaiseksi. Ja kyllä ne venäläiset voi muuttaa venäjälle ja donetski on ukrainalainen kaupunki!!
- Eesti
Ihan sama mieltä. Ei kuka pakota sitä ryssäpaska olema Virossa jos ei halua, junat kulkee ja virolaiset maksaa hyvällä mielellä ryssärotan liputkin kun vaan pääse eroon neuvostonliiton ulosteistä.
- eusemaksaa
Eesti kirjoitti:
Ihan sama mieltä. Ei kuka pakota sitä ryssäpaska olema Virossa jos ei halua, junat kulkee ja virolaiset maksaa hyvällä mielellä ryssärotan liputkin kun vaan pääse eroon neuvostonliiton ulosteistä.
Viron rikkain mies on venäläinen, saako se siis viedä pääomansa maasta.
- niihäseviron
Sitähän se Viron rikkaimpiin kuuluva Hillar Teder on hokennut, luuserin omaisuus on nimittäin kiinni Ukrainan valtiossa.
- Poroloon
Olen huomannut, että täällä foorumilla häärää joku ryssärotta kuka kiroilee virolaisia ja kehu venäläisiä. Täällä on hieno kuvavalikoima ryssistä, pitäis kyllä nolottaa. Semmosia sitten halutee tänne Suomeen jos me, virolaiset olemme niin paskoja? Onnea vaan puutinin perseen nuolemisessa. Sitä saa mitä tilaa. Me, virolaiset tiedämme minkäläine epäluotetava huiari ryssä on. Aina sano yhtä mutta kumminkin tekee jotain muuta. Ryssärotalle täytyy vetää vaan turpaa, sitten see menee taas rajaan toiselle puolelle ja pysyy siellä vähää aikaa. Jos annat kerran tulla, see tulee, raiska naiset ja lapset, Paskaa jokaiseen kulmaa ja vie pois kaikki mitä jaksaa. Mitä ei jaksaa, sen see riko, että kuka muu ei vaan sais. Täällä sitten toi linkki: http://meelelahutus.org/imelised-inimesed-vene-sotsiaalvorgustikest/1
- nuin
Kuulostavat kuvauksesi mukaan ihan virolaisilta Suomessa:) Sic!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974